Apua! (Tinder)
Liityin juuri sinne ja ongelma on se, että en pääse alkua pidemmälle. Kirjaudun sisään ja sen jälkeen ruudulle tulee heti "Etsitään lähellä olevia henkilöitä...) Kuuluuko tuo tulla heti ensimmäisenä? Niin ja siis mitään muuta ei tapahdu, kun etsii ja etsii vain.. Missä voisi olla vika? En ole löytänyt mitään tietoa mistään, niin olis kiva jos täällä joku osais neuvoa.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:33"]
Olet niin ruma, ettei kukaan halua olla sun lähellä :D
[/quote]No hehheh.. :D Muita ehdotuksia?
Onhan sulla wifi/mobiilidata JA gps päällä? Ilman sijaintitietoja eli gps:ää et löydä tyyppejä.
Laita kännykästä wifi päälle.
Jos asut Nuorgamissa, niin mene asetuksiin ja kasvata hakusädettä. Valitse tarjokkaat haettavaksi vaikka 500km säteeltä... Jo pitäis löytyä.
Kaikki asetukset pitäisi olla päällä niin kuin kuuluu. Tuota vaan ihmettelen, että kun alkaa heti etsiä henkilöitä. En ole mihinkään omaan profiiliin päässyt siis kertaakaan. Eikö siellä kuitenkin ensimmäisenä pitäisi oma profiili jotenkin muokata? Tajuaakohan tätä mun selitystä nyt kukaan.. :D
Niin ja vaikuttaako se jotenkin, jos facebookin profiilikuva ei ole julkinen, näkyy vain kavereille?
tein tänään kanss itselleni sinne profiilin. Tuli ihan automaattisesti mulle toi mun facebookin profiilikuva, mutta vaihdoin sen sitten siellä toiseen. Ehkä sulla on joku ongelma nyt nimenomaan siinä puhelimessa eikä tinderissä?
Ei vain onnistu. Poistanut ja ladannut jo muutaman kerran uudelleen koko sovelluksen, mutta aina vain aloittaa suoraan etsimään lähellä olevia ihmisiä ja siihen jää, ilman että pääsen mihinkään muualle. Ärsyttää kun olisin niin halunnut kokeilla, että olis edes vähän jotain helpotusta tähän ainaiseen yksinäisyyteen, niin eeei.. Alan kohta itkemään.
Ehkä mä sitten oonkin vain niin ruma :(
Onko kukaan siis keksinyt tähän ratkaisua? Mulla sama ongelma. On wifit ja sijainnit ja kaikki. Asennan ohjelman, haluaa yhdistää sen faboon ja ikuinen lähellä olevien henkilöiden etsintä alkaa samantien. Kännykkä Samsung Galaxy S3 jos se mitään auttaa.
Muokkaa vaikka sädettä ja tee haku uusiksi. Mullakin jumittaa, mut sit pikkumuutiksen jlk aina toimii.
Mullakin oli kerran profiili ehkä noin 10 sekuntia ja sitten hädissäni poistin sen. Se oli vaan lätkinyt sinne sattumanvaraisesti jotain fb- kuviani (myös lapsista, joita nyt en sentään herrajumala halua Tinderiin laittaa!!!), enkä löytänyt mistään valikkoa, josta olisin voinut itse valita, mitä kuvia itsestäni valitsen.
hyvä idea sovelluksessa, paska toteutus. Kyllä jotku käyttöohjeet pitäis olla!
Ei en nussi perseeseen koska se ei tunnu nii hyvältä ku pillu. Mutta ihan totta miks laihoilla naisilla pillu tuntuu löysemmältä mitä vähä pyöreemmillä? Kokemusta on tuo n.60 naista ja usein törmänny siihen että nainen kehuu että hän on tiukka ja käy salilla 4 kertaa viikossa mutta totuus on ollu että ei ainakaan tiukka pillu ole. Jotenki tullu siihen tulokseen että jos ei oo ku luut ja nahka nii voiko olla pillussakaan olla mitään mikä tuntuis miltään?
Siinä on "eusivu", "profiili" ja "asetukset" tai jotain sellaista
Profiilista näet sen kuva, joka sulla näkyy
Asetuksista määrität mitä etsit, eli ikä, etäisyys, mis vai nainen
Kyllä se "etsitään" voi kestää aika kauankin, vaikka 20 min.
Jossain ihan maalla on koko laite pitkään hiljaa, mutta kyllä se siitä..
ilmeisesti Iphonella se toimii hyvin ja Androidilla vähän miten sattuu.
Mullaki lagas samalla tavalla pitkään, vaikka poistin ja latasin uudestaan monta kertaa. Ei tuntunu mikään auttavan ja luovtuin, latasin parin kk päästä uudestaan niin toimi hyvin :)
Hyvin on toiminut Sonyn ja Sampan älyluureilla.
Onko sulla sijaintipalvelut päällä?