Ihotautilääkäri sanoi että alapään sheivaaminen, sokerointi tms ei oo hyväksi
Alapäälle tai sen iholle vaan parempi ois antaa olla rauhassa. Saksilla karvojen siistiminen (lyhentäminen) ei rasita ihoa tai alapäätä mut sheivailu yms rasittaa
Kommentit (112)
Muistui mieleen, että nuorena miehenä saattoivat häpykarvojen päät jäädä terskan ja esinahan väliin kiinni lujasti pieneksi kutistuneessa lepoasennossa. Tuntui kipeältä, jos nappula vähänkin liikkui. Oli leikattava karvoja lyhyemmäksi. Jossakin vaiheessa ongelma hävisi. Esinahka oli ilmeisesti väljentynyt niin, että karvat eivät jääneet kiinni enää.
Joskus kävi niin, että kun oli työntymässä naiseen, poikittain kääntynyt naisen karva aukolla esti pääsyn. Tuntui melkoinen kipu terskassa. Oli kuin karva olisi leikannut terskaa. Pitkän aikaa tämän jälkeen ennen työntymistä kokeilin sormin, että reitti on selvä. Naisten olisikin hyvä tarkistaa, ettei heillä ole ongelmia aiheuttavia karvoja kulkuaukolla.
Kerran parikymppisenä ajoin posliiniksi kun silloinen poikaystävä ruinasi. Tuli ihme flashbackejä lapsuuteen, todella epäseksikäs olo. Ei poikaystäväkään sitten tainnut pahemmin välittää. Se kutina kun ne kasvoi takaisin oli ihan hirveätä.
Palasin omaan rutiiniini, eli bikinirajat sheivaan, jäljellejäävän kaistaleen trimmaan lyhyehköksi. Ei ole koskaan valitusta kuulunut vaikka useampikin on hyvinkin läheltä antaumuksella tutkiskellut.
Jokainen tyylillään, en ehkä kauheasti innostuisi posliinimiehestä.
Ajan partani sähköparranajoneella. Käytän vain kunnollisia merkkituotteita. Kun vaihdan konetta, vaatii iho tottumista uuteen koneeseen. Tätä ennen voi saada näppylöitä. Miehen naama ja kaula ovat varmasti paljon parkkiintuneimpia kuin naisen tai miehen intiimialueet. Tämän vuoksi ei ole ihme, että intiimialueiden sheivaukset voivat tuottaa iho-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Feministitkö vaativat, että miesten alapäät on sheivattava?
Hyvinkin mahdollista. Tasa-arvo edellyttää miesten sheivaamista, jos kerran naisetkin näin tekevät.
Mua harmittaa, kun markkinoilta poistui sellainen terä, jossa oli kiva trimmeri päällä. Sillä pystyi siis tosi kätevästi lyhentämään häpykarvoitusta kummun päältä. Nykyään jouduin leikkaamaan saksilla, koska en löydä kaupoista enää sitä trimmerijuttua. Ilmeisesti olen ainoa, joka sellaista käytti. Posliiniksi en ole eläissäni vetänyt, enkä vedä. Häpyalueelta sheivaan säännöllisesti, eikö kaikki suuseksistä tykkäävät naiset tee(kään) niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet sanovat, että posliininainen muistuttaa pikkutyttöä. Muistuttaako naisista vastaavasti posliinimies pikkupoikaa?
Pedaripiirteistähän posliinin ihailu kertoo. Siitä, että kehittymättömyys ja karvojen kasvamattomuus kiihottaa.
Tolla logiikalla sitten karvaisuuden ihailu kertoo varmaankin siitä että eläimet kiihottaa. Älkää viitsikö olla noin ääliöitä.
Häpykummun karvojen lyhentämiseen voisi käydä Philips Series 1000 multigroom muotoilija MG1100/16. Siinä on kolme ohjauskampaa, joilla saa karvat lyhennettyä kolmeen eri mittaan. On tarkoitettu varsinaisesti miehille pulisokikarvojen, viiksikarvojen ja kulmakarvojen lyhentämiseen. Lisäksi siinä on vielä pieni aivan tasaiseksi leikkaava verkkopäällysteinen osa. Se on kuin tosi pieni sähköparranajokone. Hinta näyttää olevan noin 20 euroa. Olen itse lyhentänyt kulmakarvoja pisimmäksi karvat jättävällä kammalla.
Meinaatko, että suuseksiä haittaavat mahdollisesti miehen suuhun irtoavat karvat? Voin sanoa miehenä, että kyllä suuseksi onnistuu karvoineenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministitkö vaativat, että miesten alapäät on sheivattava?
