Olenko ainoa 40+, joka ei vaan osaa käyttää asettimellisia tamponeja?
Kommentit (45)
Mun pitää aina mennä selälleni, että saan sen hyvin paikalleen.
En mäkään osaa, vaikka olen jo 38, jos lohduttaa. Ob:n tavalliset osaan laittaa, mutta en niitä, missä on se asetin.
En myöskään. Sitä asetinta pitäisi työntää niin voimalla että sitten se on jo se asetinputki veressä eikä tamponi lähde siitä masiinasta irti edes mitenkään. Tarvitsisi kolme kättä vähintään kun liukuu muuten. Perinteinen pieni paras. Rainbowkin käy.
Miksi niitä pitäisi osata käyttää?
Olen 43, enkä ole koskaan edes kokeillut. Ajatus jotenkin inhottaa. Siteitä käyttänyt koko iän.
Sama kuin ap, mutta
käytän pieniä tamponeja ( ne minit)
Hyvin saa laitettua, kun nostaa toisen jalan vaikka wc-kannen päälle.
Minullakin on niiden kanssa kyllä hankaluuksia.
M34
No, olen 30, mutta en osaa. Käytän vain tavallisia.
En minäkään osaa. Ilman asetinta kyllä onnistuu hyvin.
Olen +40, enkä ole ikinä osannut käyttää tamponia missä ei ole asetinta
Menee selälleen ja tiputtaa kuiluun
En meinaa oikein tajuta mikä sen käytössä on siis monimutkaista? Omasta mielestäni niin kätevä ja yksinkertainen systeemi etten tiedä mitä siinä voi oikein tehdä väärin.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään. Sitä asetinta pitäisi työntää niin voimalla että sitten se on jo se asetinputki veressä eikä tamponi lähde siitä masiinasta irti edes mitenkään. Tarvitsisi kolme kättä vähintään kun liukuu muuten. Perinteinen pieni paras. Rainbowkin käy.
Masiina 🤣🤣🤣. Ap
Oon käyttänyt nuoresta lähtien kaiken kokoisia tamponeja ongelmitta. Sit joskus menkat alkaa jossain, eikä oo mitään mukana. Kaverilta saan asettimellisen tamponin, ährään sen kans ja tuun vessapaperi pöksyissä vessasta. Tamponihässäkkä jäi roskiin.
En ole ikinä osannut, en asettimella enkä ilman, ja olen jo 47! Aina sattuu, hiertää, ei luista, tuntuu epämukavalta. Käytän vain siteitä, ne jos mitkä on helppoja ja vaivattomia.
Vierailija kirjoitti:
Olen +40, enkä ole ikinä osannut käyttää tamponia missä ei ole asetinta
Sama, eihän ne asetittomat mene lainkaan oikeen paikkaan 😅.
Ek ymmärrä mihin asetinta tatvii? Sen kun tuikkaa vaan sormilla sisään, paljon helpompaa!
Vierailija kirjoitti:
En meinaa oikein tajuta mikä sen käytössä on siis monimutkaista? Omasta mielestäni niin kätevä ja yksinkertainen systeemi etten tiedä mitä siinä voi oikein tehdä väärin.
Niinpä. Iljettävää se on sinne sormineen työntää, ilman asetinta.
Mitä asetinta? Mistä te puhutte? Olen vaan aina lykännyt tampoonin sisään? N20
Mä oon 34 enkä osaa käyttää mitään tamponia. En vaan saa sisään.