Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa 40+, joka ei vaan osaa käyttää asettimellisia tamponeja?

Vierailija
28.10.2021 |

Aina sählään koko systeemin 😂

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just nää naiset, jotka on jättänyt vatsanpohjalihakset treenaamatta niin ei saa edes tampoonia sisäänsä

Vierailija
22/45 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole oppinut käyttämään asettimellisia tamponeja. Joskus nuorempana yritin räpeltää niiden kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut ja asettimella sörkkiminen tuntui ikävältä. Sormilla menee tosi helposti ja vaivattomasti paikoilleen. Musta nainen joka ei pysty laittamaan sormia "sinne", tai kenestä se tuntuu jotenkin ällöttävältä on vieraantunut omasta kehostaan. Ehkä ymmärrän, jos on jotenkin tosi vaikean muotoinen vagina eikä sinne muuten saa tamponia. Tietenkin kädet aina pestään wc-käynnin jälkeen kunnolla saippualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 41 ja mun mielestä asettimelliset helpompia ja hygieenisempiä. Mä käytän mieluumin asettimellisia, koska ällöttää tunkea jossain työpaikalla (sairaala) sormia toosaan sisälle vaikka oliskin ne kädet pesty ja desinfioitu. Asettimella siihen huulilleja kun asettimen reuna on huulilla niin painetaan se asettimen sisäosa sisään. Helppo ja hygieenisempi.

Vierailija
24/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana osasin, mutta jostain syystä se ei enää onnistu. Joko se tamponi jää aivan liian alas tai sitten se menee sinne kaksinkerroin.

Vierailija
25/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ek ymmärrä mihin asetinta tatvii? Sen kun tuikkaa vaan sormilla sisään, paljon helpompaa!

Jotkut on tiukempia ja syvempiä kuin sinä.

Vierailija
26/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotku voi olla niin tumpeloita ettei saa työnnettyä jotain öötkyä sisään. Suunnasta siinä tuskin voi erehtyä kun reikä kulkee vain yhteen suuntaan. Saahan mieskin sinne munansa vaikka on paljon suurempi.

Vierailija
27/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa ilman asetinta tamponia tarpeeksi syvälle, ei vaan sormet yllä. Asettimellisella saan justiinsa oikeaan kohtaan.

Vierailija
28/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään osaa, vaikka olen jo 38, jos lohduttaa. Ob:n tavalliset osaan laittaa, mutta en niitä, missä on se asetin.

Sama, enkä taida enää opetella. Josko pian se riesa lakkaa.

N48

Vierailija
29/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just nää naiset, jotka on jättänyt vatsanpohjalihakset treenaamatta niin ei saa edes tampoonia sisäänsä

Ei tamponia mihkään lihakseen työnnetä.

Vierailija
30/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan asentaa kuukupin (jo v:sta 2006), mutta tamponin asetin on ihan toivoton laitos.

N42

Vierailija
31/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en osaa, tai halua opetella. Miksi tarvitsisin jonkun turhan muovin/pahvinpalan koskeakseni omaan kehooni? Ihan turha nyhrätä jonkun kömpelön tötterön kanssa.

Eikö noista tule myös hirveä jätevuori tyyliin 3 asetinta x 5 päivää x 13 kertaa vuodessa = melkein 200 turhaa roskaa, jotka piti tuottaa käytettäväksi sen 1-2 sekunnin ajan. Ja tämä kertaa ties kuinka monta miljoonaa naista.

Vierailija
32/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala käyttää niitä tamponeita. Olen yrittänyt työntää aunukseen😇

M50

Vierailija
33/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iiik, niin epähygieenistä työntää sormet pilluun"

Iltaisin imetaan mulkkua onnessaan ja nuollaa perseitä ja vittuja. Mutta kyllä se kuukautissuojanlaitto on epähygieenistä ja ällönkamalaa.

Vierailija
34/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Niinpä. Nythän niitä täytyy alkaa markkinoida myös miehille, koska muuten on syrjintää. Mutta mitä mies tamponilla tekee? Ajattelin testata voisko niilla tuplata putkivuodon.

Vierailija
35/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 41 ja mun mielestä asettimelliset helpompia ja hygieenisempiä. Mä käytän mieluumin asettimellisia, koska ällöttää tunkea jossain työpaikalla (sairaala) sormia toosaan sisälle vaikka oliskin ne kädet pesty ja desinfioitu. Asettimella siihen huulilleja kun asettimen reuna on huulilla niin painetaan se asettimen sisäosa sisään. Helppo ja hygieenisempi.

Voisit samalla sormettaa toosaa ja päästä huipulle.

Vierailija
36/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Niinpä. Nythän niitä täytyy alkaa markkinoida myös miehille, koska muuten on syrjintää. Mutta mitä mies tamponilla tekee? Ajattelin testata voisko niilla tuplata putkivuodon.

*tulpata ei tuplata. Kyllähän se siis tukkii putkia jos väärään paikkaan laittaa

Vierailija
37/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää pysty käyttämään muita kuin asettimellisia, kun olen lihonut niin paljon että juuri ja juuri ulotun emättimen aukolle, mutta en yhtään työntämään tamponia tai kuukuppia sisään. Asettimella menee kätevästi.

Vierailija
38/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oppinut ikinä , vaihdoin merkkiä.

Vierailija
39/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Nenäverenvuodon voi tamponilla tyrehdyttää. Esim jos joutuu katutappeluun ja saa pataan, niin voi olla kätevä siinä. Ite kannan aina nykyään paria varatamponia tän takia.

Vierailija
40/45 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa ilman asetinta tamponia tarpeeksi syvälle, ei vaan sormet yllä. Asettimellisella saan justiinsa oikeaan kohtaan.

Monilla tamponi onkin liian alhaalla, koska sorimin on usein hankala saada sitä oikeaan paikkaan

T.hoitsu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan