Laihdutan niin monta 100g kuin saan yläpeukkuja
Kommentit (27)
No niin, ensimmäinen välitulos ap:lta :) Paino on pudonnut 1,9 kiloa, eli hyvässä vauhdissa ollaan! 13,6 kiloa jäljellä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:36"]Ja lihot niin monta kuin alapeukkuja?
[/quote]Apua, meinas lirahtaa pissit housuun.
Hyvä läppä:)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:36"]Ja lihot niin monta kuin alapeukkuja?
[/quote]Apua, meinas lirahtaa pissit housuun.
Hyvä läppä:)
[/quote]No jos mä laihdutuksen lopetettuani lihon 1,4 kiloa (alapeukkuja 14 nyt) niin olen ihan tyytyväinen kyllä suoritukseeni :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:04"]"Kätevää" kun ei toimi mobiilissa tuo haku niin jouduin käymään täysversiossa etsimässä.
Kiitos peukuttajille! Eli 15,5 kg pudotettavana ja raportoin sen tänne matkan varrella. Huomenna katson tarkan aamupainon ja siitä se lähtee. Menetelmä sama kuin syksyllä eli syön vähemmän ja terveellisemmin kuin ennen. Terveellisyys minulle tarkoittas ruisleipää, vähärasvaisia lihoja, öljyjä, kasviksia, fruitieita... ja satunnaista herkutteluakin ilman kireää pipoa. Tällä lähti syksyllä tosiaan kymppi ja nyt jatketaan samalla innolla.
ap
[/quote]No googleta otsikkosi niin löytyy suoraan eikä tarvii täältä hakea?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:04"]"Kätevää" kun ei toimi mobiilissa tuo haku niin jouduin käymään täysversiossa etsimässä.
Kiitos peukuttajille! Eli 15,5 kg pudotettavana ja raportoin sen tänne matkan varrella. Huomenna katson tarkan aamupainon ja siitä se lähtee. Menetelmä sama kuin syksyllä eli syön vähemmän ja terveellisemmin kuin ennen. Terveellisyys minulle tarkoittas ruisleipää, vähärasvaisia lihoja, öljyjä, kasviksia, fruitieita... ja satunnaista herkutteluakin ilman kireää pipoa. Tällä lähti syksyllä tosiaan kymppi ja nyt jatketaan samalla innolla.
ap
[/quote]No googleta otsikkosi niin löytyy suoraan eikä tarvii täältä hakea?
[/quote]Ei löytynyt tuolloin aiemmin googlella, tai löytyi mutta meni kuitenkin av:n etusivulle. Tänään aamulla löytyi googlella ja nyt tallensinkin suosikkeihin.
Ap
233 lukukertaa mutta 265 peukutusta
miten menee?