Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihotautilääkäri sanoi että alapään sheivaaminen, sokerointi tms ei oo hyväksi

Vierailija
28.10.2021 |

Alapäälle tai sen iholle vaan parempi ois antaa olla rauhassa. Saksilla karvojen siistiminen (lyhentäminen) ei rasita ihoa tai alapäätä mut sheivailu yms rasittaa

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran aikuisena ajellut karvat pois. Säikähdin ihan hirvittävästi; koko tavara näytti aivan eriltä kuin lapsuudessa ennen karvoitusta! Irvokkaalta! Ei koskaan enää!

Vierailija
102/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt ihan kaikki pois -posliinista vai siitä että häpyhuulet ajetaan paljaaksi, mutta kolmio säilytetään?

Olen ymmärtänyt, että kaikki ajetaan pois. Jos jostakin muusta haluaa kertoa tai kysyä, on syytä antaa tarkennus tekstissään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn säännöllisesti sokeroitavana ja ei ole tulehduksia, hiivaa tai kivuliaita näppylöitä.

Vierailija
104/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran aikuisena ajellut karvat pois. Säikähdin ihan hirvittävästi; koko tavara näytti aivan eriltä kuin lapsuudessa ennen karvoitusta! Irvokkaalta! Ei koskaan enää!

Säikähdit alapäätäsi? Terapian tarpeessa?

Vierailija
105/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon nyt sanoo järkikin.

Vierailija
106/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa, kun markkinoilta poistui sellainen terä, jossa oli kiva trimmeri päällä. Sillä pystyi siis tosi kätevästi lyhentämään häpykarvoitusta kummun päältä. Nykyään jouduin leikkaamaan saksilla, koska en löydä kaupoista enää sitä trimmerijuttua. Ilmeisesti olen ainoa, joka sellaista käytti. Posliiniksi en ole eläissäni vetänyt, enkä vedä. Häpyalueelta sheivaan säännöllisesti, eikö kaikki suuseksistä tykkäävät naiset tee(kään) niin?

Eivät, ei mulla kasva limakalvoilla karvoja.

Ulommilla häpyhuulilla kasvaa karvoja, sisemmillä ei.

https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4pyhuulet#/media/Tiedosto:Human_vul…

https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4pyhuulet#/media/Tiedosto:Vagina,an…

Sisempiä häpyhuulia on monenkokoisia ja -muotoisia. Suuseksissä lähinnä hyväillään sisempiä häpyhuulia ja klitorista. Näin ainakin minä olen toiminut.

Vierailija
107/112 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvojen poistaminen heikentää ilmankiertoa housujen sisällä, mikä saattaa vaikuttaa haitallisesti sukuelinten limakalvoihin (wikipedia)

Vierailija
108/112 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi on hellävarainen iholle, mutta tietenkin kivuliasta.

Vierailija
109/112 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksin harrastaminen edellyttää alapesua kummaltakin ennen alkamista. Voi tapahtua niin, että yhdessä ollaan suihkussa ja mies pesee huolellisesti naisen alapään ja nainen miehen peniksen esinahan alustaa unohtamatta. Näin tehden päästään jo tosi hyvään vireeseen.

Alapesu ei poista normaalia bakteeriflooraa, joka on erilainen suussa ja sukuelimissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…

Tuossa ei puhuta mistään "normaalista bakteerifloorasta", vaan syöpää aiheuttavasta HPV-viruksesta. :D Joka on siis sukupuolotauti ja tarttuu toki suuhunkin, (kuten monet muutkin taudit, esim. Herpes) jos tautista pillua nuolee.

Eli lähinnä vaarana silloin, jos erehtyy suuseksiin sellaisen naisen kanssa joka on harrastanut irtosuhteita. Normaalissa vakiintuneessa parisuhteessa, jossa ei (mielellään koskaan ollutkaan) monia seksikumppaneita, ei tuota vaaraa ole.

Vierailija
110/112 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerointi on hellävarainen iholle, mutta tietenkin kivuliasta.

Siis sokerointi ei suoraan irroitakaan karvoja? Pitääkö ainakin osa nyppiä vielä yksitellen?

Sokeria joutuu karvatuppiin ja tarjoaa kasvualustan pöpöille?

Vierailija
111/112 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalta taholta tullut tietoa, että feministit vaativat, että miehet on ajettava posliineiksi. Feministit yrittävät saada muutkin naiset vaatimustensa taakse. Mistä tässä oikein on perimältään kysymys?

Vierailija
112/112 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammalta taholta tullut tietoa, että feministit vaativat, että miehet on ajettava posliineiksi. Feministit yrittävät saada muutkin naiset vaatimustensa taakse. Mistä tässä oikein on perimältään kysymys?

No nyt kyllä kuulostaa ihan höpöhöpöltä. Feministit kyllä vaativat vaikka mitä miehiltä, mutta tuskin sentään posliineja. Mikä itseä on yllättänyt, on se, että olen muutaman feministin nähnyt alasti, ja hyvin vähäistä on ollut tuo karvoituksen määrä. Eli ei ne kovat feministitkään aina ole itse mitään karvaisia sieltä. Tosin omat havainnot alle kolmekymppisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi