Dannylla on kyllä itsetunto kohdillaan. Muutenhan hän ei pitäisi sellaista hiustyyliä
Jos itse laittaisin ulosmennessä hiukset noin niin kaikkihan mulle nauraisi kaupassa ja missä vaan
Kommentit (40)
Danny taitaa olla huumorimiehenä tietoinen parodia itsestään. Show-mielellä pitänyt saman lookin 60- ja 70-lukijen kultavuosilta näihin päiviin. Respect!
Vierailija kirjoitti:
On puhunut hiuksistaan seiskassa. Peittelee korviaan. Väri on aito.
Ei ole aito väri. Sokea Reettakin näkee sen.
Vierailija kirjoitti:
Haha, voin kuvitella, kun se föönaa ja käärii rullia hiuksiinsa aina aamuisin! Samalla kiroo, et v*ttu ku pitää olla Danny.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tällä palstalla pyörivistä naisista ei kelpaisi Dannylle, ei millään pahalla.
Myönnän, en varmasti kelpaisi, koska Danny pitää blondeista ja minä olen tumma. Ei nyt kuitenkaan ihan hirveästi harmita.
Vierailija kirjoitti:
Haha, voin kuvitella, kun se föönaa ja käärii rullia hiuksiinsa aina aamuisin! Samalla kiroo, et v*ttu ku pitää olla Danny.
Tämä on muuten ihan totta. Danny oli laivalla esiintymässä, ja väänsi aina papiljotit otsatukkaansa ennen keikkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aito väri. Sokea Reettakin näkee sen.
Sitä mieltä minäkin olen, mutta noin hän väitti seiskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksinen se nuorena oli, eikä tuo kellertävä pesusienen väri kyllä ole aitoa nähnytkään.
Ei ne olleet kovin tummat nuorena, vaan ns maantienväriset. Mutta tuuheat hiukset olivatkin. Niin se aika koettelee ja varsinkin miehillä hiukset lähtee vanhemmiten.
Kellertävä pesusienen väri syntyy siitä kun aiemmin tummahko tukka on täysin harmaantunut ja se värjätään. Tulee piste jonka jälkeen ruskea väri ei yksinkertaisesti tartu tuon paremmin ja lopputulos jää vaaleaksi. Harmaa hius on monilla mahdoton värjättävä eikä kyse ole kampaajan ammattitaidosta.
Tuuheat ja liehuvat hiukset ovat aina olleet viriilin miehen merkki. Ja Dannylla ne ovat tavallaan tavaramerkkikin, vaikka eivät enää ihan niin tuuheat tai omanväriset olisikaan. Kyllä naisillekin on kova paikka leikkauttaa hiuksensa lyhyiksi, jos kerran haluaa pitää pitemmät. Ihan yhtä ymmärrettävää Dannylta.
Vierailija kirjoitti:
Tuuheat ja liehuvat hiukset ovat aina olleet viriilin miehen merkki. Ja Dannylla ne ovat tavallaan tavaramerkkikin, vaikka eivät enää ihan niin tuuheat tai omanväriset olisikaan. Kyllä naisillekin on kova paikka leikkauttaa hiuksensa lyhyiksi, jos kerran haluaa pitää pitemmät. Ihan yhtä ymmärrettävää Dannylta.
Nykyään pari haiventa tuulessa liehuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja miettii et se on julkassu sen ekan hittibiisin polttaa kesäkatu miestä jo 1966. Moni täälläkään foorumilla ei ollu ees syntyny sillon.
Minäpä olin..
"Tie mulle näytä Amarilloon
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon" <- tässä on sanoittaja / kääntäjä laittanut parastaan
Amarillo-isoD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pari haiventa tuulessa liehuu.
Mutta ne ovat pitkiä. Juicellakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tällä palstalla pyörivistä naisista ei kelpaisi Dannylle, ei millään pahalla.
...Helpottavaa kuulla...tosin olen naimissa.
Minua ällöttää, kun hän käyttää aina hihattomia paitoja. Helminkin kanssa kuvissa oli hihattomassa. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miettii et se on julkassu sen ekan hittibiisin polttaa kesäkatu miestä jo 1966. Moni täälläkään foorumilla ei ollu ees syntyny sillon.
Minäpä olin..
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon" <- tässä on sanoittaja / kääntäjä laittanut parastaanAmarillo-isoD
Niin olin minäkin, nipin napin. Kääntelin noita sanoja kerran eräälle amarillolaiselle. Ei tuntenut alkuperäistä kappaletta sen enempää kuin Dannynkaan versiota, mutta kiitteli jälkimmäiseen käytettyä mielikuvitusta.
Kuuntelin tässä pätkiä Dannyn alkuaikojen kappaleista ja huomasin, että aika on kullannut lapsuudenmuistoni: ei Dannyn ääni ole keskivertoiskelmälaulajan ääntä parempi. Mainosmiehenä Danny onkin mies paikallaan, ja siksi hänestä onkin tullut ainakin oman elämänsä legenda.
Ymmärtäisit kyllä musiikkineuvos Lipsasen hiustyylin, jos olisit nähnyt hänen korvansa! Dannyn mukaan niistä on tehty jopa laulukin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olin..
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon" <- tässä on sanoittaja / kääntäjä laittanut parastaanAmarillo-isoD
Niin olin minäkin, nipin napin. Kääntelin noita sanoja kerran eräälle amarillolaiselle. Ei tuntenut alkuperäistä kappaletta sen enempää kuin Dannynkaan versiota, mutta kiitteli jälkimmäiseen käytettyä mielikuvitusta.
Kuuntelin tässä pätkiä Dannyn alkuaikojen kappaleista ja huomasin, että aika on kullannut lapsuudenmuistoni: ei Dannyn ääni ole keskivertoiskelmälaulajan ääntä parempi. Mainosmiehenä Danny onkin mies paikallaan, ja siksi hänestä onkin tullut ainakin oman elämänsä legenda.
Kyllä isoD on legenda alallaan ja avannut monelle nousevalle tähdelle ovia ja samalla antanut mahdollisuuksia. Eikös jo edes mennyt Kari Tapio ollut mukana Danny show:ssa jonakin käärmeen kesyttäjän vain mikä KT:n tehtävä olikaan, kuka muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit kyllä musiikkineuvos Lipsasen hiustyylin, jos olisit nähnyt hänen korvansa! Dannyn mukaan niistä on tehty jopa laulukin!
Ei ainakaan tuossa vasemmassa korvassa mitään vikaa ole. Toisaalta taas ihmisen korva kuulemma kasvaa koko iän, joten Dannylla voi olla aikamoiset nymfikorvat siellä kutriensa piilossa.
Dannylla on Lenitan itsetunto potenssiin kaksi.