Ihotautilääkäri sanoi että alapään sheivaaminen, sokerointi tms ei oo hyväksi
Alapäälle tai sen iholle vaan parempi ois antaa olla rauhassa. Saksilla karvojen siistiminen (lyhentäminen) ei rasita ihoa tai alapäätä mut sheivailu yms rasittaa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mut siitä huolimatta ainakin minulla alkaa alakerta kutiamaan ihan mielettömästi, jos antaa karvan kasvaa pitkäksi.
Se jatkuva raapiminenko on terveellistä?
Ja ei limakalvot kutia, vaan ne hiivatin karvat..
Karvat kutiaa vain kun ne kasvaa ihon läpi ja on teräviä päästään.
Kun ne on pitkät, ne ei kutita.
Kaduttaa sokeroinnin aloittaminen vuosikymmeniä sitten. Kyllä kaunis karvoitus on naisellista , sen sijaan sokerointien takia nykyään ei kasva kuin hajanaisesti , vaikka haluaisi. Älkää nuoret naiset aloittako sitä turhuutta. Bikinirajojen siistiminen riittää.
Feministitkö vaativat, että miesten alapäät on sheivattava?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa sokeroinnin aloittaminen vuosikymmeniä sitten. Kyllä kaunis karvoitus on naisellista , sen sijaan sokerointien takia nykyään ei kasva kuin hajanaisesti , vaikka haluaisi. Älkää nuoret naiset aloittako sitä turhuutta. Bikinirajojen siistiminen riittää.
Vaimon kanssa suunniteltiin, että otettaisiin sokerisheivavaus kummallekin. Päätettiin kuitenkin että ei. Hän kuitenkin sanoo, että mun pitäisi itse vähän lyhentää karvoja, jotta näkyisi, onko töpöhäntä siellä tallella. Pisimmät karvat on ehkä 10 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miesten alapäiden sheivaaminen?
Vaimo ehdotti, että ottaisimme kumpikin sokerisheivauksen. Olin hyvin epäluuloinen. Ei kuulemma ole täysin kivuton. Lisäksi sen tekisi naiskosmetologi. Kuvittelen, että olen munasillani naisen käsittelyssä ja penis on saatava jäykäksi, että sen tyvestä saadaan karvat käsiteltyä. Ehkä sen oltava muutenkin tanassa ettei roiku käsiteltävien paikkojen päällä.
Oijoi, miten kuuma ajatus: olla vaimon seuratessa vierestä kauniin naiskosmetologin edessä munasillaan tarkoituksena saada heppi kovaksi, ja sitten kun se on, niin kosmetologi hymyilisi katsoen silmiin ja kaataa kuumaa sokeria munille. :3
Musta kolmio kiinnostaa tervettä miestä, joka ei halua olla tekemisissä pikkutytön sukuelintä muistuttavan ajellun virityksen kanssa. Säälittävän näköisiä, ei naisellista voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miesten alapäiden sheivaaminen?
Vaimo ehdotti, että ottaisimme kumpikin sokerisheivauksen. Olin hyvin epäluuloinen. Ei kuulemma ole täysin kivuton. Lisäksi sen tekisi naiskosmetologi. Kuvittelen, että olen munasillani naisen käsittelyssä ja penis on saatava jäykäksi, että sen tyvestä saadaan karvat käsiteltyä. Ehkä sen oltava muutenkin tanassa ettei roiku käsiteltävien paikkojen päällä.
Oijoi, miten kuuma ajatus: olla vaimon seuratessa vierestä kauniin naiskosmetologin edessä munasillaan tarkoituksena saada heppi kovaksi, ja sitten kun se on, niin kosmetologi hymyilisi katsoen silmiin ja kaataa kuumaa sokeria munille. :3
Olet varmaan nainen. Tekstissäsi on sellainen pilke. :D Kirjoitin tuon lainaamasi tekstin. Jotakin tuollaista kuvittelen tapahtuvan. Tunteet vähintään ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Musta kolmio kiinnostaa tervettä miestä, joka ei halua olla tekemisissä pikkutytön sukuelintä muistuttavan ajellun virityksen kanssa. Säälittävän näköisiä, ei naisellista voimaa.
Samaa mieltä. Naisella kunnon luomupehko on paras. Se on tuttu ja turvallinen. Bikinirajaukset voi tehdä, mutta bikinien alta tulevat karvat, varsinkin tummat, ovat sinänsä kiihottavia. Posliinimiehistä johtuu mieleen helposti homot.
