SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU
Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:
"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)
"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)
"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)
"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)
"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)
Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.
Kommentit (195)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:08"]
Olen melko varma, että Hollella on AS, hänessä on niin paljon samoja ihania piirteitä kuin vanhemmassa pojassani <3
[/quote]
Lakatkaa toistelemasta tuota HOLLEA. Tässä sarjassa on Petteri Holopainen, mutta Holle Holopainen juonsi viihdeohjelmia 80-90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:40"]Voi Holopaista, mun käsittääkseni nykyisin lääkiksessä perehdytään myös vuorovaikutustaitoihin ja mm. työyhteisöön sopeutumiseen.Saattaisi Holopainen olla lirissä vuorovaikutustaitoja arvioitaessa.
[/quote] Empatiaa ei voi oppia, vaikka miten olisi kurssitusta.
ihana kun holle ehdotti sitä ruumiin puolittamista. tai siis tuhkan. ja kun kerrorrottiin että muslimit eivät hyväksy polttohautausta, tuli niin sydämestä se "MIKS?!". <3
Olen melko varma, että Hollella on AS, hänessä on niin paljon samoja ihania piirteitä kuin vanhemmassa pojassani <3
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]Hollehan ei ihastunut biksumuijan ulkonäköön vaikka alussa kopeloi boobseja. Vasta muijan pedanttius, tavoitteellisuus ja määrätietoisuus saa Hollen hämilleen ja lopulta Holle diaknosoi itsensä ihastuneen koska kortisoolia erittyy normaalia enemmän -> vaikuttaa lääkäri-potilas -suhteeseen ja sitä kautta keskittymiseen =)
[/quote] ja on sääntöjen vastaista!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]Hollehan ei ihastunut biksumuijan ulkonäköön vaikka alussa kopeloi boobseja. Vasta muijan pedanttius, tavoitteellisuus ja määrätietoisuus saa Hollen hämilleen ja lopulta Holle diaknosoi itsensä ihastuneen koska kortisoolia erittyy normaalia enemmän -> vaikuttaa lääkäri-potilas -suhteeseen ja sitä kautta keskittymiseen =)
[/quote] Niin, Iirishän sanoi, että on ihan sama tutkiiko tissejä vai varpaan välejä, Holopainen ihastui vasta luonteeseen. Mä en tosin usko, että Holopaisen kaltaisesta ja jostain, kenen ura on olla oranssi lihasmissi voisi olla pari. Ellei käy ilmi, että tyttö opiskelee vaikka liikuntalääketiedettä, ravitsemustiedettä tai edes fyssariksi.
Kyllähän tuon Holopainen on ihana hahmo, mutta en pystyisi tosielämässä olemaan tuollaisen miehen kanssa.
Kun "normaaleillakaan" miehillä ei välillä tunnu tunneälyä riittävän.. Kuvitelkaa sitten tuollainen, joka ei juurikaan kykene empatiaan. Niin söpöä kuin hänen kortisolipitoinen tunteiden tunnustus olikin, niin enpä tiedä tekisikö vaikutusta enää vuoden päästä.
Mutta mukavahan tuosta hassukaisesta on fantasioida, komeakin vielä :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:46"]Kyllähän tuon Holopainen on ihana hahmo, mutta en pystyisi tosielämässä olemaan tuollaisen miehen kanssa.
Kun "normaaleillakaan" miehillä ei välillä tunnu tunneälyä riittävän.. Kuvitelkaa sitten tuollainen, joka ei juurikaan kykene empatiaan. Niin söpöä kuin hänen kortisolipitoinen tunteiden tunnustus olikin, niin enpä tiedä tekisikö vaikutusta enää vuoden päästä.
Mutta mukavahan tuosta hassukaisesta on fantasioida, komeakin vielä :)
[/quote]
Niin ja kuvitelkaa kun olette menkka-tuittupäissänne, tai raskauden/synnytyksen hormonipäissänne, ja jamppa alkaa luettelemaan latinaksi että mistä kaikki johtuu... :D
[/quote] Holle ihastui siihen, että löysi sukulaissielunsa. Ja se nyt sattui olemaan kaunis blondi. Ja molemmat samalla tavalla "omituisia" asseja.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]Hollehan ei ihastunut biksumuijan ulkonäköön vaikka alussa kopeloi boobseja. Vasta muijan pedanttius, tavoitteellisuus ja määrätietoisuus saa Hollen hämilleen ja lopulta Holle diaknosoi itsensä ihastuneen koska kortisoolia erittyy normaalia enemmän -> vaikuttaa lääkäri-potilas -suhteeseen ja sitä kautta keskittymiseen =)
[/quote] Holle ihastui siihen, että löysi sukulaissielunsa. Ja se nyt sattui olemaan kaunis blondi. Ja molemmat samalla tavalla "omituisia" asseja.
[/quote] Yhdistelmä fyysistä attraktiota ja omituinen yhteydentunne.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:08"]Olen melko varma, että Hollella on AS, hänessä on niin paljon samoja ihania piirteitä kuin vanhemmassa pojassani <3
[/quote] Mulla on mielestäni addipiirteitä ja mulle luontainen ominaisuus on juuri addiktoituminen itseäni kiinnostaviin asioihin ja ulkomuisti asioista jotka kiinnostavat.
Hollehan ei ihastunut biksumuijan ulkonäköön vaikka alussa kopeloi boobseja. Vasta muijan pedanttius, tavoitteellisuus ja määrätietoisuus saa Hollen hämilleen ja lopulta Holle diaknosoi itsensä ihastuneen koska kortisoolia erittyy normaalia enemmän -> vaikuttaa lääkäri-potilas -suhteeseen ja sitä kautta keskittymiseen =)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]ihana kun holle ehdotti sitä ruumiin puolittamista. tai siis tuhkan. ja kun kerrorrottiin että muslimit eivät hyväksy polttohautausta, tuli niin sydämestä se "MIKS?!". <3
[/quote]
se on holopainen.
Kaksi yötä vielä! Odottavan aika on kyllä pitkä (niin, kai sen voi noinkin kuvainnollisesti sanoa vaikka aika kyllä etenee koko ajan yhtä nopeasti). Hei hei.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:48"]
Hollehan ei ihastunut biksumuijan ulkonäköön vaikka alussa kopeloi boobseja. Vasta muijan pedanttius, tavoitteellisuus ja määrätietoisuus saa Hollen hämilleen ja lopulta Holle diaknosoi itsensä ihastuneen koska kortisoolia erittyy normaalia enemmän -> vaikuttaa lääkäri-potilas -suhteeseen ja sitä kautta keskittymiseen =)
[/quote]tuonko takia hän itki leikkaussalissa??=)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:01"]
[/quote]
Lakatkaa toistelemasta tuota HOLLEA. Tässä sarjassa on Petteri Holopainen, mutta Holle Holopainen juonsi viihdeohjelmia 80-90-luvulla.
[/quote]
Joo, toi on outoa. Kyseessä on aivan eri tyypit.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:18"]
Mulla on samanlainen mies kuin Holopainen, ja toivon ettei sarjan tekijät päätä naittaa PC:tä. Ne kuitenkin keksisi sille jonkun tarujen Muumimamman, joka hymyilee ja ymmärtää koko ajan, ja menee sitten tiskaamaan ja parsimaan sukkia. Mun mieheni nimittäin työskentelee hoitoalalla, ja seuraa Sykettä (kuulemma ammatillisen mielenkiinnon vuoksi), ja jos PC saisi siinä jonkun sellaisen naisen, mies alkaisi ihmetellä että miksi mä en ole sellainen, kun onhan se Holopaisenkin nainen. Ja kyllä, noi as-tyypit vois ihan oikeesti saada tollaista päähänsä.
[/quote]
Mistä löysit oman elämäsi Holopaisen?
[/quote]
Se on Holopainen. Ei Holle.