Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seurustelu narkkarin kanssa

Vierailija
06.01.2015 |

Olen hiljattain tavannut miehen, joka suoraan sanottuna on täysi nisti. On sanonut olevansa piriin koukussa ja että muut aineet on vain ""viihdettä"". Valitettava tosiasia on, että olen ihastunut mieheen...
Vaikea yhtälö sinänsä, kun itse en ole ikinä kokeillut edes mitään. Hän kysyikin että ""etkö edes pilveä?"" .
En edes tiedä tuleeko tämä etenemään mihinkään seurusteluasteelle, mutta jos/kun, kuulisin mielelläni vastaavassa tilanteessa olevilta, ja muiltakin, kommentteja.
Mikään täysi absolutisti en itsekään ole, viina kyllä maistuu ja viihteellä tulee käytyä melkein viikottain. Mulla kuitenkin on vakituinen työpaikka jne. Joten vietän kuitenkin ns. normaalia elämää. Mies tekee satunnaisia poke-hommia.
Viime yön kun oli (selvinpäin) mun tykönä ja puhuttiin tästä asiasta hän kyllä suoraan sanoi ettei kukaan voi aineiden käyttöön vaikuttaa ja tyyliin jos on vetämässä niin ""ei silloin tule mieleen soittaa tyttöystävälle että mennäänkö vaikka leffaan"", toisin sanoen hän saattaa olla useita päiviä näissä reissuissaan...
Mä loukkaannuin siitä ja sanoin että taitaa olla parempi että otat sinä yhteyttä sitten jos haluat nähdä ja hän lähti päivällä vähän happaman oloisena sitten pois. Halattiin, mutta ei mitään ""soitellaan"" tai ""koska nähdään"".. ei ole kuulunut sitten koko päivänä mitään.. enkä viitsi soitella perään, ja antaa itsestäni heti mitään pirttihirmun kuvaa.
Ahdistaa koko tilanne, kaikinpuolin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:46"]

Kuinka helposti c-hepatiitti tarttuu, jos se on jollain perheenjäsenellä?

[/quote]

Ei tartu normaalissa kanssakäymisessä siis perheen sisällä, mutta puolisoiden kesken tarttuu ihan seksissä. Tietysti neulojen välityksellä helpoiten.

Vierailija
22/40 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada turpaasi tai että omaisuutesi viedään tai että poliisi ja rikolliset luuraavat nurkissa niin siitä vain. Mitään normaalia elämää et voi viettää vaan elämäsi kurjistuu päivä päivältä ennenkin olet itse koukussa tai kuollut väkivallan uhrina. Nistille kaikkein rakkainta on kama eikä mikään muu. Sinä olet vain rahoittaja tai pakollinen panopuu.

Ja tämä on fakta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit, niin kauan kuin narkkaavat, eivät pysty luomaan mitään normaalisuhdetta toisiin ihmisiin (ei-narkkaaviin) vaan toisista ihmisitä revitään kaikki hyöty irrti mitä saadaan, keinoja kaihtamatta. Narkkarikavereitakin kusetetaan mennen tullen ja vaikka siitä touhusta voisi saada jonkun kuvan, että "kiva kun tässä yhdessä narkkaillaan", niin loppujen lopuksi narkkari on ihan yksin sen narkkaamisensa kanssa.

Ei se nyt aina ihan noinkaan mene. Miehelläni on vakava päihdeongelma ja tottakai se on välillä helvettiä. Ei sitä voi kieltää ja omissa porukoissaan voi tehdä ihan mitä tahansa mutta mua ei oo ikinä yrittänyt käyttää hyväksi eikä ole ikinä edes sanonut rumasti. Meillä on erittäin läheinen, lämmin ja rakastava suhde jossa arvostamme toisiamme. Mies on korvaushoito jonossa ja tekee tosissaan töitä päästäkseen hoitoon. Ikävä kyllä jonot on todella pitkät. Vielä vähän aikaa kun jaksan elämä menee parempaan suuntaan. Tunnen myös muita narkkareita ja heidänkin joukossa on kaikenlaisia idiootteja mutta myös erittäin sympaattisia ja ihania ihmisiä joille on vaan käynyt niin. Ei kaikki ole ilmaisia rottia.

Vierailija
24/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tommoista paskaa on uskotellut sulle että C-hepatiitti tarttuisi muka seksin kautta? Pitää olla teillä molemmilla ensinnäkin A: Vuotava avohaava sukupuoli elimessä B: Saatanan huono tuuri. Ei todellakaan tartu normaalissa yhdynnässä. Ja tää teidän ajattelu tapa on tyypillinen. Oletteko koskaan ajatelleet mikä siihen päihteiden käyttöön johtaa? Itse satun tietämään, koska olin joskus narkomaani. Enää en ole, enkä ole todellakaan ylpeä menneisyydestäni mutta HÄVETKÄÄ nyt huhhuh. Pidätte itseänne jotenkin parempina kun pämppäätte joka viikko viinaa, fakta on että alkoholi on huume siinä missä muutkin, se nyt vaan sattuu olemaan laillista. Huumeidenkaan kanssa ei ongelmaa olisi, mikäli ne dekriminalisoitaisiin ja valtio ottaisi ohjat käsiin. Mutta eihän niin voi tehdä, ajatushan on aivan kamala , huomaa sarkasmi. 

Ja tuo tieto C-hepatiitin tarttumisesta sukupuoli yhdynnäsä on kanssa fakta, informaatio lähteenä toimii ihan ylilääkäri. 

Ja ei, Parisuhde ei toimi jollette molemmat ole narkomaaneja, ja silloinkin se on yhtä helvettiä. Tai alkoholisteja. Nyt on kuitenkin jo 2016, voitaisiin puhua vaikka Päihdeongelmaisista. Mutta jep, Onneksi en ole noin ahdasmielinen, koska olen elänyt helvetin, ja tullut sieltä takaisin. 

Hyvää loppu elämää.

Vierailija
25/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ap:n viestin ensimmäinen lause kertoo että ei ole tulevaisuutta. Tuollainen jännämies tulee tuottamaan pelkkää tuhoa ja sotkee hänen kanssaan yhdessä olevan laittomuuksiin. Huumevelkojen perijät käyttävät väkivallan uhkaa nistien tyttöystäviä ja lapsia kohtaan keinonan kiristää nistiä. Haluatko itse tulla hakatuksi siksi, että miehesi ei onnistunutkaan keikkaamaan itselleen rahaa velkojen maksuun? 

Olen nähnyt tälläisen ennenkin palstalla, taisi olla otsikko "Olen ihastunut pirinistiin".

Vierailija
26/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? kirjoitti:

Kukas tommoista paskaa on uskotellut sulle että C-hepatiitti tarttuisi muka seksin kautta? Pitää olla teillä molemmilla ensinnäkin A: Vuotava avohaava sukupuoli elimessä B: Saatanan huono tuuri. Ei todellakaan tartu normaalissa yhdynnässä. Ja tää teidän ajattelu tapa on tyypillinen. Oletteko koskaan ajatelleet mikä siihen päihteiden käyttöön johtaa? Itse satun tietämään, koska olin joskus narkomaani. Enää en ole, enkä ole todellakaan ylpeä menneisyydestäni mutta HÄVETKÄÄ nyt huhhuh. Pidätte itseänne jotenkin parempina kun pämppäätte joka viikko viinaa, fakta on että alkoholi on huume siinä missä muutkin, se nyt vaan sattuu olemaan laillista. Huumeidenkaan kanssa ei ongelmaa olisi, mikäli ne dekriminalisoitaisiin ja valtio ottaisi ohjat käsiin. Mutta eihän niin voi tehdä, ajatushan on aivan kamala , huomaa sarkasmi. 

Ja tuo tieto C-hepatiitin tarttumisesta sukupuoli yhdynnäsä on kanssa fakta, informaatio lähteenä toimii ihan ylilääkäri. 

Ja ei, Parisuhde ei toimi jollette molemmat ole narkomaaneja, ja silloinkin se on yhtä helvettiä. Tai alkoholisteja. Nyt on kuitenkin jo 2016, voitaisiin puhua vaikka Päihdeongelmaisista. Mutta jep, Onneksi en ole noin ahdasmielinen, koska olen elänyt helvetin, ja tullut sieltä takaisin. 

Hyvää loppu elämää.

C -hepatiitin tarttuminen seksissä ei tosiaan ole kovin yleistä.

http://www.seonveressa.fi/elaminen/seksi

Ne muut vaarat sen sijaan ovat paljon suurempi ongelma.

Vierailija
27/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksisin karkuun ja lujaa, hyvässä lykyssä tulet menettämään työsi, ystäväsi, perheesi, terveytesi, jopa henkesi. En lähtisi mukaan tuollaiseen vaaralliseen leikkiin, se on kuin pelaisi venäläistä rulettia.

Vierailija
28/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kannattaisi edes ajatella aloittavansa suhdetta ellei tosissaan lopeta aineiden käyttöä ja ole niitä ilman muutaman vuoden ennenkö päästät seurustelun seuraavalle asteelle.

Asia vaan on valitettavasti niin, että narkkari on aina narkkari eli se taipumus päihdehakuisuuteen on olemassa. Kun ihmisillä ja eläimillä on muutenkin luontainen tarve päihtyä (vertaa karhut popsii kärpässieniä), mutta kyllä toista ihmistä kunnioittava kumppani jättää päihteet vain laillisiin sellaisiin ja kohtuudella sillä haluaa toiselle vain hyvää eli pystyy rakastamaan ja pystyy rakkauteen.

Muuten ei pysty eikä siitä silloin tule muuta kun sydänsuruja ja kohta ollaan lainaamassa hiukan rahaa jne.

Ja voisiko suhde koskaan kehittyä? Narkkarin kanssa yhteiseen asuntoon? Juu ei.

Lapsia narkkarin kanssa? Riskeeraisitko lapsesi, että lasu ottaisi lapsen huostaan, koska et pysty tarjoamaan heille päihteetöntä ympäristöä ellet eroaisi ja siten näytä, että lapset menee etusijalle.

Eli kannattaako ihan oikeasti?

Onko sulla ap tarve suojella eli oletko hoivaluonteinen?

Tai erehdytkö pitämään miehen ehkä rikollistakin elämää jännityksen vuoksi miehekkäänä?

Suojelevan uroksen merkkinä? Tälle on jokin hienompikin vertaus ja se selittää sen miksi naiset rakastuvat helpolla renttuihin eli kyseessä on biologinen tarve ja jotkut naiset sekoittavat tuon asian tiedostamattaan ja siksi vetävät puoleensa jännämiehiä. Vaarantunne= miehen/miehekkyyden merkki.

Rakastua voit ap ihan varmasti uudestaankin ja paljon parempaan vaihtoehtoon.

Vierailija
29/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksia saa elämäänsä ilman että ehdoin tahdoin niitä käy kerjäämään. Narkkarin kanssa seurustelun aloittaminen on vaikeuksien kerjäämistä elämäänsä ehdoin tahdoin.

Myrkkykäärmettä ei kannata ottaa elätiksi. Vaikka se olisikin yleensä säyseä luonteeltaan ja tosi seksikäs niin jossakin vaiheessa se kuitenkin pistää sinua luullessaan tulleensa ahdistetuksi. 

Vierailija
30/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, JUOKSE ja lujaa. Minäkin tiedän mistä puhun. Puolitoista vuotta yritin jaksaa miehen oikkuja ja ymmärtää ja hoivaa. Luulin että kun vaan rakastan tarpeeksi niin kyllä se jättää ne aineet ja on tosissaan vielä mun kanssa. En myöntänyt tosiasioita itselleni, en kuunnellut ystävieni järkipuhetta. Koska mies vaan oli niin ihana, huomaavainen ja hellä silloin kuin halusi. Seksikin oli maailman parasta.

Mutta se kama menee oikeasti kaiken edelle. Koko ajan nurkissa pyörii epämääräistä porukkaa, pajautellaan yhdessä. Mihinkään ei voi lähteä tai mitään tehdä ilman savuja tai viivaa ennen ja jälkeen. Kaikki rahat menee aineisiin ja juostaan ympäri kyliä pummaamassa rahaa ja makselemassa velkoja. Välillä se puhuu sut pyörryksiin ja sitten taas katoaa pitkiksi ajoiksi eikä ilmoittele itsestään mitään. Lopulta se ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä taas ja kääntää kaiken sun syyksi. Mitään ei kunnioiteta.

Minä toivon niin että olisin jo heti alussa uskonut ystäviä ja lopettanut koko jutun alkuunsa. Se ihminen piti mua löysässä hirressä, käytti hyväkseen sillon kuin tarvitsi. Annoin sen kaiken tapahtua koska uskoin aina parempaan. Nyt olen aivan romuna. Älä sinä tee näitä samoja virheitä...

Vierailija
31/40 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata. Mä olen entinen narkki, nyt 7 vuotta ollut kuivilla. Ei sitä kiinnosta kun kama ja se menee aina sun edelles. Mun tuttavapiirissä oli vanhoihin aikoihin monia tyyppejö joiden muijat olivat ns. putseja ja streittareita eli eivät käyttäneet mitään. Ne tyttöystävät muistettiin sillon kun sossumassit oli kuosattu, velkaa ei saanut ja varastaa ei jaksanut. Silloin soitettiin ja vannottiin rakkautta jotta saa jostain safkaa, lämpöä ja läheisyyttä kun kamalaskut pukkaa päälle ja ahdistaa. Monta vuotta katsonut tota rulettia sivusta. Mikään suhde ei kestänyt. Muijat vaihtui muutaman kuukauden välein ja jos joku tuli paksuksi niin äijä oli pois kuvioista viimeistään kun muksu täytti vuoden.

Joten ei, ei kannata.

Vierailija
32/40 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa ole jo hepatiitin jne mahdollisuus. Etsi uusi mies

Kävin tätä aloitusta vielä lukemassa ja huomasin tämän vastauksen ja oli ihan pakko tulla se korjaamaan.

C-hepatiitti on se mikä yleensä tuollaisissa porukoissa on ja leviää, mutta C ei tartu ilman verikontaktia eli tavanomaisessa seksielämässä C EI tartu. Kannattaa rutustua aiheeseen kansanterveyslaitoksen tutkimusten perusteella.

Yhdysvalloissa on tehty tutkimus missä oli pariskuntia joista toisella oli C ja toisella ei. Pariskuntia oli useampi tuhat ja tutkimus kesti muistaakseni 2 tai 3 vuotta. Noiden vuosien aikana oli pari tartuntaa, joiden ei voitu osoittaa tulleen seksin välityksellä vaan neulojen.

Suomessa vastaava tutkimus tehtiin eikä yhtäkään tartuntaa voitu seksiteitse todeta.

C tarvitsee verikontaktin eli kantajalla tulisi olla melko aktiivinenkin C, jotta pisara verta riittää tartuntaan ja kummallakin osapuolella tulisi olla avohaavat alapäissään ja nämä avohaavat hankautua toisiinsa kosketuksiin.

Ei siis riitä, että on jokin pieni näppy tai vain toisella haava.

Kuukautisverta ei voi asiassa verrata sillä kyseessä ei ole verenkierrossa yhteyksissä oleva veri. Jos naisella on C niin silloin voisi olla teoreettiinen ja pieni mahdollisuus miehen saada tartunta mikäli hänellä olisi kontaktissa avohaava.

Jos taas kantaja on mies niin nainen ei voi saada tartuntaa kuukautisten aikana yhtään sen enempää kun muulloinkaan.

B-hepatiitin tartunta onkin sitten eri asia ja tarttuu helpommin muutenkin, mutta siitä myös onneksi useimmiten paranee ihan itselläänkin. C kun voi jäädä kantajalleen eikä siihen Interferoni-hoitojen lisäksi ole mitään muuta kun elimistön oma puolustuskanta mikä sen voi ajan kanssa tuhota. B:tä voi kantaa kuka vaan eli ei liity pelkästään huumeita käyttävien ympärille.

Lasteni isällä on C ja ollut kaikki nämä vuodet kun on tunnettu. Tartuntaa en ole saanut eikä lapset liioin. Eikä tätä ole koskaan pitänyt terveydenhuollon henkilökuntakaan minkäänlaisena todennäköisyytenä. Selvitimme asian hyvin kun seurustelemaan aloimme ja toiveena oli yhteinen perhe.

On paljon ihmisiä joilla on asiasta väärää tietoa ja vouhkataan aivan suotta. Terve itsesuojelu on hyvästä, mutta asioiden kannattaa perustua jonkinlaisiin faktoihin, jotta kaikilla olisi hyvä olla.

Vierailija
33/40 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata. Mä olen entinen narkki, nyt 7 vuotta ollut kuivilla. Ei sitä kiinnosta kun kama ja se menee aina sun edelles. Mun tuttavapiirissä oli vanhoihin aikoihin monia tyyppejö joiden muijat olivat ns. putseja ja streittareita eli eivät käyttäneet mitään. Ne tyttöystävät muistettiin sillon kun sossumassit oli kuosattu, velkaa ei saanut ja varastaa ei jaksanut. Silloin soitettiin ja vannottiin rakkautta jotta saa jostain safkaa, lämpöä ja läheisyyttä kun kamalaskut pukkaa päälle ja ahdistaa. Monta vuotta katsonut tota rulettia sivusta. Mikään suhde ei kestänyt. Muijat vaihtui muutaman kuukauden välein ja jos joku tuli paksuksi niin äijä oli pois kuvioista viimeistään kun muksu täytti vuoden.

Joten ei, ei kannata.

Täällä toinen ex-narkki, ja allekirjoitan tuon täysin! Ite ollut 9 vuotta kuivilla mut tietty nähny kavereiden noita narkkien kanssa seurusteluita tänäkin aikana.

Parisuhde narkin kanssa kulkee karkeesti sanoen kolmella mahdollisella tavalla.

1. Narkin ongelmista tulee myös putsin kumppanin ongelmia ja kaikki mene vituiks.

2. Tulee ero, koska addiktio myrkyttää kaiken.

3. Narkki päätyy kuiville kumppanin myötä.

Kolmoskohtaa en ole nähnyt ikinä. En yhtä vitun kertaa! Sitäkin enemmän olen nähnyt homman menevän 1. kohdan mukaan. Kohta 2. Toteutuu onneks myös usein.

Vierailija
34/40 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuvitellaan tilanne jossa nainen alkaa seurustella nistin kanssa, itse taas seurustelin naisen kanssa joka oli pirinisti ja tahdoin uskoa, että ei se mitään haittaa. Ensimmäiset pari kuukautta menikin hyvin, mutta siitä eteenpäin näimme jatkuvasti vähemmän kun muiden nistien kanssa on kiva valvoa ja vetää viivaa. Julmetusti se ero sattuu ja monesti yritin selittää ettei tämä voi jatkua niin ettemme näe enää juuri ollenkaan, pitkän aikaa selitykset jatkuivat että kohta asiat järjestyy taas niin kuin alussa oli, mutta luovutin kun ei se siitä mihinkään muuttunut. Monet illat myös piti nähdä, mutta niin ne vain jäivät lupauksiksi ja sovituista asioista ei pystytä pitämään kiinni. Aivan ihana ihminen alussa, mutta loppuaikoina en tuntenut häntä enää samaksi, myös jutut muuttui hyvin oudoiksi ja vainoharhaisiksi.

Vierailija
35/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:29"]Kaverini exä kehtasi jopa piilottaa salaa pilveä kaverin asuntoon... Narkkiystäväsi vetää vielä ap sinutkin mukaan touhuihinsa.

Jos narkomaani rakastaa jotain oikeasti ei anna näin käydä.

Narkomaani rakastaa aineita aina enemmän.

Vierailija
36/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään addiktin kanssa ei kannata alkaa suhteeseen, sillä "rakkaus" ei heitä paranna, olet aina viimeisillä sijalla. Narkomaanin kanssa seurustelu on jo terveydellekin vaarallista( se mainittu c-hepa) sekä mahdollisuus päätyä raa´an väkivallan uhriksi kun toisen aivot ovat aineista sulanneet..toki viestistä kuultaa läpi että kauhea tahto sun päästä alistetuksi ja huonosti kohdelluksi kun edes pohdit tätä vaihtoehtona kumppaniksi. Ehdotukseni: treffiapit pois ja terapiaan selvittämään kuka oikeasti olet...

Vierailija
37/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi jos käyttäisi vähänkään enemmän alkoholia tai polttaisi päivittäin tupakkaa tai käyttäisi muita kovia huumeita. Kannabiksen satunnaisen käytön sulattaisin. Itsekin joskus polttelen.

Vierailija
38/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisosta tuli pianisti, kun hän jäi eläkkeelle.

Jaksamistani auttaa, kun pääsen arkipäivisin töihin lepäämään.

Vierailija
39/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piireissä ja pireissä pyörineenä en voi suositella. Meininki on todella pahaa välillä. Etenkin kun kamat loppuu ja nitkuttaa. Yksi kaveri myi lapsen lelut kun piti saada pää sekasin, toinen hakkas aina kitkuissaan tyttöystävää, kolmas rikkoi kaiken asunnosta... voisi jatkaa listaa loputtomiin.

Ne aineet menee aina edelle. Pää sekaisin jaksaa aina lörpöttää rakkaudesta ja selvänä kaikki on jonkun muun syytä.

Vanhoista narkkikavereista on kuollut tosi monet.

Tosi monilla menee edelleen huonosti.

Tosi harvoilla hyvin.

Olen katsonut vierestä kovia alamäkiä hyvästä perheestä ja koulutuksesta täydelliseen itsetuhoon.

T.Kuivilla 8 vuotta.

Vierailija
40/40 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leiki elämälläsi, nyt leikit tulella ja siinä on käydä huonosti. Olet arvokas ja ansaitset paljon parempaa. Usko kaikkia, jotka sanovat, että juokse ja lujaa! Hae ammattiapua itsellesi, että oppisit terveesti arvostamaan itseäsi. Olet rakas. Et pysty sitä narkkaria pelastamaan, vaikka mikä olisi. Keskity siis pelastamaan itsesi.