Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa aiot lomailla vuonna 2015?

Vierailija
05.01.2015 |

Vaikuttiko kohteen valintaan maan hintataso?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan ja hintataso vaikutti, olenhan työtön.

Vierailija
42/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä oon se nettianonyymi. Mun palkallani ei noita matkoja makseta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:39"]

Hah, mä oon se nettianonyymi. Mun palkallani ei noita matkoja makseta

Siis ne maksaa mun aviomieheni ja Kreikanmatka on lahja vanhemmiltani perheellemme.

Vierailija
44/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantiin miehen perheen luo lähetään pe ja viikonloppu Kööpenhaminassa sen jälkeen. Keväällä Lontoon kautta Glasgow'hun kaveria moikkaamaan ja toivottavasti Dubliniin miehen kamuja moikkaamaan lomailun ohella. Aika korkean hintatason maita kaikki valittevasti, joten ei vaikuta. Syksylla toivottavasti vielä Pariisiin tai Prahaan.

Vierailija
45/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa... Maat joissa käydään ovat USA, Haiti, Jamaika ja Meksiko. Kyseessä siis risteily. Hintataso ei ole vaikuttanut, 4600€ on nyt mennyt rahaa, eikä olla vielä edes lähdetty. Kahdestaan mennään puolison kanssa parin viikon päästä. 

Loppuvuoden reissut... Taidetaan rakentaa liiteri, siinähän sitä on kesälomaa!

Vierailija
46/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:06"]

Ihanaa, että joku muukin satsaa matkailuun.

[/quote]

Miten se sinun elämäsi ihanuuteen vaikuttaa, jos nettianonyymi kuluttaa rahansa matkailuun? Ihan vilpittömästi ihmettelen.

[/quote]

Täällä on niin harvassa, jotka matkustaa paljon ja jotka laittaa siihen enemmän rahaa. Ja enemmän siksi, että on muutakin, kuin se kerran vuodessa tai viidessä yksi perhematka.

t. sama

Vierailija
47/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka päivälle näistä matkoista tuntuu parikolme aloitusta riittävän.

Vierailija
48/55 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Unkariin, Ruotsiin ja Viroon ;)

Vierailija
49/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden puolella olen lomaillut jo USAssa (risteilyllä lisäksi Bahama, St. Thomas (US Virgin Islands) ja St.Maarten (Hollanti/Ranska)), Kroatiassa ja Latviassa. Loppuvuoden aikana ainakin vielä Saksa, USA ja Thaimaa. Matkabudjetti lentoihin ja majoitukseen vuodessa on nyt viime vuodet ollut 5.000 - 10.000 euroa, välillä enemmänkin, ja päälle käyttörahat. Hintataso maassa vaikuttaa jonkun verran, mutta enemmänkin hinnat vaikuttavat matkaa varatessa. Olen hyvä varaamaan matkoja! 

Vierailija
50/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:47"]

Miten sen nyt ottaa... Maat joissa käydään ovat USA, Haiti, Jamaika ja Meksiko. Kyseessä siis risteily. Hintataso ei ole vaikuttanut, 4600€ on nyt mennyt rahaa, eikä olla vielä edes lähdetty. Kahdestaan mennään puolison kanssa parin viikon päästä. 

Loppuvuoden reissut... Taidetaan rakentaa liiteri, siinähän sitä on kesälomaa!

[/quote]

Paljon olet maksanut risteilystä ja ilmeisesti lennoista, olikohan kyseessä suomalaisen matkatoimiston valmis paketti? Me maksoimme Alluren parvekkeellisesta hytistä merelle päin ja lennoista yhteensä n. 2900 €. Majoitukset ennen ja jälkeen risteilyn (5 yötä) olivat yhteensä n. 700 €. 

Vierailija
51/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa ja kaksi kertaa Espanjassa. Kyllä vaikuttaa hintataso.

Vierailija
52/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään löytää aikaa Islannille. Tosin se voi vaihtua vaikka Skotlanniksi. Sit mahdollisesti Norjan luontoon kun syksy saapuu. Tänä vuonna olen käynyt vasta Hollannissa ja Belgiassa. Hintatasot saavat olla mitä ovat.

Vierailija
53/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo "lomaillut" (osin työreissuja) Sveitsissä, Puolassa ja Latviassa ja nyt lähden Skotlantiin ja Sisiliaan yhteensä 4 viikoksi ihan lomailemaan. Elokuussa sitten todennäköisesti Alsaceen viinitielle.

Vierailija
55/55 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa