Paljonko lihoit nuoruudesta?
Itse olin vielä 19-vuotiaana 50 kiloa, ja painoa oli erittäin vaikea saada nousemaan. Hitaasti se on noussut kymmenessä vuodessa, mutta ei kuitenkaan liikaa, on n. 57kg. En pääse enää noihin mittoihin ellen lakkaa syömästä ja liiku 8h päivässä.
Kommentit (52)
Lukiossa muistan painaneeni 68kg ja opiskeluaikoina enimmillään 75kg. Nyt paino on näin 32 vuotiaana 71-72kg. Ja pituutta minulla on 174cm
Parikymppisenä painoin 48 kg, nyt nelikymppisenä 68 kg.
Parikymppisenä painoin 48 kiloa. Nykyään painan 59 kiloa, eli hurjat 11 kiloa vuosikymmenessä. Pituus 167.
15kg on tullu lisää. 15v painoin 69kg, pojalle ihan sopiva oli. Pituutta on tullu siitä ajasta 2cm lisää ja maha räjähtänyt isoks. Tiedän että pitäis laihduttaa mutta mutta...
20-vuotiaana painoin 54, kun rupesin odottamaan esikoista
25-vuotiaana olin 3 lapsen äiti ja painoin 62kg
30-vuotiaana 70kg
35-vuotiaana 80kg
sen jälkeen vaihdellen 90-112kg
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:48"]
20-vuotiaana painoin 54, kun rupesin odottamaan esikoista
25-vuotiaana olin 3 lapsen äiti ja painoin 62kg
30-vuotiaana 70kg
35-vuotiaana 80kg
sen jälkeen vaihdellen 90-112kg
[/quote]
Saanko kysyä, miten noin on päässyt käymään?
16-38vv n 55kg, 38 iästä eteenpäin 63kg. Enimmillään 67kg raskauden lopussa.
Nyt 50+ eli 8 kiloa on tullut lisää alle 40 vuodessa!!
4:n äiti
16-19v 45-49kg
Jossain n. 23-vuotiaana painoin 56kg. Nyt lähempänä kolmeakymppiä n. 51-53kg. Unelmapaino olisi tasan 50kg (tai min. 49kg). Nuorempana ajattelin olevani liian hoikka, mutta sitten opinnot loppui ja rahaa oli ruokaan. Muutama kilo siis tullut, mutta tuossa välissä jopa 7kg plussaa! Lasken sen tuosta 49 kilosta, koska tuo 45kg oli jo selkeästi alipainon puolella.
Jos saan joskus lapsia niin silloin painoa tulee todennäköisesti lisää eli parempi sitten että lähtöpaino on 50kg eikä 60kg. Ihan oman terveyden takia toivon, että koskaan ylitä 60kg rajapyykkiä. Oman äidin kohdalla olen nähnyt, että hoikka nuorena ei tarkoita että pysyy hoikkana jatkossakin.
Varmaan melkein tuplat, sillä nuorena sairastin anoreksiaa ja painoin 40kg ja kaikki vaatteet kaupoissa oli liian isoja, jopa xxs vaatteet pyörivät. Sitten parannuin, rakastuin ja aloin lihota. Nyt varmaan lievästi ylipainoinen kun vaatteet on kokoa 40. Silti onnellisempi olen nytm
http://yle.fi/uutiset/vaimo_lihoi_40_kiloa_aviomiehen_herkuttelun_vuoksi/7716977
– Jotenkin ne kilot vain kertyivät, kun söin samaan tahtiin miehen kanssa. Mies ei lihonut, mutta minuun kiloja tarttui 40 kiloa.
Niinpä juuri, miehen vika kun söi sen verran mitä kulutti.....
Olen viiskymppinen. Olen suunnilleen aina painanut n. 55 kg. Monet ovat sanoneet, että kohta alan lihomaan, mutta niin ei vaan ole käynyt. Jos tuntuu siltä, että olo on jotenkin täysi, pidän paastoa vaikkapa puoli vuorokautta tai vuorokauden ja taas olo on entisellään.
Mielestäni oma juttuni on se, että otan vastaan kehon heikot signaalit ja vähennän välittömästi energiansaantiani, jos tuntuu että on mennyt överiksi.
mun paino on ollut kaksikymppisestä viime vuosiin saakka 54kg. nyt olen 40v ja viimeisimmän lapsen jälkeen paino jäänyt 58 kiloon. olen 171 pitkä.