Värjäämätön polkkatukka. Sellainen mulla on ollut varmaan 10v. Eikä oikein muita vaihtoehtoja minulle ole. Valitusta, älä lue jos ärsyttää
Välillä vähän muutosta pituudessa ja siitä että onko niskasta vähän lyhyempi kuin edestä. Mutta suunnilleen sellainen just leukalinjan alapuolella - kaulan puolivälissä pituus. Olen aika kyllästynyt tähän, mutta sitten mulla on ongelmana ohuet hiukset. Pitkä tukka on siis poissuljettu, lyhyet hiukset on minusta vähän epänaiselliset (ja mulla on pieni pää sekä leveät hartiat, lyhyt malli korostaa näitä ominaisuuksia!) Otsikseen ei riitä hius. Lopetin värjäämiskierteen kun päänahkakin on aika herkkä ja juurikasvu ärsytti.
Olen siis jumissa tässä polkkamallissa. Ehkä uskaltaudun värjäämään vähän, vaikka raitoja tms🤔
Kommentit (9)
kiitos tiedosta, ei voisi vähempää kiinnostaa...
Ja vielä kun saa usein lukea että polkkatukka on mummomainen :(
Vierailija kirjoitti:
kiitos tiedosta, ei voisi vähempää kiinnostaa...
Klikkasit kumminkin😘
Lyhyt polkka on keski-ikäisten naisten yleisin hiusmalli, varmaan samoista syistä kuin sullakin. En keksi tohon oikein muuta kuin, että kasvata sen verran pitemmäksi että saat nostettua hiukset sykerölle. Kevyet värihuuhtelut on armollisempia juurikasvun suhteen kuin kestovärit.
Jos käytät samaa kampajaa, vaihda. Jos leikkaat ja värjäät itse hiuksesi mene ihmeessä kampaajalle. Anna ammattilaisen ehdottaa. Ohueen polkkkatukkaan vois sopia myös kerrostettu ja hyvin loivia kiharoita, jotka lähinnä saavat hiukset pöyheämmiksi ja nimenomaan naisellisiksi. Jos haluat enemmän kiharoita voit kuivatellessa rutistella tiukempia kiharoita. Suora, ohut polkkatukka ei oikeasti ole naisellinen ja näyttää enemmän keskitysleirin vartijan hiusmallilta.
Minulla oli sama ongelma. Sitten kampaajani ehdotti että leikattaisiin buzz cut: sivuilta ja takaa 2 mm sänki, päältä 2-3 cm. Tämä on aivan ihana, kaukana mummopotasta! Tosin se pitää ajella 2 viikon välein, mutta meillä on diili. N66
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät samaa kampajaa, vaihda. Jos leikkaat ja värjäät itse hiuksesi mene ihmeessä kampaajalle. Anna ammattilaisen ehdottaa. Ohueen polkkkatukkaan vois sopia myös kerrostettu ja hyvin loivia kiharoita, jotka lähinnä saavat hiukset pöyheämmiksi ja nimenomaan naisellisiksi. Jos haluat enemmän kiharoita voit kuivatellessa rutistella tiukempia kiharoita. Suora, ohut polkkatukka ei oikeasti ole naisellinen ja näyttää enemmän keskitysleirin vartijan hiusmallilta.
Ohut tukka on vain entistä ohuemman näköinen jos kerrostaa.
Olen viisikymppinen ja minulla oli ennen pitkät hiukset. Pelkäsin leikkauttaa, kun olen isokokoinen ja sitten pää olisi vain sellainen pieni lipputangon nuppi. Etsin netistä kuvia ja tajusin, että permanentit on nykyisin aika kivoja. Tuumasta toimeen: polkkatukka, joka on takaa vähän lyhyempi ja kiharat. Ikää lähti kymmenen vuotta, naama ei enää roiku hiusten mukana. Olen saanut tosi paljon kehuja muiltakin. Värjääminenkin olisi kiva, kun harmaita puskee, mutta se juurikasvu näkyy tosi pian.
Tuo olis voinut olla mun kirjoittama 😅