Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liika älykkyys haitta parisuhdetta etsiessä?

Vierailija
28.10.2021 |

Minusta tuntuu, että suhteita löytyy helpommin kun puhelen niitänäitä. Onko liian älyllinen keskustelu turnoff tai epäseksikästä suhdetta etsiessä eli päätyykö sillä friendzonelle?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haitta jos olet nainen. Ei tarvitse olla edes kovin älykäs, ihan iq120 riittää.

Vierailija
2/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehellä on. Naiset eivät halua älykästä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on Mensan jäsen ja olen ollut hänen bileissään, jossa oli paljon muita mensalaisia. Osa oli niin omituista porukkaa, että ei ihme, että olivat sinkkuja.

Vierailija
4/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et ole niin älykäs kuin luulet ja vaikutatkin muista vain itsekkäältä tai tylsältä, kun alat heti ensitreffeillä puhua maailmanpolitiikasta ja homeitiöiden syntyprosesseista. Kyllä se vika ja syyllinen aina löytyy peilin edestä, kun jokin asia vaikuttaa toistavan itseään. Mutta omilta vioilta voi suojautua keksimällä omassa päässään sellaisen tarinan, että on muita älykkäämpi. Luettele nyt vielä kaikki tutkintosi tässä ja kerro kuinka korkealla tasolla opiskelet...

Vierailija
5/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä haittaakin joissain tapauksissa olla. Jos älykkyysosamäärä on huippukorkea, henkilö voi vaikuttaa jopa tavallista tyhmemmältä. Sitten jos henkilö on älykäs ja myös vaikuttaa älykkäältä muiden mielestä, uskoisin siitä olevan hyötyä.

Vierailija
6/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin miehellä on. Naiset eivät halua älykästä miestä.

Useimmat naiset nimenomaan haluaisivat älykkään miehen. Poikkeuksia voi toki olla.

Vierailija
7/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittuu tai mielletään usein besserwisseröinniksi.

Älykkyyttä on asettua samalle taajuudelle.

Vierailija
8/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu = molemmat puhuu. Helposti käy niin että vain itse puhuu, varsinkin jos toinen ei olekaan kiinnostunut aiheesta. Hyvä sääntö on että sinulla on kaksi korvaa ja yksi suu, kuuntele mitä toisella on sanottavana (jos mitään) aiheesta. Äläkä ota asioita liian vakavasti heti alkuun, turha miettiä "mistäs tänään juttelisin" vaan etene luontevasti tilanteen mukaan.

Vierailija
9/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enemmän siitä kiinni, pitääkö toinen osapuoli sinua älykkäänä. Jos olet sen toisen mielestä älykäs, se riittää, vaikka olettamus ei pitäisi edes paikkaansa.

Vierailija
10/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän äly joitakin kumppaniehdokkaita pelottaa, mutta mitäpä tuosta, ne vaan ei sitten ole sitä omaa kohderyhmää. Ihan riittämiin löytyy niitäkin, jotka sitten taas siitä älystä kiinnostuu. Olettaen että haet sitä yhtä oikeaa etkä mahdollisimman monen suosiota.

Vierailija
11/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On haitta jos olet nainen. Ei tarvitse olla edes kovin älykäs, ihan iq120 riittää.

Haet vääriä miehiä. Minä olen matemaattisesti ja kielellisesti mitattuna hyvin älykäs, ja kun olin nuori sinkku, se vetosi älykkäisiin nuoriin miehiin hyvinkin paljon. Muita ei tietysti kannata edes katsella.

Ja aloittajalle. Itse liikun piireissä, missä ihmisten älykkyys keikkuu normaalin ja poikkeavan rajoilla. Osa on hyvinkin toimintakykyisiä sosiaalisesti, näillä parisuhteet toimivat ihan hyvin. Osalla alkaa näkyä jo jonkinlaista neurologista poikkeavuutta, ja silloin puolison löytämisessä voi olla haasteita. Joka tapauksessa minusta kannattaa panostaa kaltaisiinsa, niin ei tarvitse kokea erilaisuutta kumppaninsa kanssa.

Vierailija
12/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on haitta. On äärimmäisen raskasta sietää typeryyksiä ja itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
13/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerän taajuudelle on mahdoton vajota.

Vierailija
14/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydestä on kaikissa tilanteissa hyötyä sekä miehelle että naiselle, jos se yhdistyy empatiaan ja sosiaalisiin taitoihin.

Sitten jos kahta jälkimmäistä ei ole, tai mikä vielä pahempaa - niiden puutetta perustellaan ensimmäisen olemassaololla, ei varmastikaan flaksi käy.

Vierailija
15/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa kumppanikseen suht samantasoisen, älyllisesti siis. Ja huomattavan älykkäitä on vähemmän, joten onhan se vaikeampi löytää kumppania.

Vierailija
16/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla liian älykäs. Kun ottaa huomioon, että lähin sukulainenkin on simpanssi ja bonobo.

Vierailija
17/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, älykäs ja tosikko, siis kuin minä tjn

Vierailija
18/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Älykkyys auttaa sinua tunnistamaan, kuinka paljon sinun kannattaa olla äänessä saadaksesi toisesta riittävän kattavan vaikutelman; et ole paljastamassa ventovieraalle itsestäsi yhtään enempää, kuin on tarpeen jotta saisit selville, MITÄ HÄNESTÄ HALUAT. Et saavuta sitä pätemällä ideologioillasi, tai asettamalla mielipide sen edelle, miltä toisen seurassa tuntuu olla ("minä-minä" jo harkintavaiheessa!)

Vierailija
19/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan äo on jakautunut aika tasaisemmin 100 ympärille kun miehillä. Ehkä 5% miehistä yltää esim. yli 130 äo:n kun taas naisista alle 1%:lla on äo vähintään 130. Mikäli älykäs mies etsii vertaistaan niin vaikeaa on..

Vierailija
20/96 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerän taajuudelle on mahdoton vajota.

Taikajuomaa koneeseen ja kyllä onnistuu. Muutama pitkä tuoppi olutta, muutama GT ja muutama Tequilla shotti jotta päästään alkuun. Sitten laulamaan karaokea pubiin ja seuraavaksi lantiota keinuttamaan yökerhoon. Kevyttä täydennystankkausta välillä, vaikkapa muutaman siiderin avulla.

Jos vieläkin pipo kiristää niin naurutupakka huuleen ja naku-uinnille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän