Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU

Vierailija
06.01.2015 |

Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:

"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)

"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)

"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)

"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)

"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)

Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 08:56"]No eikai niitä homoja tarvii joka sarjaan tunkea. Kato Salkkareita, siellä niitä riittää.
[/quote]

Tän viestin luettuani mäkin toivon että se olisi homo x)

Vierailija
142/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Holopaisen puheen nuotista kauheita takaumia asperger-deitistä, joka puhui kaikki lauseet juuri samaan tyyliin. Jo eka treffeillä ihmettelin miehen yksinpuhelutaipumusta, mutta päätin tavata häntä vielä kerran. Deittailu päättyi toisiin treffeihin, jolloin hän alkoi kysellä milloin olen viimeksi käynyt hammaslääkärissä. Ei siksi, että mulla olisi ollut hampaissa vikaa, mutta hän alkoi hokea ettei halua suudella uutta deittiä, jolla mahdollisesti on karies, joka tarttuu suudellessa. Jokaisen hänen tyttöystävänsä oli hänen mukaansa ennen suutelemista käytävä vähintään hammashoitajan tarkistuksessa.

Aloin nauraa asialle, mutta mies alkoi ihan pokkana vaatia mua varaamaan aikaa hammashoitajalle, että suhteemme voisi EDETÄ. Lopetin tapailun. Hän vainosi parien deittien jälkeen mua pakkomielteisesti melkein puolen vuoden ajan, soitteli, meilasi, tekstasi, parhaimmillaan yli 100 tekstaria päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:08"]Kunpa nuo muut olisivat edes vähän kiltimpiä hänelle. Holle raukka! :(
[/quote]

Se on kylläkin Holopainen ;)

Vierailija
144/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:23"]Kuka se näyttelijä on? Se on sisäistänyt asperger-roolin todella hyvin. Holopainen muistuttaa kovasti erästä miespuolista tuttavaani, joka opiskelee lääkäriksi. Hän on sisäänpäinkääntynyt ylimielinen kaikkitietäjä, jolla on kaikki assityypilliset maneerit. Lääkikseen hän pääsi ainoastaan matemaattisen lahjakkuutensa ansiosta, jos psykologisia testejä olisi ollut, niin siihen olisi se haave kaatunut.
[/quote]

Jarkko Niemi

Vierailija
145/195 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
146/195 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen oli tän päivän jakso. Tuli ihan tuska Holopaisen puolesta. 

Vierailija
147/195 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierastan yleensä suomalaisia sarjoja (paitsi Toisen kanssa -sarjasta tykkäsin), mutta tämä ketju sai minut kiinnostumaan sarjasta ja erutyisesti tästä Holopaisesta :) Kannattaakohan sarjalle antaa mahdollisuus? Tykkään persoonallisista hahmoista.

Vierailija
148/195 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Holopaista, mun käsittääkseni nykyisin lääkiksessä perehdytään myös vuorovaikutustaitoihin ja mm. työyhteisöön sopeutumiseen.Saattaisi Holopainen olla lirissä vuorovaikutustaitoja arvioitaessa.

Vierailija
149/195 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenäkin on pakko tunnustaa, että Hollessa on jotain kiehtovaa. Holopainen on asperger ja tämä selittää pitkälti hänen kömpelöä sosiaalista käytöstään. Toisaalta hän on sellainen mies kuin naiset haluaa. Ei valehtele eikä kaunistele vaan sanoo mitä ajattelee.

Vierailija
150/195 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Niemi oli tänään Uutisvuodossa. <3

Vierailija
151/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni offtop : täällä joku mainitsi sen venakkolääkärin olevan lesbo..onko muka niin ???ja missä jaksossa se asia tuli esiin?

Vierailija
152/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aha" -kommentit on parhaita :')

Vierailija
153/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun Holopaisen roolia on kasvatettu <3 just katsoin kaksi uuden kauden jaksoa, taidan säästellä loppuja... mut joo, mustakin olisi kiva jos Holopainen olisi homo :)

Vierailija
154/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga on Holopaisen jälkeen mun lemppari! Kelpais kyllä jos se olisi lesbo.

t. bi ;)

Vierailija
155/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut että tässä iässä enää menisi mistään telkkarisarjan hahmosta sekaisin (etenkään suomalaisen), mutta eihhh, Holopainen<3 haluaisin vain viettää nämä lääkikseenpänttäämisillat Holopaisen kanssa :(

Vierailija
156/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparikohta on se kun se toteaa sille äitinsä just menettäneelle naiselle tosi pirteästi että "osanottoni" ja alkaa solkottaa jotain lääketieteellistä selvitystä :D

Se oli myös hyvä missä se pikkupoika oli ihan kuolemaisillaan ja isovanhemmat vieressä, annettiin vasta-ainetta ja joku totes että sen pitäis pian alkaa vaikuttamaan, johon Holopainen: "Siis ellei oo liian myöhästä" 

:D

Vierailija
157/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se venäläislääkäri oikeesti venäläinen, vai voiko suomalainen muka näytellä noin hyvin?

Vierailija
158/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Niemi on toooodella hot myös roolin ulkopuolella. Onkohan varattu, tietääkö kukaan?

Vierailija
159/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:33"]

Löysin niin parhaan fan art kuvan Holopaisesta :D Holopainen brings us hope :)

http://farm9.staticflickr.com/8570/16221307542_2847be9419.jpg

[/quote]

Tuo on pakko printata ja laittaa muistivihkon väliin. Sitten voi vain odottaa Sykkeen seuraavia jaksoja sydän sykkyrällä.

Vierailija
160/195 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:38"]

Mä tiedän että Holle on monelle hämmästelyn aihe, mutta menkää kirurgiselle hoitsuksi,niin kyllä siellä ennenpitkää tulee Holle vastaan.

[/quote]

Mikä hiton HOLLE???? Taidat sekoittaa tähän takavuosien Holle Holopaiseen tämän sarjan roolihenkilön nimen...http://fi.wikipedia.org/wiki/Heimo_Holopainen Heimo Juhani "Holle" Holopainen (s. 27. syyskuuta 1948 Helsinki)[1] on suomalainen televisiokasvo, radioääni ja muusikko. 

[/quote]

Niin, Helena Lindgrenin veli. Taitaa olla jo enemmän ikämies toisin kuin PC Holopainen.