Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan sushia!! Rv13

Vierailija
05.01.2015 |

Ihan hirveä sushin himo, että tämä ottaa koville :( Pahoinvoinnit ja tekee vaan muutamia ruokia mieli, tosi kova himo sushiin. Miksei sitä saa syödä raskaana ollessa? Eivätkö muka tuolla muualla maailmassa syö sitä ihan päivittäin, miksi Suomessa kielletty.. Lähistöllä ihana sushiravintola, jossa olen tottunut käymään aiemmin viikottain, mutten nyt tietenkään enää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vain kasvissushia. Niin tein itse raskausaikana.

Vierailija
2/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, rv 33. Totuin myös syömään sushia vähintään kerran viikossa ennen raskautta. Hurja sushihimo edelleen! 

No, mä en ainakaan uskalla syödä, koska neuvolassa kiellettiin merilevä. Ja Suomessa ne sushiravintolat tuskin hakeekalat tuoreina suoraan kalastajilta aamulla sushia varten, joku tonnikala raakana lennätetty tänne ties mistä, niin en nyt raskausaikana syö. Ei ole riskin arvoista. Jos asuisin Japanissa, söisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:23"]

Ota vain kasvissushia. Niin tein itse raskausaikana.

[/quote]

Ei se ole sama asia. Tekeehän jotkut sushia vaikka paistetusta kanasta. Pöh, sehän on kanaa ja riisiä.

4

Vierailija
4/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin minäkin olen ajatellut ja kärvistellyt. Harmi, kun tosiaan nyt kauhea himo siihen.. mietin töissä koko ajan, mitä pystyisin syömään lounaaksi. ap

Vierailija
5/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin lukuisia kertoja sushia ja graavilohta raskaana.

Vierailija
6/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulöa teki mieli koko raskausajan ja ajattelin, että syön heti laitokselta tullessa. Nyt ajatuskin alkaa vääntään sushia väsyttää :D

Vierailija
7/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:28"]

Minä söin lukuisia kertoja sushia ja graavilohta raskaana.

[/quote]

Kivat sulle. Harrastaahan jotkut basehyppyjä, suojaamatonta seksiä satunnaisten kumppanien kanssa ja luolasukelluksiakin. Mutta turha riskinotto ei ole kaikkien juttu.

Vierailija
8/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:28"]Minä söin lukuisia kertoja sushia ja graavilohta raskaana.
[/quote]

Jos sinä olet valmis riskeeraamaan lapsesi, niin ei kaikkien kannata. Kyllä jotkut tupakoivat raskaana ollessa eikä kaikille lapsille tule siitä seurauksia. Listeria on kuitenkin oikeasti olemassa.

Vierailija
9/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:30"]

Mulöa teki mieli koko raskausajan ja ajattelin, että syön heti laitokselta tullessa. Nyt ajatuskin alkaa vääntään sushia väsyttää :D

[/quote]

Miksi se pitäisi itse tehdä? Olen pari kertaa tehnyt, mutta mieluummin syön ravintolassa.

Vierailija
10/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:30"]

[/quote]

Miksi se pitäisi itse tehdä? Olen pari kertaa tehnyt, mutta mieluummin syön ravintolassa.
[/quote]

Koska kaikki ei asu isoissa kaupungeissa joten vaihtoehto on pakastesushi tai itse tehty.

Vierailija
11/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:28"]Minä söin lukuisia kertoja sushia ja graavilohta raskaana.
[/quote]

Onnea! Ilolla aina luen miten joku riskeeraa lapsensa terveyden jo ennen syntymää. Ansaitset hyvä äiti palkinnon.

Vierailija
12/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole mitään vältellyt. Merilevääkään ei saisi syödä ja sitten ihmetellään suomalaisia kilpirauhasarvoja.

Vierailija
13/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä sitä syödä, mikset saisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan