Dannylla on kyllä itsetunto kohdillaan. Muutenhan hän ei pitäisi sellaista hiustyyliä
Jos itse laittaisin ulosmennessä hiukset noin niin kaikkihan mulle nauraisi kaupassa ja missä vaan
Kommentit (40)
Tämähän se. Siksi kaataa naisen, kuin naisen.
Voisi kaataa myös jonkun hyvän maun omaavan parturin.
On puhunut hiuksistaan seiskassa. Peittelee korviaan. Väri on aito.
Danny onkin iso D ja isolle D:lle ei naureskella kaupan jonossa
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksinen se nuorena oli, eikä tuo kellertävä pesusienen väri kyllä ole aitoa nähnytkään.
Kumpi on komeampi töyhtöpää Danny vai Trump?
Ja miettii et se on julkassu sen ekan hittibiisin polttaa kesäkatu miestä jo 1966. Moni täälläkään foorumilla ei ollu ees syntyny sillon.
Eivät kaikki kulje ja elä täällä toisten mielipiteiden ja makujen mukaan. Itse olen aina pitänyt oman tiensä kulkijoista, itsenäisistä, vapaista ihmisistä. Siksi kai elämäni onkin rikasta ja antoisaa, pienistä vaikeuksista ja vastoinkäymisistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän ne korvat näyttää, kun niitä moisella pöökillä täytyy peitellä.
Vierailija kirjoitti:
https://3ckc02nyccb3c2hx81nb2nlqey-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/u…
Tuossa kuvassa näkyy korva. Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä näytä, että pitää olla tuollainen vetyperoksidilla pilattu moppi päässä.
On teillä nyt niin kovasti hauskaa, kun nauratte ihmisen ulkonäölle ja tyylille, kaikkea ei tarvitse someen kirjoittaa, vaikka olisi mitä mieltä. Ei fiksu ihminen möläyttele mitä tahansa suustaan, edes nimettömänä vauvapalstalla,
Vierailija kirjoitti:
On teillä nyt niin kovasti hauskaa, kun nauratte ihmisen ulkonäölle ja tyylille, kaikkea ei tarvitse someen kirjoittaa, vaikka olisi mitä mieltä. Ei fiksu ihminen möläyttele mitä tahansa suustaan, edes nimettömänä vauvapalstalla,
Oon nauranu enemmän kuin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa mallia Dannysta! Hän möläyttelee ihan omalla nimellään.
Suurin osa tällä palstalla pyörivistä naisista ei kelpaisi Dannylle, ei millään pahalla.
En hänen fani ollut koskaan.Hiukset eivät tee miestä. Eiköhän hänen rahat ratkaise ?Naiset pääsee julkisuuteen, kun ukon rinnaalla pyörii? Nyt epätoivoiseti mainostaa kirjaansa,saadakseen sen myyntiin. Kuka senkin ostaa? Hänhän on jo kertonut kaiken lehdistössä.
Tää 😂 😂 😂