Deitin outo tapa hämmentää
Tapailemani mies oli tänään ekaa kertaa kylässä. Hän avasi tarjoamani kaljatölkin tölkinavaajalla. En oikein ollut uskoa silmiäni enkä saanut kysytyksi mitään. Mies vaikuttaa muuten ihan normaalilta. Mitä tästä pitäisi ajatella...
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:40"]
Olisit antanut pullon.
Mulla oli aina nuorena tapana avata ne hampailla. Tytöt oli "uii, kauheeta eiks toi satu... miten sä osaat oooh". Hehe, siinä tosimies punnitaan.
[/quote]
Sattui olemaan vain tölkkejä. No minäkin kauhistelen että eikö se satu? :D Näyttää aina niin pahalta kun joku avaa hampailla. Uijui aijai
ap
Itse oon baarissa töissä, jossa tarjoillaan tölkkejä ja oon tottunut avaamaan ne illan aikana myytävät sadat, ellei tuhannet, tölkit pullonavaajalla sen takia. Jos miehellä olis joku samanlainen taustalla?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:44"]
Itse oon baarissa töissä, jossa tarjoillaan tölkkejä ja oon tottunut avaamaan ne illan aikana myytävät sadat, ellei tuhannet, tölkit pullonavaajalla sen takia. Jos miehellä olis joku samanlainen taustalla?
[/quote]
Tarkennan vielä että avasi tölkin kuin tonnikalapurkin... Silleen reunoilta
ap
Se oli joko vitsi tai sitten deittisi ei ole koskaan ennen avannut kaljatölkkiä, eikä siis tiedä miten ne kuuluisi avata.
tai sitten tölkistä oli irronnut se avausklipsu?
Tai sitten joku sekopää...
Ehkä se ei tykkää juoda tölkin pienestä reiästä, vaan avaa tölkin tölkinavaajalla, jotta tuntuisi kuin joisi lasista...?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:54"]
Ehkä se ei tykkää juoda tölkin pienestä reiästä, vaan avaa tölkin tölkinavaajalla, jotta tuntuisi kuin joisi lasista...?
[/quote]
Tää vois olla syynä, mutta kaatoi kaljan sitten lasiin. Ja katoin vielä että klipsu oli paikallaan
ap
Jänskää. Piilota seuraavalla kerralla tölkinavaaja, ja päivitä tapahtumat tänne, kiitos :)
Tästä täytyy antaa propsit ap:lle :)
Pyysikö se purkinavaajaa vai oliko sellainen sopivasti esillä?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:14"]
Pyysikö se purkinavaajaa vai oliko sellainen sopivasti esillä?
[/quote]
Pyysi sen
ap
Oi mahtavuus, hän on persoonallinen. Avaa ensi kerralla omasi samalla, voitte verrata avaamistapojen kätevyyttä ja nopeutta!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:32"]
Tapailemani mies oli tänään ekaa kertaa kylässä. Hän avasi tarjoamani kaljatölkin tölkinavaajalla. En oikein ollut uskoa silmiäni enkä saanut kysytyksi mitään. Mies vaikuttaa muuten ihan normaalilta. Mitä tästä pitäisi ajatella...
[/quote]
MIes ei ole ikinä oppinut miten tölkki avataan.
Menettääks tolla taktiikalla pantin? Kato veikkaan, että se yrittää syöstä sut taloudelliseen ahdinkoon, josta voi sit TosiMiehenä pelastaa sut.
Olisit antanut pullon.
Mulla oli aina nuorena tapana avata ne hampailla. Tytöt oli "uii, kauheeta eiks toi satu... miten sä osaat oooh". Hehe, siinä tosimies punnitaan.