Hyvinkin mahdollista. Tasa-arvo edellyttää miesten sheivaamista, jos kerran naisetkin näin tekevät.
Kuka haluaa nähdä pikkupoikakaljuksi vedetyt ison äijän roikkopallit - kysyn vaan 🤢
Vierailija kirjoitti:
Iho todellakin tottuu. Melkein 20 v posliinina ja karvapehko alapäässä tuntuis yhtä oudolta ja vastenmieliseltä kuin tupsut kainaloissakin.
Tupsut kainaloissa on tarkoitettu kainalon ilmastoimiseksi. Te ette kyllä luota yhtään Luonto-äitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet sanovat, että posliininainen muistuttaa pikkutyttöä. Muistuttaako naisista vastaavasti posliinimies pikkupoikaa?
Kyllä, on kuin nyljetty broileri🤮
Ja tämä on sinulle ongelma miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, kun markkinoilta poistui sellainen terä, jossa oli kiva trimmeri päällä. Sillä pystyi siis tosi kätevästi lyhentämään häpykarvoitusta kummun päältä. Nykyään jouduin leikkaamaan saksilla, koska en löydä kaupoista enää sitä trimmerijuttua. Ilmeisesti olen ainoa, joka sellaista käytti. Posliiniksi en ole eläissäni vetänyt, enkä vedä. Häpyalueelta sheivaan säännöllisesti, eikö kaikki suuseksistä tykkäävät naiset tee(kään) niin?
Eivät, ei mulla kasva limakalvoilla karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena jatkuva hiiva. Karvat kutitti ja ärsytti alapäätä. Sheivasin kaikki pois ja ongelma poistui. Miten tää on selitettävissä?
Lisäksi käytän vieläpä stringejä nykyään. :D
Karvattomuus on jostain syystä kovin ahdistavaa ja uhkaavaa osalle palstalaisista. Edelleen jokaisen oma valinta onko niitä karvoja vai ei.
Puhutaanko tässä nyt ihan kaikki pois -posliinista vai siitä että häpyhuulet ajetaan paljaaksi, mutta kolmio säilytetään?
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin harrastaminen edellyttää alapesua kummaltakin ennen alkamista. Voi tapahtua niin, että yhdessä ollaan suihkussa ja mies pesee huolellisesti naisen alapään ja nainen miehen peniksen esinahan alustaa unohtamatta. Näin tehden päästään jo tosi hyvään vireeseen.
Alapesu ei poista normaalia bakteeriflooraa, joka on erilainen suussa ja sukuelimissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…
Onko oman seksuaalisuuden kanssa ongelmia jos toisten karvattomuus on noin iso ongelma?? Pitäkää ne omat turjakkeenne siellä haaroissa, mutta jättäkää karvattomat rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin harrastaminen edellyttää alapesua kummaltakin ennen alkamista. Voi tapahtua niin, että yhdessä ollaan suihkussa ja mies pesee huolellisesti naisen alapään ja nainen miehen peniksen esinahan alustaa unohtamatta. Näin tehden päästään jo tosi hyvään vireeseen.
Alapesu ei poista normaalia bakteeriflooraa, joka on erilainen suussa ja sukuelimissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…
Monen naisen vagina haisee tympeälle pesusta huolimatta. Siihen tottuu.
20 vuotta sheivannut eikä mitään ongelmia. Säännöllisesti kun sheivaa 1-2 kertaa viikossa terävällä höylällä ja vaahdolla niin ei tule näppylöitä eikä haavoja eikä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko oman seksuaalisuuden kanssa ongelmia jos toisten karvattomuus on noin iso ongelma?? Pitäkää ne omat turjakkeenne siellä haaroissa, mutta jättäkää karvattomat rauhaan!
Noin kiukkuiseksi se orastava sänki tekee ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei olekaan hyväksi. Mä en ole sheivannut kaikkia pois kuin kahdesti elämässäni, eikä mulla ole hiivaa ollut juuri koskaan. Ei mikään ihme, et tulehdukset ja hiivat on niin yleisiä nykynaisilla, kun pitää olla jatkuvasti höyläämässä.
Ps. yhtäkään miestä ei ole mun siistityt karvat kiinnostaneet, ja olen 30v enkä mikään eläkeikäinen mamma.
Mulla on krooniset tulehdukset vaikken ole sheivannut 15 vuoteen. (Ja ei, en pese saippualla tietenkään).
Jos olisin suhteessa, sheivaisin, koska näyttää kauniimmalta niin. Näkyy paremmin.
Taitaa sinun puolisosi olla pe dari kun noin lapsellista tyyppiä panee.