Hui apua, miesystävä ehdotti puhelinseksiä, mutta enhän minä osaa!??!
Etäsuhteessa ja ehdotti puhelinseksiä tänään. Koitin vaan naureskellen heittää leikisi että ei kait nyt sentään, perjantainahan jo tavataankin. Mutta en voinut sanoa etten edes tiedä mitä se on ja miten mun pitäis toimia. Ja juu, yhdessä pari vuotta ja molemmat yli nelikymppisiä. Oonko ihan nössö ja vihree. Mutta onko joku siis teistä harrastanut puhelinseksiä, mitä se oli ja tykkäsitkö?
Kommentit (7)
voihki vaan puhelimeen että "uuh ah ahh ahh rakas työnnä syvemmälle aahh uuuhh"
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:14"]
voihki vaan puhelimeen että "uuh ah ahh ahh rakas työnnä syvemmälle aahh uuuhh"
[/quote]
Ei siihen sen kummempaa tarvitse, ja pelkkää uuh, uuh parin minsan välein riittää.
Itselläni ei ole kokemusta puhelinseksistä mutta voisin kuvitella että siinä voisi puhua esimerkiksi että miten edetään asiasta toiseen. "Ensin voisin hieman kosketella......... jnejne, ehkä hieman lipaistakin." ja niin edelleen.
Älkää naurako, en osaa selittää mutta ehkä ap ymmärsit idean. :D
Ei tartte tohon ryhtyä, jos ei tunnu luontevalta. Voisi muutenpahimmillaan tallentaa ja käyttää hyväkseen ja levittää netissä.
Juuri äsken lopetin miesystäväni kanssa tällaisen puhelun! Asutaan n. 200km päässä toisistamme ja tästä on tullut jokailtainen tapa.
Ensin puhutaan normaalisti puhelimessa ja sitten aletaan puhua tuhmia, ikäänkuin esileikkinä.
Lopulta ihan suoraan molemmat tyydyttävät itseään, samalla kerromme mitä teemme ja mitä haluaisimme itse tehdä puolisolle ja toisinpäin.
Entisissä suhteissani olin aivan järkyttynyt että miehet edes ehdottivat puhelinseksiä. Nyt ikäänkuin yhdessä ilman ehdotuksia aloitimme sen. Meillä on muutenkin todella ihana ja luottavainen parisuhde.
Mutta, jos haluat koittaa sitä niin jokaisella parilla se on varmasti vähän erilaista. Ja kaikkein isoin neuvo; älä tee mitään mikä ei tunnu itselle hyvältä. Voit jopa ahdistua mieheen. Tsemppiä! :)
Minä olen muuten tehnyt sitä työkseni. Joidenkin kanssa asia sitten on tullut ilmi, ja minulta on pyydetty "näytettä", mutta tuttujen kanssa minulla ei pidä pokka. Tai tavallaan jos pitää ja miehen saa innostumaan kun on vetäissyt "työminän" päälle, niin alan halveksia häntä, itse en hommasta saa mitään.
Että en suosittele opiskelemaan mitään sellaista "ammattilaistyyliä". Jos kokeilla haluat niin alat jutella ihan vain että mitä hän haluaisi tehdä juuri nyt, ja jospa se siitä luonnostaan etenee. Ja kyllä sinä tiedät mitä se on. Itsetyydytystä toiselle samalla puhuen, joko fantasioiden tai kertoen mitä tekee, tai molempia.
En jaksa alkaa opettaa.