Ystäväni on lihonut kahdessa vuodessa 11kg?!
Kommentit (70)
Näin tänään erästä vanhaa kaveria, oli lihonut ihan hulluna! Näytti kaksi kertaa isommalta kuin ennen:(
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:13"]Miksi kauhistelet tätä?
[/quote]Miksi en? Ja ei, asia ei kuulu minulle mutta saahan sitä nimettömänä äimistellä :) ap
Tuttuni taas laihtui vuodessa 15kg ja vanheni 20 vuotta, kauhean näköistä:/
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:13"]Miksi kauhistelet tätä? [/quote]Miksi en? Ja ei, asia ei kuulu minulle mutta saahan sitä nimettömänä äimistellä :) ap
[/quote]
Kai sä tiedät että 11kg kahdessa vuodessa ei ole paljoa?
Jos sillä on kilpirauhasen vajaatoiminta?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:13"]Miksi kauhistelet tätä? [/quote]Miksi en? Ja ei, asia ei kuulu minulle mutta saahan sitä nimettömänä äimistellä :) ap
[/quote]
Kai sä tiedät että 11kg kahdessa vuodessa ei ole paljoa?
[/quote]En tiennyt. Minun mielestä se on paljon läskiä se. ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:27"]
Jos sillä on kilpirauhasen vajaatoiminta?
[/quote]
joo, tai ahmimishäiriö! Eihän tuo ole missään nimessä normaalia saatika HYVÄKSYTTÄVÄÄ!
Siis ite lihoin puolessa vuodessa 14 kiloa aikanaan kun mies paljastui kaksineläjäksi. Ei kai kaks vuotta oo mikää ihmetyksen aihe. Onko tää provo....
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:18"] [quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:13"]Miksi kauhistelet tätä? [/quote]Miksi en? Ja ei, asia ei kuulu minulle mutta saahan sitä nimettömänä äimistellä :) ap [/quote] Kai sä tiedät että 11kg kahdessa vuodessa ei ole paljoa? [/quote]En tiennyt. Minun mielestä se on paljon läskiä se. ap
[/quote]
Nyt tiedät, osaat olla vähemmän idiootti. :)
Ootkohan joku mun kaveri? :D 2 vuodessa tullu 9 kpl juuri noita pahuksen "seurustelukiloja"... mutta nyt ne lähtee, nyt tammikuussa alko laihtari ja kesäkuussa on jo -15kg mittarissa. *haba*
Minä lihoin 2kk 10kg. Sairaus tuli ja vei
Voi ap, kuolisit varmaan shokkiin jos tietäisit että lihoin kuukaudessa 10kg ja vuodessa 30kg. Kaikki on mahdollista
Laihtuminen on paljon huolestuttavampaa. Jos on oikeasti sairas, niin laihtuu.
Mä lihoan viikossa helposti 2-3 kiloa ja ihan oikeesti, koska laihdutan sitä puolivuotta pois urakalla.
Voin sanoa että ei tunnu kivalta kun ihmiset töissä ihmettelee lihomistani. Kun sairaudelle ei mahda mitään.
Itse lihoan 2 kuukaudessa 4kg ja laihdutan sitä vuoden.