Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen, mies koko ajan töissä tai menossa

Vierailija
05.01.2015 |

Olen alkanut etääntymään miehestä. Olen niin yksinäinen, sen ymmärrän kyllä, että töissä pitää käydä se ei ole ongelma. On vain tosi useasti ylitöissä ja nyt on alkanut viikonloputkin siellä nyhväämään. Sekin on kiva, että tienaa sen takia enemmän, mutta mielummin jättäisin ne ylinmääräiset tienestit vähemmälle ja viettäisin joskus aikaa mieheni kanssa. Silloin kun on joku vapaapäivä vihdoinkin pitäisi olla menossa koko ajan jonnekin kaupoille tai sukulaisille. Kaipaisin vain sitä, että edes yhden illan istuttaisiin sohvalla minä miehen kainalossa ja katsoisimme elokuvaa kun lapset ovat menneet nukkumaan, mutta ei menee suihkuun ja nukkumaan. Yksi ilta mies sitten lupautui, että tänään hän hellii minua ja ottaa kainaloon, eipä tapahtunut. Tiesin jo ennen kuin lapset olivat menneet nukkumaan, että ei taaskaan. Menin nukuttamaan tyttäremme ja sen jälkeen mies sanoi, että menee nukkumaan. Nyt pelkkä läheisyyskin alkaa seksin lisäksi tuntua pakko pullalta. Ennen olisin kaivannut sitä läheisyyttä, nyt kun asiaa ajattelee alkaa jotenkin puistattaa ja koko juttu alkaa tuntumaan vasten mieliseltä. Seksiä on noin kerran viikossa, mutta en nauti siitä, enkä saa enää orgasmia, koska olen etääntynyt miehestä. Tästä olen miehelle puhunut jo monesti, mutta ei auta. Haen nykyään kaiken läheisyyden lapsilta halimalla niitä päivät pitkät. Sitten kun mies vihdoin huomaisi minut torjun hänet, koska niin kuin jo aijemmin kirjoitin se tuntuu vastenmieliseltä. Muutenkin huomio minkä saan on aina jollain tavalla seksuaalista. Hali ilman, että kädet eksyy pyllylle olisi kiva edes joskus tai, että paitani sisään ei koko ajan kurkittaisi samalla. Kun menisimme nukkumaan mies ottaisi minut lusikkaan ilman, että alkaa hinkata itseään minuun ja toteaa, että panettaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:03"]Ymmärrän että parisuhdetta pitää hoitaa ja asioista puhua ja yrittää jne. Mutta jos toista osapuolta ei kiinnosta, mitä voi tehdä? Minä en enää ikinä jää vinkumaan että tuo mies ei huomioi minua, elän omaa elämääni ja ai että kun tää sujuu hyvin. Tuossa on sun tunteista vastuu miehellä jota ei selvästikään kiinnosta. Täysin paska tilanne ja sun olo vaan pahenee. Ota vastuu elämästäsi ja tunteistasi ja muuta asioita. Ellei se onnistu yhdessä, eroa. Tuo vaan pahenee.
[/quote]

En haluaisi erota. Haluaisin vain löytää uudeelleen sen kipinän. Kiintyä mieheeni uudelleen ja se onnistuisi läheisyydellä. Läheisyydellä seksielämäkin korjaantuisi niin, että nauttisin siitä ja saisin orgasmin. Olen aina tarvinnut todella syvän kiintymyksen ja läheisyyden toiseen ennen kuin nautin seksistä.

Vierailija
22/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:11"]Mulla sama tilanne. Oon ehdottanut eroa mut mies ei suostu. Sanoo rakastavansa. Ei ole töissä koska ei haluis olla mun kans. On vaa työnarkomaani. Ei sil oo toista naistakaan.

Ei kyl oo pelkän seksin perään niinku ap:n mies. Halaa usein vain helliäkseenkin. Mut mulla on tunteet laimenneet.
[/quote]

Mies ei ole pelkän oman tyydytyksen perään, sillä yrittää kyllä minut tyydyttä, saattaa yrittää tunninkin kunnes sanon ettei tästä mitään tule. Ei ennen kuin on enemmän läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satoja kertoja kaivannut halausta, jos sen halauksen saan se on sitten erittäin kylmä ja oikeen ottaa symmestä kun vituttaa mietti eikö mieheni välitä. Kyllä se halailu sitten kelpaa miehelle kun vähän panettaa ja juuri tuota halailua ja hinkkailua.... Olisi ihanaa jos mies tulisi aidosti halaamaan ilman taka ajatuksia! Oletko varma että mies ei petä? Kysy hänelt suoraan. Itse en ole jättänyt yhtä ainuttakaan asiaa sanomatta miehelleni mitä mielessäni liikkuu. 

Vierailija
24/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:18"]Olen satoja kertoja kaivannut halausta, jos sen halauksen saan se on sitten erittäin kylmä ja oikeen ottaa symmestä kun vituttaa mietti eikö mieheni välitä. Kyllä se halailu sitten kelpaa miehelle kun vähän panettaa ja juuri tuota halailua ja hinkkailua.... Olisi ihanaa jos mies tulisi aidosti halaamaan ilman taka ajatuksia! Oletko varma että mies ei petä? Kysy hänelt suoraan. Itse en ole jättänyt yhtä ainuttakaan asiaa sanomatta miehelleni mitä mielessäni liikkuu. 
[/quote]

Olen varma, ettei petä. Tekee vain liikaa töitä ja koska rahaa tulee niistä töistä myös en usko, että valehtelisi käyvänsä siellä sillä mistä se raha sitten tulee. Minäkin sanon todella suoraan miten asiat on, mies ei vain tajua :(

Vierailija
25/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

/: hyvä ettei petä kuitenkaan. Miesten aivot ei raksuta ihan samalla tavalla kun meillä naisilla. Tollaiset parisuhteeseen liittyvät ongelmat on monille miehille jotenkin tosi vaikea aihe, ja ei varmaan osaa käsitellä tollaisia ongelmia 

Vierailija
26/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kuulostaa tutulta. Toinen lapsi oli juuri tuon ikäinen kun miehellä rupesi työt lisääntymään koko ajan. Viikonloppuisin piti nähdä kavereita jotta pääsee rentoutumaan. Nuorimman ollessa 1v 1kk, mukaan tuli toinen nainen. 

Ihminen tarvitsee läheisyyttä. Jos sitä ei saa omalta puolisolta, tai ei ole valmis ottamaan sitä häneltä, niin uusi saattaa tulla tilalle. Pystyn samaistumaan hyvin tunteisiisi. Nyt nuorin on 2v 2kk ja mies on hakenut eroa ja muuttamassa tämän kuun puolella pois.

En tietenkään tarkoita, että teille on käymässä samanlailla, mutta kaikki kertomasi vain kuulosti todella tutulta. 

Voimia sinulle!

Vierailija
27/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:40"]Moi. Kuulostaa tutulta. Toinen lapsi oli juuri tuon ikäinen kun miehellä rupesi työt lisääntymään koko ajan. Viikonloppuisin piti nähdä kavereita jotta pääsee rentoutumaan. Nuorimman ollessa 1v 1kk, mukaan tuli toinen nainen. 

Ihminen tarvitsee läheisyyttä. Jos sitä ei saa omalta puolisolta, tai ei ole valmis ottamaan sitä häneltä, niin uusi saattaa tulla tilalle. Pystyn samaistumaan hyvin tunteisiisi. Nyt nuorin on 2v 2kk ja mies on hakenut eroa ja muuttamassa tämän kuun puolella pois.

En tietenkään tarkoita, että teille on käymässä samanlailla, mutta kaikki kertomasi vain kuulosti todella tutulta. 

Voimia sinulle!
[/quote]

Olen pahoillani puolestasi. Oliko tämä nainen joka tuli kuvioihin lapsen ollessa 1v 1kk niin ollut oikeasti kuvioissa jo tuosta 7kk asti ja siksi miehen käytös muuttui?

Vierailija
28/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli kuvioihin "vasta" kuopuksen ollessa 1v 1 kk vanha. Kuopuksen ensimmäinen vuosi kuormitti perhe-elämää isosti. Olin itse lasten kanssa kotona ja hyvin väsynyt. Mies oli myös väsynyt ja kuormittunut raskaan työn ja kuormittavan pikkulapsiarjen takia. Työpaikkaromanssi toi yhtäkkiä uutta hohtoa ja lohtua elämään. 

Suhde tuli minulle täysin yllätyksenä vuosi sitten. Sen jälkeen olemme yrittäneet (tai minä olen) pelastaa suhteen mutta ei onnistunut. Nyt meidän parisuhde on loppu. 

Vierailija
29/34 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tehdään pitään ylitöitä, näkyykö se palkka mitenkään yhteistaloudessa? Eli hankkiiko mies vaikka jotain ylimääräistä , mitä tarvitaan vai meneekö rahat omaan pussiin? Jos mies perustelee, että ostelee ruokaa, voi olla vaikea hahmottaa, mikä ostoksista on ostettu ylityörahalla verrattuna normiostoksiin.

Viekö mies vaikka syömään ravintolaan välillä?

Vierailija
31/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:03"]Ymmärrän että parisuhdetta pitää hoitaa ja asioista puhua ja yrittää jne. Mutta jos toista osapuolta ei kiinnosta, mitä voi tehdä? Minä en enää ikinä jää vinkumaan että tuo mies ei huomioi minua, elän omaa elämääni ja ai että kun tää sujuu hyvin. Tuossa on sun tunteista vastuu miehellä jota ei selvästikään kiinnosta. Täysin paska tilanne ja sun olo vaan pahenee. Ota vastuu elämästäsi ja tunteistasi ja muuta asioita. Ellei se onnistu yhdessä, eroa. Tuo vaan pahenee.

En haluaisi erota. Haluaisin vain löytää uudeelleen sen kipinän. Kiintyä mieheeni uudelleen ja se onnistuisi läheisyydellä. Läheisyydellä seksielämäkin korjaantuisi niin, että nauttisin siitä ja saisin orgasmin. Olen aina tarvinnut todella syvän kiintymyksen ja läheisyyden toiseen ennen kuin nautin seksistä.

Miksi olet sitten harrastanut irtoseksiä aiemmin?

Vierailija
32/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harkinneet parisuhdeterapiaa/perheneuvolaa?

Vierailija
33/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sitten harrastanut irtoseksiä aiemmin?

Jännämiehiin todella syvä kiintymys syntyy hetkessä.

Vierailija
34/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Tuli vähän surullinen mieli. Välittyy se pienen hetken ja hellyyden kaipuu omalta mieheltä.

Ehkä auttaisi jos vain olet sinä etkä surkuttele niin sieltä voisi tulla se hetki miehen puolelta ilman pyytelyä. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä