Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ikävintä, mitä miehesi on sanonut ulkonäöstäsi?

Vierailija
05.01.2015 |

Onko kommentoinut ikääntymisen merkkejä? Minkä ikäinen olet?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oikein yritän miettiä, niin ei se ole mitään ikävää sanonut. Kerran se sanoi, että kun se näki mut, olin muutem täydellinen nainen, mutta hiukset olisi pitänyt olla kiharat. Mutta sanoi sen sillee puoltosissaan. Kirahat kuuluvat siis sen ideaalinaiselle. Kyllä mä taidan sille ihan hyvin kelvata, vaikken mikään Suomen kaunein nainen ole. Sekin on mun mielestä komea. Tai ehkä enemmänkin söpö :) Olen 20.

Vierailija
22/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:02"]Mistä te haalitte noita typeriä miehiänne ??

Viimeeksi eilen mieheni sanoi "että vitsi miten olet kaunis...yhä vaan ", ja viikottain sanoo jotain kaunista mulle.

Ihana lämmin rakastava mies mulla ! Kolme raskautta, vähän liika kiloja ja ikääkin yli neljäkymmentä reippaasti ja naimisissakin parikymmentä vuotta.

Onkos noi teidän miehet ihan oikeesti ansainneet teidät ??
[/quote]Ihana. Mun mies sanoi minulle kun valitin naamani olevan ryppyinen , Ei sun naamassa ole mitään vikaa. Valehteli sujuvasti kun ikää on 60

Vierailija
24/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Näytät sun veljeltäs :d

Vierailija
26/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten tällä naamalla tule saamaan ketään.Olemme puhuneet erosta jo pitkään,tulen jäämään kuulema lopunikää yksinäiseksi,sekös minulle sopii,mutta ylipäätään ulkonäön haukkuminen on julmaa.Tiedän,että ottajia varmaan olisi,mutta keskityn lapsiin.Eiköhän haukkujan oma itsetunto ole kadoksissa kun pitää halpamaiseksi heittäytyä.

Vierailija
27/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:15"]

Mies on tyhmä, jos kritisoi naisensa ulkonäköä. Kaivaa omaa kuoppaansa. Kritisoinnin jälkeen ei tarvitse ihmetellä kun seksi ja kunnioitus hiipuu.

[/quote]

Tämä on niin totta. Siinä vaiheessa kun mies katselee ihailevasti muita naisia ja arvioi ja kritisoi vaimon ulkonäköä, katoaa vähitellen naisenkin kiinnostus mieheen ja seksiin. Naisen itsetunto romahtaa ja iskee suurempi välinpitämättömyys omaa ulkonäköä kohtaan. Kumpa miehet muistaisivat antaa sitä positiivista huomiot, vaikka parilla ihalevalla katseella sille omallekin vaimolle.

Vierailija
30/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä oli kun hän sanoi totuuden.

Vierailija
32/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:10"]

Ikävintä oli kun hän sanoi totuuden.

[/quote]

Toikin on joskus totta, mutta voihan sen palautteen kompensoida kehumalla jotain muuta juttua toisessa. Mutta miehet ja miksei naisetkin tulis opettaa antamaan positiivista palautetta kumppaneilleen. Kivahan niitä vieraitakin on katella, mutta miksei sitä omaa osata arvostaa? Ainakaan sen jälkeen, kun se siihen on saatu roikkumaan. Näin meillä Suomessa.

Vierailija
33/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni haukkui minut joka tavalla millä voi vaan haukkua. Mm. Että olen arpinen, ruma , löysä pilluinen, oksettava, lauta, riippuperseinen kamalan näköinen katuhuora. Olen aa kuppinen, urheilullinen, 160cm/52kg, itsestään huolta pitävä nainen ja silti itsetuntoni romahti. Tuo arpinen kommentti liittyi vielä siihen että meidän esikoinen syntyi hätäsektiolla ja jätti mahaan ikävän leikkausarven..

Vierailija
36/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:41"]"Ihanan pehmeä maha" :D
[/quote]

Mitä pahaa tuossa? Suloinen kehu, tykkää sinun mahasta.
[/quote]

Mutta toisilla on asian paremmalla tolalla, jos tämä suloinen loksautus on pahinta mitä on miehen suusta kuullut omaa ulkonäköään ajatellen.

Vierailija
38/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:02"]

Mistä te haalitte noita typeriä miehiänne ??

Onkos noi teidän miehet ihan oikeesti ansainneet teidät ??

[/quote]

Suomalaiset eivät taida olla oikein sosiaalisesti kyvykästä kansaa. Huonoa itsetuntoa kompensoidaan arvostelemalla toista ja sitten ollaan loukkaantuneita jos nainen ei enää haluakaan miestä jne. Sitten hulluimmat haluavat vielä kostaa exälle kaikilla mahdollisilla tavoilla.

No, rehellisesti sanottuna tuollaiset tolvanat eivät ansaitse partneria. Ei ole mikään ihme että sosiaalisesti älykkäät miehet halutaan pitää omana kultana ikuisesti.

Toista haukkuva juntti kiukuttelee vielä kaiken lisäksi ettei tuheroakaan/heppiä ole tarjolla. Epäillään syrjähyppyä jne eikä tajuta että suhde viilenee alta aikayksikön siinä vaiheessa kun mies alkaa haukkumaan naista ja toisinpäin.

Vierailija
39/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
40/58 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän