Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin äsken maksusitomuksella ruokaa. Kysy mitä haluat?

Vierailija
05.01.2015 |

Yritän vastata mahdollisimman moneen kysymykseen. :-)

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ostanut perunoita, makkaraa ja maitoa ja litran jugurtin? Lihapiirakoita, ranskalaisia, riittoisaa ruokaa?

Vierailija
22/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:07"]

Miksi jätit käyttämättä 8,-!!???? Sehän meni ihan hukkaan! EI ihme, että sulla onn rahaongelmia :(

[/quote] Koska en keksinyt enää mitä ostaa...? ostin vaan kaiken just ja just tarpeellisen.

[/quote]

Jos se menee hukkaan, niin olisit ostanut vaikka näkkileipää tai jotain kuivaelintarviketta, tai vessapaperia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ens kerrala kuivakaappiin täydennystä, riisiä, tonnikalaa, säilykehedelmiä, wc paperia tai shamppoota tms!

Vierailija
24/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit käyttämättä 8,-!!???? Sehän meni ihan hukkaan! EI ihme, että sulla onn rahaongelmia :(

[/quote] Koska en keksinyt enää mitä ostaa...? ostin vaan kaiken just ja just tarpeellisen.

[/quote]

hä? Oikeesti? Kauppa täynnä tavaraa ja sä et keksi mitä ostaa? Voiko tää olla edes totta.

Vierailija
25/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:08"]

Mistä tuollaisia saa ja miten niitä käytetään?

[/quote] Siis menet vaan kassalle sen kanssa ja sanot et tässä ois tällänen maksusitoumus ja sen verran kuitenkin kaupassa katsot, että ostokset ei mee yli sen sovitun hinnan mitä ne saa enimmäkseen sen maksusitoumuksen mukaan maksaa, ennen kun menet kassalle. :-)

Vierailija
26/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käyttänyt koko summaa ja miksi noin pieni maksusitoumus pyhää vasten?

[/quote] Koska en tarvinnut enempää nyt ostaa mitään? :D ja eihän tässä oo pyhä kun huominen, vissiin..?

Vierailija
27/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Osaatko laittaa ruokaa ollenkaan itse, vai syötkö pelkkiä valmispastoja, -pitsoja ja muita eineksiä? Ajatteletko koskaan, että jos tänään syöt pastan ja pitsan, niin sulla on huomenna taas uusi nälkä?

Vierailija
28/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:11"]

Käytitkö rahan omasta mielestäsi viisaasti?

[/quote] Kyllä, en tuhlaillut ylimääräsiä. :)

Vierailija
29/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:12"]

Olisit ostanu vaik Paska paperia ja sampoota! Ens kerralla saat vähemmän kun et käyttäny kaikkia.

[/quote] Jaajaa, no enskertaa ei enää tule kun rupeen laskee rahani tarkemmin ettei tarvii maksusitoumukseen turvautua. :) vituttaa nimittäin. Vituttaa niin paljon että tulomatkalla uhkasin hakata ihmisiä, huusin haista vittua ja näytin keskisormea! Mitäs möllöttivät siinä saatana kun halpaa makkaraa, kun kävelen kans näillä pakkasilla pelkässä hupparissa kotiin!

Ainiin ja ostin mä myös shamppoota. :D se meinasi unohtua!

Vierailija
30/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
31/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kassatyöntekijä sanonut sulle, että siinä on vielä 8€ jäljellä? Olisit saanut sillä vielä vaikka mitä! Mä tapaan aina sanoa asiakkaalle, että paljonko on jäljellä ja käsken vielä hakemaan jotain. Tai monilla saattaa olla jotain varuilla korissa, jos rahaa vielä jää. Ja jotkut laskee tosi tarkkaan summan täsmäämään tasan maksusitoumuksen summaa :)

t. Kassatäti

[/quote] Sanoi, mutta olen aina sanonut että en tarvitse tällä kertaa muuta. :) jos en oikeasti tarvitse. En osta sillä maksusitomuksella ikinä mitään extraa, aina vaan ne pakolliset. En halua olla kauhea tuhlari..

Vierailija
32/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:20"]

Olisit ostanu vaik Paska paperia ja sampoota! Ens kerralla saat vähemmän kun et käyttäny kaikkia.

[/quote] Jaajaa, no enskertaa ei enää tule kun rupeen laskee rahani tarkemmin ettei tarvii maksusitoumukseen turvautua. :) vituttaa nimittäin. Vituttaa niin paljon että tulomatkalla uhkasin hakata ihmisiä, huusin haista vittua ja näytin keskisormea! Mitäs möllöttivät siinä saatana kun halpaa makkaraa, kun kävelen kans näillä pakkasilla pelkässä hupparissa kotiin!

Ainiin ja ostin mä myös shamppoota. :D se meinasi unohtua!

[/quote]

Mitä mielenterveysongelmia tai neurologisia sairauksia sinulla on? 

Vierailija
33/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ostanut perunoita, makkaraa ja maitoa ja litran jugurtin? Lihapiirakoita, ranskalaisia, riittoisaa ruokaa?

[/quote] Öö, koska en halunnut noita? mutta litran jogurtin kyllä ostin... :-)

Vierailija
34/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:23"]

Eikö kassatyöntekijä sanonut sulle, että siinä on vielä 8€ jäljellä? Olisit saanut sillä vielä vaikka mitä! Mä tapaan aina sanoa asiakkaalle, että paljonko on jäljellä ja käsken vielä hakemaan jotain. Tai monilla saattaa olla jotain varuilla korissa, jos rahaa vielä jää. Ja jotkut laskee tosi tarkkaan summan täsmäämään tasan maksusitoumuksen summaa :)

t. Kassatäti

[/quote] Sanoi, mutta olen aina sanonut että en tarvitse tällä kertaa muuta. :) jos en oikeasti tarvitse. En osta sillä maksusitomuksella ikinä mitään extraa, aina vaan ne pakolliset. En halua olla kauhea tuhlari..

[/quote]

Kalliit einesateriatko (pizza ja broileripasta) olivat sitten välttämättömiä, eivätkä nimenomaan sitä tuhlaamista? 

Vierailija
35/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:13"]

Osta ens kerrala kuivakaappiin täydennystä, riisiä, tonnikalaa, säilykehedelmiä, wc paperia tai shamppoota tms!

[/quote] Ei mua tarvitse neuvoa, kyllä mä itse päätän mitä ostan. :D

Vierailija
36/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelota, että joku tinttaa sua kuonoon, kun huutelet ja möliset ihmisille?

Vierailija
37/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:14"]

[/quote]

hä? Oikeesti? Kauppa täynnä tavaraa ja sä et keksi mitä ostaa? Voiko tää olla edes totta.

[/quote] Juu, en tarvinnut tällä kertaa enempää... :) se siitä.

Vierailija
38/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut edes kunnon ruokaa.

Vierailija
39/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, miten joku voi olla noin idiootti..

Vierailija
40/129 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:18"]

Minkä ikäinen olet? Osaatko laittaa ruokaa ollenkaan itse, vai syötkö pelkkiä valmispastoja, -pitsoja ja muita eineksiä? Ajatteletko koskaan, että jos tänään syöt pastan ja pitsan, niin sulla on huomenna taas uusi nälkä?

[/quote] Olen 19 ja osaan laittaa joitakin ruokalajeja itse, usein en kuitenkaan itse kokkaa koska en jaksa sitä tiskin määrää ja olen todella huono laittamaan ruokaa! ostan valmista kotiruokaa jne, mikä on siis itse tehtyä, mutta kuitenkin sellaisen tekemää joka on osannut kokata sen hyvin. :-)

Pitsa on siis huomiselle. Pasta tälle päivälle. En koskaan vedä noin paljon ruokaa kerralla naamariin, syön itseasiassa hyvin vähän.. mutta pärjään sillä oikein loistavasti :-)