Olenko ainoa 40+, joka ei vaan osaa käyttää asettimellisia tamponeja?
Kommentit (45)
Asetin on minustakin vaikea, en ole saanut sillä tamponia kertaakaan laitettua kunnolla paikoilleen. Tavalliset, ilman asetinta olevat on sen sijaan hyvin helppo tunkea oikeaan kohtaan. Asettimen kanssa en tunne, missä mennään. Ei tähän voi pyytää apuakaan keneltäkään!
Vierailija kirjoitti:
Oon 41 ja mun mielestä asettimelliset helpompia ja hygieenisempiä. Mä käytän mieluumin asettimellisia, koska ällöttää tunkea jossain työpaikalla (sairaala) sormia toosaan sisälle vaikka oliskin ne kädet pesty ja desinfioitu. Asettimella siihen huulilleja kun asettimen reuna on huulilla niin painetaan se asettimen sisäosa sisään. Helppo ja hygieenisempi.
Tamponi on väärässä paikassa jos laitat sen noin ettet laita asetinta yhtään sisääsi.
Itselläni niin lyhyet sormet, etten saa tamponia riittävän syvälle ilman asetinta. En ymmärrä, mikä siinä olisi hankalaa. Itselleni hankaluus on toisin päin. Mutta lihomisen vaikutusta en ymmärrä. Jalan nosto pytyn kannelle on hyvä kikka.
En tainnut ees ikinä kokeilla? En vaan ymmärtänyt mikä juttu. Eli oobeellä mentiin koko aika, en kyllä siteitäkään käyttänyt kuin ihan ekoina vuosina.