Jos sattuu olemaan omalle hielleen allerginen niin kyllä vaan kuulkaa pitkä karvoitus pahentaa kirvelyä ja kutinaa, joskus jopa aiheuttaa hiertymiä. Itse ajan sheiverillä silloin tällöin, en nyt ihan paljaaksi mutta kuitenkin reippaasti lyhyemmäksi karvoituksen ja trimmaan saksilla hajakarvoja. Kun niitä hemmetin karvoja kasvaa ihan joka välissä missä vaan voi kuvitella niin kyllä ne ärsyttää varsinkin jos onnistuvat pitkinä ollessaan vetämään herkkää ihoa taitteelle. Myös sillä on merkitystä kuinka isot värkit sattuu omistamaan, pääsee paikat erittäin hyvin hautumaan karvojen suojassa. Eli mulla tää ei ole pelkästään mikään ulkonäköasia, luonnontilassa olisin sellainen peikko etten itse kestäisi sitä hautumista. En myöskään tykkää oman hikeni hajusta ja sitä ei ole juurikaan silloin kun on siistitty. Mutta jos joku pärjää karvojensa kanssa niin kiva. Älkää silti tuomitko muita joiden olo on parempi sheivattuna.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä taatusti muistuta mitään pikkutytön sukuelintä ajeltunakaan, kyllä puhutaan ihan eri kokoluokan värkeistä aikuisella naisella. Tai onhan niitäkin tietysti erilaisia mutta en usko että kukaan onnistuu sekoittamaan vielä kehittymättömän lapsen pikkuviivaan aikuisen sukuelimiä. Ei kaikilla tarvitse olla jotain 70-luvun tyylistä karvafetissiä ollakseen terveitä ja normaaleja. Itse tykkään ihan normaaleista miehistä, ei tartte olla mikään gorilla karvoitukseltaan että aistisin jotain miehistä voimaa.
Olen aina vain siistinyt sillointällöin, ph ollut aina hyvä, ei tulehduksia, eikä valituksia miehiltä.
En ymmärrä miksi miestenkään pitäisi itseään sheivata. P.rno on asia erikseen, muuten aikuiselle ihmiselle kuuluu karvat.
N40
Juuri näin. Antakaa miehetkin partojenne ja niskavillojenne rehottaa vapaan ruokkoamattomina.
Luonnotonta muotia tällainen ihokarvojen muotoilu ja sheivailu - vai ovatko partaa ajavien miesten perään olevat naiset jotain kaappipedofiileja? Pikkupoikaa tekisi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreillä on monia mielipiteitä, osa on shevaamisen kannalla osa ei, itse en ole lääkäri ja en nuole jos on karvat. ja sheivaan itsekin. T:M42
Hyvin harvalla naisella on karvoja alueella, jota nuolet. Jos nuolet karvoitusta, kannattaa ehkä kysyä kumppanilta, että miltä tuntuu. 🤦
Ei tietenkään "kumpua" nuolla, mutta monella naisella voi olla klitoriksen ja ulkoisten häpyhuulten kohdalla todella paljon pitkää karvaa, joka on tietenkin ällöttävää. Puhumattakaan peppukarvoituksesta.
Kyllä sitä voi pikkasen siistiä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä taatusti muistuta mitään pikkutytön sukuelintä ajeltunakaan, kyllä puhutaan ihan eri kokoluokan värkeistä aikuisella naisella. Tai onhan niitäkin tietysti erilaisia mutta en usko että kukaan onnistuu sekoittamaan vielä kehittymättömän lapsen pikkuviivaan aikuisen sukuelimiä. Ei kaikilla tarvitse olla jotain 70-luvun tyylistä karvafetissiä ollakseen terveitä ja normaaleja. Itse tykkään ihan normaaleista miehistä, ei tartte olla mikään gorilla karvoitukseltaan että aistisin jotain miehistä voimaa.
Mieheltä lähti kyllä haikailut posliinia kohtaan kun tyttäremme syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Minusta Naked Attraction -ohjelmassa naisten ajellut sukuelimet muistuttavat jotain kynittyä otusta, esim. oravaa. Luulen, että ajelemisen yksi syy on suuseksin yleistyminen: naiset ei osaa enää saada orgasmia yhdynnssä, eivätkä miehet osaa löytää oikeaa aurauskulmaa peniksellään, niin suuseksi tarjoaa pakotien tästä osaamattomuudesta. Ikävä vain, että sukuelimen bakteerit suussa ovat terveysriski, se on todettu. Ja varmaan myös suun bakteerit sukuelimissä. Opetelkaa siis naimaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Antakaa miehetkin partojenne ja niskavillojenne rehottaa vapaan ruokkoamattomina.
Luonnotonta muotia tällainen ihokarvojen muotoilu ja sheivailu - vai ovatko partaa ajavien miesten perään olevat naiset jotain kaappipedofiileja? Pikkupoikaa tekisi mieli?
No tokihan ajellut miehet ovat poikamaisemman näköisiä kuten se pehmoposkimies mainoksessa, joka pitää tytärtään sylissään.
So last season ajaa karvat veks.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajelen paljaaksi koska karvat haisee aina kuselle, hiivalle ja bakteerivaginoosille.
Tämä. Sama minulla. Alapään haju on hirveä jos on karvat.
Väärin! Se että on sheivannut alapäänsä on itsessään ongelma.