Mikä on ikävintä, mitä miehesi on sanonut ulkonäöstäsi?
Onko kommentoinut ikääntymisen merkkejä? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (58)
Miten helvetissä te viitsitte kuunnella joltain äijältä, joka todennäköisesti ei ole mikään silmänilo itsekään, haukkumista ulkonäöstä? Antakaa tulla samalla mitalla. Esim. "En oikein tykkää kun miehellä on noin iso perse ja kapeat hartiat" "oletko ajatellut leukaleikkausta, kun minusta miehellä pitää olla jykevä leuka" Ja peniksestä: "voi kun söpö pikkunen"
Mä päätin juuri kehittyä sen verran, että en enää koskaan laittaudu miestä varten. T ällölättäpylly
Läskiksi on haukkunut. Voitte arvata kuinka paljon kiinnostaa esim. seksi tämän jälkeen... Ok, on mulla muutama kilo ylimääräistä, mutta en kyllä mikään läski omasta mielestäni ole.
"Onpa rumat jalat."
Tämä jälkeen ei suhteemme ole palannut ennalleen. Jalkani eivät ole rumat, mutta mes on ilkeämielinen.
Ikääntymistä ikävästi kommentoiv ei todennäköisesti ole sinut oman ikääntymisensä kanssa
Tämän otsikko voisi olla: milloin "mies" on ollut viimeksi rehellinen minulle?
Ei nyt sentään ikävintä eikä kysekään ole aviomiehestä vaan ex-miesystävästä, mutta muistui nyt mieleen: oltiin lähdössä johonkin muodolliseen tilaisuuteen, ja mies halusi kehaista ulkonäköäni. Hän kommentoi onnistunutta asua, kampausta, meikkiä ja kokonaiskuvaa ja tokaisi sitten: "Et sä kyllä mikään Cindy Crawford ole." En ollut, mutta jotenkin tuolla toteamuksella kaikki sanottu positiivinen katosi sen siliän tien eikä loppuiltakaan ollut ihan niin siloinen kuin olisi voinut olla. Mikä lie ollut miehellä motiivina.
Kutsui minua isoluiseksi ja käsiäni isoiksi, vaikka ne ovat pienet.
Exän puheista saisi vaikka kirjoitettua kirjan - se on ihan hullu. Nykyinen mies on ihana, kehuu mun ulkonäköä vaan. Ainut "möläytys" mikä on jäänyt harmittamaan on kun mun kroppaa silitellessään sanoi jotain että on yllättynyt miten paljon tykkää mun kropasta, kun on aina ennen tykännyt laihoista tytöistä. Oon muutenkin epävarma omasta kropasta niin tuo kirpas, vaikka mies ei tarkoittanut mitään pahaa.
Mies on tyhmä, jos kritisoi naisensa ulkonäköä. Kaivaa omaa kuoppaansa. Kritisoinnin jälkeen ei tarvitse ihmetellä kun seksi ja kunnioitus hiipuu.
Vitun lehmä sä olet ruma, läski, löysäpilluinen variksenpelätin ja vetäs turpaan kaiken huipuks! Synnytin hälle kolme lasta palkkioks, niin kuumana kävin.
"Pystyisköhän noille raskausarville plastikko jotain?"
Enpä voisi kuvitella alkavani kommentoimaan ikävästi toisen ulkonäköä.
Kommentti oli kai tarkoitettu söpöksi, mutta sen jatkoselitykset tekivät sen kaikeksi muuksi. MIes sanoi, että olen söötti, kaalimaan kakaran näköinen. Minä tähän tokaisin, että ne kaalimaan kakara-nukethan olivat aika rumia, kummallisen näköisiä. Ja mies alkoi vakavissaan, ilmeisesti ollenkaan tajuamatta että loukkaa minua, selittää että niin olen minäkin kummallisen näköinen, suorastaan jotenkin vammaisen tai epämuodostuneen näköinen. Luonnottoman lyhyt nenä, pullukat posket kuin vauvalla, pienet vinot silmät syvällä, hassu pyöreä leukakin, ja ei ole ikinä nähnyt naista jolla olisi niin lyhyet tikkusääret kuin minulla :(
Ilmeestäni mies tajusi jossain vaiheessa selitystään että nyt taisi tulla sanottua väärin, ja pahoitteli. Mutta kyllä se kauan vaikutti taustalla, kun tiesin nyt että mies pitää minua erittäin rumana. Mietin, että miksiköhän on edes ottanut, ja miten voi haluta seksiä kanssani. Halusi ja haluaa kuitenkin usein, joten ajattelin että kai se on niitä jotka ajattelee että pillu se on hiirelläkin...
No itse henkilökohtaisesti en halua olla miehen kanssa joka haukkuu ulkonäköäni, siksi kommentoin mitä ex-mies sanoi: "Näytät ihan mieheltä." Se oli pahin ja jyystää vieläkin mun itsetuntoa. Mutta toisaalta se kommentoi myös Jennifer Lopezista että se näyttää ihan mieheltä...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:10"]
Ikävintä oli kun hän sanoi totuuden.
[/quote]
Toikin on joskus totta, mutta voihan sen palautteen kompensoida kehumalla jotain muuta juttua toisessa. Mutta miehet ja miksei naisetkin tulis opettaa antamaan positiivista palautetta kumppaneilleen. Kivahan niitä vieraitakin on katella, mutta miksei sitä omaa osata arvostaa? Ainakaan sen jälkeen, kun se siihen on saatu roikkumaan. Näin meillä Suomessa.
[/quote]
kritiikistä ja negatiivisista kommenteista voi ottaa opikseen ja kehittyä. Positiivisista naisilla vaan nousee kusi päähän. Nähty on.