Opiskelen yliopistossa ja ajan autoa. Mitä seuraavaksi?
Mitä muuta mies voi tehdä parantaakseen asemaansa seuranhakumarkkinoilla?
Kommentit (27)
Eipä juuri mitään.Olet kaikki,mitä nainen voi toivoa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:29"]
Mitä muuta mies voi tehdä parantaakseen asemaansa seuranhakumarkkinoilla?
[/quote]
Vaimonhakkaus nostanee asemaa. Ainakin sellaisista miehistä naisten on tosi vaikea luopua.
Ajat yliopistossa ja opiskelet autoa? :OO
Hmm. Keskimääärinen mies tuskin osaa tehdä kahta noin monimutkaista asiaa, joten olet kyllä vahvoilla! Kerrotko numerosi? ;)
Kengännumero on 45 jos sitä tarkoitit.
Ja itseasiassa koulutus ja auto on arvostettuja joten...
Asu jossain arvostetussa kaupunginosassa. Kukaan ei kiinnostu miehestä, joka asuu Jakomäessä.
Panosta ulkonäköösi sopivasti, älä liikaa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:47"]
Laita autoosi kunnon popit :)
[/quote]
Joo subbari pitää olla, muuten ei ole mikään mies.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:47"]
Laita autoosi kunnon popit :)
[/quote]
Radio, CD-soitin ja USB-tikkulukija on jo. Riittää minulle.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:47"]
Laita autoosi kunnon popit :)
[/quote]
Karvanopat nostaa miehen aseman toiseen potenssiin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:47"]
Laita autoosi kunnon popit :)
[/quote]
Karvanopat nostaa miehen aseman toiseen potenssiin.
[/quote]
Riippuu miehen ja tavoiteltavien naisten sosioekonomisesta statuksesta.
Karvanopat, erikoisvantet ja subbari. Aah... kostun.
Itseasiassa autossani on jo alkuperäiset peltivanteet ja asiallinen radio. Kumpaankaan ei ole tarkoitus kajota. Pienet karvanopat taas on hankintalistalla, sillä kissa tykkää leikkiä niillä.
Mitäs opiston jälkeen? Kortistoon ja auto seisontaan?
Olen työtön ja touhuan kaikenlaista kivaa kokoajan. On aikaa perheelle. Olen rakentanut työttömänä talon meren rannalle ja tehnyt kokonaisen puutarhan vaimolle istutuksineen ja asetelmineen, kivikoineen jne. Meni kolme vuotta. Tein vaimolleni huonekalut asuntoon, sellaiset joita ei takuulla saa mistään. Uhrasin niihinkin vuosia ja sieluni
Olen avioliitossa rikkonut kaikki traditiot Osaan kutoa, virkata, ommella ja olen ollut jopa pitsinnypläyskurssilla. Se kyllä jäi yhden päiväpeiton jälkeen. Pesen pyykit ja vessan pöntön. Leivon pullat ja piparit. En ole silti mikään nössä vaan raamikas äijä omilla poluillaan.
Vietän paljon aikaa lasten kanssa ja lapset ovat onnellisia, kun isä ei käy kotona pelkästään nukkumassa. Vaimon kanssa menee hyvin ja seksiä on liki joka päivä ainakin kerran. Tietty on niitä huonoja päiviä, kun se jää vain flirtin, halailun ja helyyden tasolle.
Autonkin tyhmyyttäni ostin vaimolle. Vastineena minulla on hehkeä hymyilevä vaimo jolta ei puutu mitään ja jos puuttuu yritän hankkia. Ja jos en voi ansaitsee vaimoni paremman miehen. Häntä palvon polvillani, mutten kumartele.
Katteeksi käy kun multa puuttuu auto ja koulutus. Lisäksi olen vielä melko persaukinen ja vanha koko ajan
dädi-43
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:54"]
Itseasiassa autossani on jo alkuperäiset peltivanteet ja asiallinen radio. Kumpaankaan ei ole tarkoitus kajota. Pienet karvanopat taas on hankintalistalla, sillä kissa tykkää leikkiä niillä.
[/quote]
Kissamiehiä olet siis? Ne kissamiehet on monesti turn off naisen silmissä...
Aiheesta toiseen.
Juttelin laitoksella muutaman kaverin kanssa asiasta, ja tuli käsitys että niitä wituttaa minun auto kun niillä ei sellaista ole. Toivon vain ettei tulkintani ole oikea, mutta onko se todennäköinen?