Eikö tota H:ta voi heittää vittuun täältä??
En varmastikkaa oo ainoo jol menee hermo näihi satoihi alotuksii. Tehää alotus mihi kopioidaa joku raamattuteksti eikä ikin palata siihe ketjuu? Seuraavaks joka toine keskustelu on joku tällänen.
HENNA - KETÄÄN EI KIINNOSTA!!! Voit puhua näistä asioista blogissas, asiasta kiinnostuneet osaa sieltä mennä lukemaan ne.
Jumalauta ku pitää tälläsenki takii tehä uus keskustelu ku tää näit satoi alotuksii tehtaileva pälli ei lue vastauksii -.-
Kommentit (4)
Olisin ikionnellinen jos Henna saisi bannit. Pää ei kestä noita psykoottisia salaliittojuttuja...
Jep, ei uskalla enää avata näit ketjuja ku siel on jotai ihme salaliittohössötyksii -.- vois ees kirjottaa jokase alottamansa ketju loppuu "VAROTUS MENETTÄÄ MIELENTERVEYS" tms nii osais olla klikkaamatta niit auki!
"Oon ideoinut semmosta tällä hetkellä et mie teen fiktiivisen blogin semmosesta tytöstä tai siis aikuisesta naisesta jolla on ikää 40 ja joka asuu edelleen äitinsä luona. Se ei oo se tyttö oikeesti olemassa mut se on fiktiivinen tyttö ja se on sellainen kuin mitä minä arvelen jos olisi niin että jos mie olisin syntyny Jaanalle lapseksi ja Jaana olis minun äiti ja mie asusin vielä 40v ikäsenä äitin luona kun ei mami olis minua laskenu pois silmiensä alta pahaan maailmaan. Ainakin jos oltas venäläisiä ja oltas Venäjällä niin silloin juuri noin vois ollakin. Jos Jaana olis venäläinen niin hänen nimi olis varmaan Zinaida mutta mikä minun nimi olis niin en tiedä. Ehkä se olis Nadezhda tai Ksenija tai ihan mikä vaan venäläinen naisen nimi."
Anna mun kaikki kestää..
Meinasin heittää, että tätä tapahtuu, kun avohoito ulkoistetaan, mutta se olisi ilkeää.