Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 40 ja elämä on ohi -yhyyy!

Vierailija
04.01.2015 |

Olen pian keski-ikäinen ja kriisiä pukkaa päälle oikein kunnolla. Tuntuu, että elämä on eletty. Lapset on tehty, mies hommattu ja talot ja muut. Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta silti tyhjyys valtaa mielen. En enää tule raskaaksi ja synnytä, en enää ihastu tai rakastu tai harrasta villiä seksiä. Oliko elämä tässä? Kertokaa miten tästä pääsee ohi ilman että hommaa epätoivoissaan jonkun surkean salarakkaan tai alkaa treenata triathlonille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle mies ja lapset ja talo on saavutuksia? 

No siinä vaiheessa sulla on paska loppuelämä. Asenteesi on niin typerä. Onnea matkaan! :)

Vierailija
22/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeastaan jo odotan 40v päivääni,vanhimmat lapset jo aikuisia, 18 ja 17v ja 2 nuorempaakin koulussa,ja saan vihdoin ottaa avioeron :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi mistään hinnasta olla enää raskaana tai synnyttää. Teinejä ovat nuo lapsoset jo. Edelleen olen umpirakastunut tuohon samaan mieheen kuin 20 vuotta sitten ja seksikin vain paranee ja hurjistuu mitä vanhemmaksi tulee ;). Suunnitelmia on kovasti jo tulevaisuuden varalle kunhan nuoriso poistuu nurkista. Nykyisin matkustellaan paljon kahdestaan ja perheenkin kesken. Mielestäni tämä on tosi mahtavaa aikaa!

Vierailija
24/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:11"]

Olen kohta 40 ja elämä on ohi
Lapset on tehty, mies hommattu ja talot ja muut. Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta silti tyhjyys valtaa mielen. -- Oliko elämä tässä?

[/quote]

Tässäkö tämä oli? Just noin kysyy moni meistä! Saanko ehdottaa: tsekkaa tämä osuva mutta myös hauska video; luulen, että se kuvaa sinun tunnelmiasi tosi hyvin, mutta tekee myös hyvän ehdotuksen, mistä suunnasta voisit etsiä elämääsi uutta mielekkyyttä:

Vierailija
25/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:11"]

Lapset on tehty, mies hommattu ja talot ja muut. [/quote]

Ymmärtäisin ikäkriisiä huomattavasti paljon paremmin jos nelikymppisellä EI OLISI lapsia, EI miestä, EI perhettä, EI taloa, EIKÄ niitä sun muita.

Minulla ei ollut sen ikäisenä niistä mitään. Sitä voisin alkaa kutsua ikäkriisiksi.

Ap, hommaa se rakastaja. Saat aluksi säpinää rakkauselämään ja sen jälkeen tulee koettua se eroahdistuskin.

N 52v

Vierailija
26/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:11"]

Olen kohta 40 ja elämä on ohi
Lapset on tehty, mies hommattu ja talot ja muut. Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta silti tyhjyys valtaa mielen. -- Oliko elämä tässä?
[/quote]

Tässäkö tämä oli? Just noin kysyy moni meistä! Saanko ehdottaa: tsekkaa tämä osuva mutta myös hauska video; luulen, että se kuvaa sinun tunnelmiasi tosi hyvin, mutta tekee myös hyvän ehdotuksen, mistä suunnasta voisit etsiä elämääsi uutta mielekkyyttä:

[/quote]

En edes katsonut tuota videota, mutta annan hihhulivaroituksen! Jotenkin ne vaan haistaa.

Vierailija
27/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on eletty. Lapset on tehty, mies hommattu ja talot ja muut.

39-vuotias täällä kanssa. Eikös se ole sitten hienoa, jos olet tehnyt elämässäsi kaiken saavuttamisen arvoisen? Itse en ole päässyt oikein työelämään kiinni. Sekavia pätkätöitä ja näköalattomuutta siellä vain. Lapsia ei ole, koska ei ole ollut taloudellisia edellytyksiä. Hyvä, jos itseni elätän. Eipä talojakaan. Mies on, mutta ei sillä paljon paremmin mene. Olen silti tyytyväinen näinkin. Elämässä on ihmisellä mahdollisuus löytää kaikenlaista kiinnostavaa.