Av palstan halloviinipaartyt
Paikkana on minun taloni Porvoossa.
Ketä on tulossa ja mitä tuotte mukananne kun meilläpäin on tapana että pitää tuoda jotakin tuliaisia kun mennään kylään.
Pukeutumispakko.
Kommentit (39)
Otan mukaan kauhuleffoja VHS-kasetteina. Kai teiltä laitteet löytyy näyttämiseen?
Anoppia ei huolita, eikä miestä kun se syö kaikki ostamani vanukkaat.
Tarvittaessa voidaan järjestää kimppakuljetus.
Vierailija kirjoitti:
Otan mukaan kauhuleffoja VHS-kasetteina. Kai teiltä laitteet löytyy näyttämiseen?
Tottahan toki. Hyvä idea.
Pidetään mielummin halloviinapartyt.
Järjestäkää sitten myös lapsenvahti niin ei tarvi niitä kakaroita jättää yksin kotiin ja teininne voi olla pihalla koko yön, ilman kotiintuloaikoja.
Meidän paartyt on nimittäin K-18.
Otan mukaan koronaa sun mielikuvitusbileisiin. Saadaan oikein kunnon Halloween-partyt.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään mielummin halloviinapartyt.
Olisiko booliin ideoita?
Mitään rokotuksia ei sitten kysellä. Ja maskit voi jättää kotiin. Käsidesitkin on jo juotu.
Eiks Halloween oo kulttuurista omimista?? Eikö täällä oo yhrä ainutta wokee vouhottamassa ja inisemässä?!?
Yläikäraja on 60v. Sitä vanhemmat ei saa tulla, kun ei ne kumminkaan ymmärrä mistään mitään. Paitsi hopeakettu on poikkeus.
Tarvittais kurpitsoja koristeeksi. Onko kukaan maajussi tulossa juhliin vanhalla traktorilla?
Tottahan maalla asuva on kurpitsoja pellossa viljellyt koko kesän niin ei tarvi kaupasta ostaa. Entäs sattuisko löytymään hamppua?
Mua ahdistaa kaikki tollaset pukeutumispakot. Ettekö te tajua että kaikkia ei TODELLAKAAN kiinnosta mikään tommonen lapsellinen pukujuttu ja kaikilla ei ole varaa tai halua hankkia mitään naamiaisasua? Mä tulen tummissa farkuissa ja ihan tavallisessa syysneuleessa ja tuon pullon punaviiniä piste ja en halua kuulla sitten MITÄÄN veettuilua kiitos.
Se on joko haamuaatto tai kekri suomeksi, ei mikään ihmeen "hallouviin"! Ihan turhia anglismeja taas tungetaan joka väliin.
Mä tuun kaipaamani henkilön kanssa, ja me tuodaan valtava kasa paperilappuja, joihin on kirjoitettu nimiä! Siitä voi sitten kaikki arpoa nimen jonkun siskolle tai veljelle.
Osoitetta peliin. Vieläkö sais liput Porvoo Airlinesin lennoille?
Tuon itseni. Paras tuliainen.
T. Narsissi
Vierailija kirjoitti:
Yläikäraja on 60v. Sitä vanhemmat ei saa tulla, kun ei ne kumminkaan ymmärrä mistään mitään. Paitsi hopeakettu on poikkeus.
Paitsi jos pyydetään Danny esiintymään. Laulaa sitä Kun olen kuollut -biisiään. Sopii Halloviiniin.
Hei kuinka tuo kimppakyyti toimii vai voisko joku tulla hakemaan mut kotoa? Bensarahaa ei ole kyllä varaa antaa kun just maksoin laskuja ja tilille jäi vain 0e.
Minä tulen tietenkin Munsalan kansallispuvussa ja tuon jauhelihaa ja kevytmaitoa.
Alasti saa olla vain loppuillasta.