Toiimisiko sellainen ravintola joka teksi vain pelkkiä aamupaloja ja toimittaisi ne kotiiin ihmisille? EKaksi pitäisi lähteä tietysti yhdestä ja siiitä ketjuksi.
Kommentit (13)
Lyhyen kuljetusetäisyyden paikoissa voi hyvinkin toimia, siis isojen kaupunkien keskustoissa. Kilpailijoina ne jo olemassa olevat eli Volt ja Foodora.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lapsi, eräs taho toimitti aamulla lämpimiä sämpylöitä ihmisten ovelle. Se palvelu katosi yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.
Muttta taas tulllaan siiihen että on kerättävä valtava määrä tietoa, asetettava päämäärä ja tavoite ja miettiä miiten siihen päästään. ELi vaiikka tilastoista aloittttaa kuka tällaista tarvitsisi.
Epäilen, että kysyntää olisi liian vähän. Lisäksi sinulla pitäisi olla jakelijoita paljon, saadaksesi ateriat ihmisille tuoreena tiettyyn aikaan. Tuo aamiaisaika on vielä useimmilla aika samaan aikaan ja aamulla on vähemmän aikaa odotella koskakohan se aamiainen tulisi.
Ei toimisi, koska sinulle ei olisi varaa sellaiseen toimituslogistiikkaan, jonka tuollainen konsepti vaatii.
Epäilen suuresti kannattavuutta. Ainakaan itse en edes syö koskaan aamupalaa. Tuskin olen ainoa.
Enpä usko että toimisi.
Tuskin olisi kannattavaa yrittäjälle.
Mikä olisi se alue jolle aamupalaa toimittaisit? Miten laaja?
Miten ehtisit aamupalat kuljetella eri puolille kaupunkia, myös lähiöihin?
Ja mihin aikaan ihmiset sen aamupalan haluaisivat?
Ja miten paljon ehtisit leipoa niitä tuoreita sämpylöitä aamupalaksi, kun kuljetustenkin pitäisi alkaa jo reilusti kuuden jälkee aamulla, että kaikki ehtivät sen aamupalansa syödä, ennenkuin lähtevät lapsia viemään päiväkotiin ja itse töihin.
Sitäpaitsi monet kahvilat tarjoavat jo aamupalaa, josta sen töihin menijät napata mukaansa.
Lämmin ruoka on työläämpi ja mummujen ja pappojen aamupalat hoitavat kotihoito. Miten saat toimitettua aamupalan kaikille lähes samoihin aikoihin. Ihmisten aamut ovat kiireisiä eikä aamupalaa ole aikaa odotella.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen kuljetusetäisyyden paikoissa voi hyvinkin toimia, siis isojen kaupunkien keskustoissa. Kilpailijoina ne jo olemassa olevat eli Volt ja Foodora.
Joku keräää esim ostokset tuoossa ja kuljetttaaa ne. Jos miettiiiä mitkä ovat suosituimia elintarvikkeita vaikka leivät eli jauhot ja mitkä nämä kustannnukset ovat ja mikä hyöty vaikka kiireelliselle perheelliselle siinä on. Bensat yms ja sähköauuto/biokaaasu kun tulee ekologia kuvioiihin ja kilpailuuun ja kustannukseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen kuljetusetäisyyden paikoissa voi hyvinkin toimia, siis isojen kaupunkien keskustoissa. Kilpailijoina ne jo olemassa olevat eli Volt ja Foodora.
Joku keräää esim ostokset tuoossa ja kuljetttaaa ne. Jos miettiiiä mitkä ovat suosituimia elintarvikkeita vaikka leivät eli jauhot ja mitkä nämä kustannnukset ovat ja mikä hyöty vaikka kiireelliselle perheelliselle siinä on. Bensat yms ja sähköauuto/biokaaasu kun tulee ekologia kuvioiihin ja kilpailuuun ja kustannukseet.
Omaa puutarha jossa kasvattaa omia tomaaatteja yms.
Jonkin verran saattaisi olla kysyntää viikonloppuisin vaikkapa brunssille, mutta arkiaamuisin ei ehkä olisi tarpeeksi asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen kuljetusetäisyyden paikoissa voi hyvinkin toimia, siis isojen kaupunkien keskustoissa. Kilpailijoina ne jo olemassa olevat eli Volt ja Foodora.
Joku keräää esim ostokset tuoossa ja kuljetttaaa ne. Jos miettiiiä mitkä ovat suosituimia elintarvikkeita vaikka leivät eli jauhot ja mitkä nämä kustannnukset ovat ja mikä hyöty vaikka kiireelliselle perheelliselle siinä on. Bensat yms ja sähköauuto/biokaaasu kun tulee ekologia kuvioiihin ja kilpailuuun ja kustannukseet.
Omaa puutarha jossa kasvattaa omia tomaaatteja yms.
Mikä oliisi kilpailuvaltti esiim.
Lehdenjakajat voisi kuljettaa myös aamiaisboxit
Kun olin lapsi, eräs taho toimitti aamulla lämpimiä sämpylöitä ihmisten ovelle. Se palvelu katosi yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.