Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja-angstaus

Vierailija
08.12.2014 |

Sovittiin porukalla, että tänä vuonna ostetaan lahjat vaan lapsille, mutta kuinka ollakaan, nyt oon saamassa lahjoja mieheltä, siskolta, anopilta, kaverilta.. joo, kivaa kun mua muistetaan, mutta mulla ei ole varaa eikä mielenkiintoa ostaa lahjoja muille kun lapsille! Mun mies ostaa aina vähintään sadan euron lahjoja, mulla ei ole varaa yleensä samaan, enkä edes keksi mitä ostaisin, koska hänelle ei kelpaa mikään. Sisko on toinen samanlainen, mikään ei koskaan kelpaa, ja mä nyt muutenkin satun olemaan todella huono ostamaan lahjoja! Sit vielä toi kaveri ja anoppikin, ei hemmetti. Mä ajattelin, että kerrankin saisin viettää stressittömän joulun ilman sitä jokavuotista lahjapaniikkia, ja jo hyvissä ajoin ilmoitin kaikille: ei lahjoja.

Mutku ei uskota. Pienet on murheet, tiedän. Mut pakko purkaa sydäntä kun ärsyttää niin kovin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä