Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihotautilääkäri sanoi että alapään sheivaaminen, sokerointi tms ei oo hyväksi

Vierailija
28.10.2021 |

Alapäälle tai sen iholle vaan parempi ois antaa olla rauhassa. Saksilla karvojen siistiminen (lyhentäminen) ei rasita ihoa tai alapäätä mut sheivailu yms rasittaa

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee myös miesten partoja ja keski-ikäisten naisten viiksiä.

Kyllä! Myös sääri, kainalo, kulma ja nenäkarvoilla on tehtävänsä. Antakaa karvojen kasvaa luomuna!!

Vierailija
22/112 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siitä huolimatta ainakin minulla alkaa alakerta kutiamaan ihan mielettömästi, jos antaa karvan kasvaa pitkäksi.

Se jatkuva raapiminenko on terveellistä?

Ja ei limakalvot kutia, vaan ne hiivatin karvat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoohan sen järkikin jos sellaista on. Alushousut hiertävät muuten paljasta ja kanannhakalle nypittyö ihoa.

Vierailija
24/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekä mies että nainen ovat sheivattuja ja sänkeä on ehtinyt kasvaa, niin eikö naimisen yhteydessä kummankin iho naarmunnu toisen sängestä? Jos vain naisella on sänki, niin miestä ilmeisesti suojaa jonkin verran oma karvoitus. Harva varmaan sheivaa niin usein, että ei ehdi välillä kasvaa tuntuvaa sänkeä.

Vierailija
25/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan yleensä tyyliin kerran kuussa kaikki pois. Sitten kasvavat siinä rauhassa ja sama taas kohta uudestaan. En tykkää posliinista, mutta tykkään sellaisesta lyhkäsestä karvasta, se on kaikista miellyttävin. En missään nimessä tykkää puskasta, joten tämä on sinänsä helpoin keino. Välillä saatan siistiä bikinirajojakin lisäksi.

Vierailija
26/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sheivaan yleensä tyyliin kerran kuussa kaikki pois. Sitten kasvavat siinä rauhassa ja sama taas kohta uudestaan. En tykkää posliinista, mutta tykkään sellaisesta lyhkäsestä karvasta, se on kaikista miellyttävin. En missään nimessä tykkää puskasta, joten tämä on sinänsä helpoin keino. Välillä saatan siistiä bikinirajojakin lisäksi.

Ja joo voisihan ne saksillakin lyhentää, mutta koen sen sheivaamisen olevan nopeampaa ja saa siistimmän tuloksen sitten kun kaikki kasvaa samassa mitassa.

Vierailija
27/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen päätä itse mitä karvoillaan tekee, turha keskustelu.

Vierailija
28/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut kaikki pois koko aikuisiän. Ei ole tullut tulehduksia tai mitään ikinä. Paitsi kerran hiiva, kun oli antibioottikuuri. Viikon pari välein höylään pois, joskus sokeroin. Ihan vaan kun itse tykkään. Se saksiminen on niin ärsyttävää, olen kyllä kokeillut. Ei tule näppyjä tai mitään ikinä. Mutta jos joku ei halua sheivata, minulle ihan sama. Ja minun sheivaamiset ei luulisi ketään kiinnostavan.

Vierailija
29/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole hyväksi.

Voi tulla pahojakin paiseita.

Mutta voi nyt vähän siistiä ja bikinirajat. Huolehtii ettei bakteerit muhi.

Vierailija
30/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sirkukseen sopiva "nainen" spämmää näitä joka päivä, ja täyttää ketjun omilla viesteillään.

Sileä on parempi, ihan sama mitä tämä friikki sanoo.

T: 43v. nainen joka on pitänyt itsensä jo yli 20 vuotta samettisena.

Vierailija
31/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miesten alapäiden sheivaaminen?

Vierailija
32/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen paljaaksi koska karvat haisee aina kuselle, hiivalle ja bakteerivaginoosille.

Vierailija
33/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lyhkäsen karvan eikä kokonaan pois, voi käyttää leikkuria, joka on säädettävissä esimerkiksi 1 -20 mm pituudelle. Näitä on erilaisia leveydeltään. Miehet käyttävät parran tai hiusten leikkaamiseen. Pienimmillä voivat ainakin miehet leikata rehottavat kulmakarvansa sopivan mittaisiksi, naisista en uskalla puhua.

Vierailija
34/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajelen paljaaksi koska karvat haisee aina kuselle, hiivalle ja bakteerivaginoosille.

Kannattaisiko ennemmin hoitaa lääkityksellä mikrobiepätassapaino kuntoon?

Vierailija
35/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut siitä huolimatta ainakin minulla alkaa alakerta kutiamaan ihan mielettömästi, jos antaa karvan kasvaa pitkäksi.

Se jatkuva raapiminenko on terveellistä?

Ja ei limakalvot kutia, vaan ne hiivatin karvat..

No ei ne karva kutise. Sinulla on jokin muu vaiva.

Vierailija
36/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreillä on monia mielipiteitä, osa on shevaamisen kannalla osa ei, itse en ole lääkäri ja en nuole jos on karvat. ja sheivaan itsekin. T:M42

Sinä kullihuorahan se tiedät, mitä lääkärit naisille karvanpoistosta sanovat 🤣🤣

Vierailija
37/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs miesten alapäiden sheivaaminen?

Vaimo ehdotti, että ottaisimme kumpikin sokerisheivauksen. Olin hyvin epäluuloinen. Ei kuulemma ole täysin kivuton. Lisäksi sen tekisi naiskosmetologi. Kuvittelen, että olen munasillani naisen käsittelyssä ja penis on saatava jäykäksi, että sen tyvestä saadaan karvat käsiteltyä. Ehkä sen oltava muutenkin tanassa ettei roiku käsiteltävien paikkojen päällä.

Vierailija
38/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri on varmaan eniten tietävä sheivausten tuomista ongelmista.

Vierailija
39/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki mukaan nyt. Hän sanoi varmaan ettei höylä tai sokerointi ole hyväksi, mutta tuskin sanoi mitään ajolaitteesta joka on hellävarainen. Ei epilaattoria, vaan sellainen muu, jos osaa varovasti /oikein eikä ole teräongelmia. Myös puhdistaa konetta. Joillekin tulee jatkuvasti ulkoisia tulehduksia eli kutinaa jos ei ajele ja siisti tarpeeksi, esim. side hautova, ei hengitä.

Vierailija
40/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei olekaan hyväksi. Mä en ole sheivannut kaikkia pois kuin kahdesti elämässäni, eikä mulla ole hiivaa ollut juuri koskaan. Ei mikään ihme, et tulehdukset ja hiivat on niin yleisiä nykynaisilla, kun pitää olla jatkuvasti höyläämässä.

Ps. yhtäkään miestä ei ole mun siistityt karvat kiinnostaneet, ja olen 30v enkä mikään eläkeikäinen mamma.

Kuinka monta kylällistä miehiä sitä sun karvoitusta on käynyt katsomassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi