Av palstan halloviinipaartyt
Paikkana on minun taloni Porvoossa.
Ketä on tulossa ja mitä tuotte mukananne kun meilläpäin on tapana että pitää tuoda jotakin tuliaisia kun mennään kylään.
Pukeutumispakko.
Kommentit (39)
Kumitus tuleee käymään kun kaikki on sammuneita ja ajattelee että tässäkö nämä juhlat nyt oli.
Saisiko perseen hajuisen sohvan puhtaaksi ennen vieraiden tuloa?
Mä tuon ainakin Puolalaista kanaa niin paljon et riittää kaikille.
Halloumijuustoa halloviinin kera ehdottomasti!
Tuleeko valtakunnan viralliset bilehileet? Sanna, Ilmari ja Porvoon oma poika Bile-Däni?
Vierailija kirjoitti:
Saisiko perseen hajuisen sohvan puhtaaksi ennen vieraiden tuloa?
Ei, mutta perseenhajuiset vieraat voi puhdistaa ennen sohvalle päästöä.
Vierailija kirjoitti:
Hei kuinka tuo kimppakyyti toimii vai voisko joku tulla hakemaan mut kotoa? Bensarahaa ei ole kyllä varaa antaa kun just maksoin laskuja ja tilille jäi vain 0e.
Meet oikeaan aikaan sovittuun paikkaan ison tien varteen, ni joku kauempaa tuleva ottaa kyytiin. Hinta on 5€/päivä. Kysy kuskilta, et sopiiko että maksat myöhemmin. Noin. 😄
Mä tuon Afrikan tähti pelin, niin voidaan pelata sitä sitten.
Te jotka ette pääse tulemaan koska ette saa lapsenvahtia rai olette liian väsyneitä: Oliko niitä lapsia pakko hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Kumitus tuleee käymään kun kaikki on sammuneita ja ajattelee että tässäkö nämä juhlat nyt oli.
Jos pitäiis kirjoittaa elokuva niin: tulee katkaistun haulikon kanssa sisälle "noniin nyt ryhhdistäytykään, mulla hiaase odottaa tossa pihalla en mä ole tänne töihin tullu. Mun työ on ainoastaan pelotellla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäiis kirjoittaa elokuva niin: tulee katkaistun haulikon kanssa sisälle "noniin nyt ryhhdistäytykään, mulla hiaase odottaa tossa pihalla en mä ole tänne töihin tullu. Mun työ on ainoastaan pelotellla.
Tavarat kantooon.
Saako jäädä yöksi? Niin ei tarttis varata hotellihuonetta. Kait teille mahtuu?
Kaikki +30 v. sinkkunaiset, kannattaa sitten ottaa huomioon elämän realiteetit kun mietitte miten pukeudutte tai mitä tuotte. Nyt ei enää mitään prinsessaleikkejä kannata harrastaa.
Jee bileet. Mulla olis töitä koko vkl, mutta mäpäs haen saikkua, jee jee pääsee juhlimaan.
Mitään kuvia ei sit someen laiteta, että mun ystävät ei suutu kun ne näkee mut juhlimassa toisten frendien kanssa. Eikä niitä ole kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mitään kuvia ei sit someen laiteta, että mun ystävät ei suutu kun ne näkee mut juhlimassa toisten frendien kanssa. Eikä niitä ole kutsuttu.
Minusta ei saa ottaa yhtään kuvaa!
Kuolisin häpeästä, jos joku työkaveri tms. tajuaisi, että roikun täällä.
Eivät enää lähtisi mun kanssani raikkaille lounasvoileiville.
Mun on pakko ottaa nico-petteri mukaan. Anoppi kyllä hoitais mut mä en halua viedä lasta sinne hoitoon kun anoppi syöttää niin paljon sokeria mun lapselle.
Mä otan nico-petterille mukaan evääksi vihanneksia ja kasviksia. Niissä ei ainakaan ole sokeria.
Minä pukeudun Munsalan kansallispukuun ja tuon tarjoamisiksi raikkaita voileipiä sekä jokaiselle 200g makaronilaatikkoa!