Missä maassa aiot lomailla vuonna 2015?
Kommentit (55)
Espanjaan. Ei hintataso vaikuttanut, vaan se että saatiin halvat lennot ja puoli-ilmainen majoitus sieltä.
Italiaan on tarkoitus mennä jälleen kuukaudeksi.
En yhtään tiedä. Olen äkkilähtöjen harrastaja. Barcelona kiinnostaa mutta sinne täytyy mennä menopaluulennolla. Olen kolunnut Kreikan saarista kaksi ja manteretta olen aikoinaan kolunnut, Sislilian olen kolunnut aika tarkkaan. Sisilia muuten mielenkiintoinen kuten Italiakin.
Saksa, Tsekki ja Espanja. Ei vaikuta hintataso, matkaillaan joka tapauksessa "halvasti".
USA ja Ranska. Kohteen hintataso ei vakuttanut tällä kertaa valintoihin.
Valintaan on aina vaikuttanut omat mieltymykset. Aiomme mennä Kreikka x2, Bulgaria, Kanariansaaret x2. Italia ehkäpä, mutta se on vielä harkinnassa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:02"]
Pääsiäiseksi Espanjaan, kesäloman aloittajaisiksi Kreikkaan. Tallinnan tai Tukholman risteily myös. Ja syksyllä ehkä Kanarialle. Varaan matkusteluun vuodelle 2015 noin 10 000€
[/quote]
Ihanaa, että joku muukin satsaa matkailuun. Meillä menee vuodessa keskimäärin 8000-10000€ matkailuun. Sillä tehdään 5-6 viikon lomamatkaa. Kreikkaan mekin pari erää tänä vuonna. Kanariaa unohtamatta :)
Thaimaa, Italia ja Kreikka. Hinta ei vaikuta kohteen valintaan. Mutta varaan matkat itse, eli siinä kohden ajattelen hintaa. Sitten maan hintataso on mitä on. Sen mukaan en valitse kohdetta.
Saksa, italia, etelä-Korea, Venäjä, Viro, Skotlanti, Englanti. Nuo nyt ainakin, osa lomia osa työmatkoja. Voi tulla lisääkin
Käyn ainakin briteissä ja ruotsissa. Hintataso ei sikäli vaikuttanut, mutta halvat lennot kylläkin.
Ei ole varaa lähteä mihinkään, kun on kotona remontti tulossa ja ajateltiin osa remonttikustannuksista maksella jo tänä vuonna. Remppafirmaan menevät meidän lomarahat. Vaihtoehtona olisi ottaa lainaa, mutta parempi maksella nyt pois, mihin on varaa, kun se matkustelu ei kuitenkaan ole niin tärkeää, lähinnä vaan mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:16"]
Saksa, italia, etelä-Korea, Venäjä, Viro, Skotlanti, Englanti. Nuo nyt ainakin, osa lomia osa työmatkoja. Voi tulla lisääkin
[/quote]
Omiin matkoihin menee 10000-15000€/vuosi
Turkkiin on matka jo varattu keväälle ja Saksassa ja Arabiemiraateissakin pitäisi käydä tässä alkuvuonna. Myös Italiasta ollut puhetta loppukeväälle. Tänä vuonna on aika paljon reissua tiedossa. Ehkä syksylläkin voisin jonnekkin karata.
Parin viikon päästä britteihin, siskon synttärimatka joten kohde oli hänen toiveensa. Vielä pohdin, lähdenkö alkusyksystä etelä-eurooppaan vai joulun aikaan singaporeen. En yleensä mieti maan hintatasoa vaan varaan sitten kunnolla rahaa mukaan.
Ranska. Hintatasolla ei ole tekemistä asian kanssa.
Italiaan kesällä ja ehkä ensi talvena USA:n tai Thaimaaseen. Hintataso vaikuttanee jälkimmäisen valinnan kohdalla, jos dollari kallistuu huomattavasti niin Thaikkula, Vietnam tms. lienee houkuttelevampi vaihtoehto.
En missään. Matkaseuraa ei ole