Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1005)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin moni valitsee Red Dead Redemption kakkosen ykkösen sijasta. Minulle tuo ykkösosa on se kaikkien aikojen kuningaspeli, ja kakkonen oli ilmestyessään hienoinen pettymys. Kyllä se kakkonenkin ihan hyvä peli on, mutta ei läheskään ykkösen tasoa.
Musta ykkönen oli fantastinen peli mutta sen juonen rytmitys oli jotenkin heikompi, hahmot oli suurin osa yksiulotteisempia (ja niiden ääninäyttely ei niin mieleenpainuvaa), ja miljööt oli enemmän pelkkää samaa, kun kakkosessa maisemat vaihtuu ja koko ajan peli tuntuu tosi freesiltä.
Mut mun mielestä tossa oli hiottu ykkösosan mekaniikat huippuunsa ja ennen kaikkea juuri hahmot ja juoni erottui edukseen. Arthur on mielenkiintoisempi päähenkilö kuin John, avoin maailma "elää" enemmän, ja ylipäätään koko Van Der Linde -jengi on täynnä yksilöitä joiden kohtalosta aidosti välitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin moni valitsee Red Dead Redemption kakkosen ykkösen sijasta. Minulle tuo ykkösosa on se kaikkien aikojen kuningaspeli, ja kakkonen oli ilmestyessään hienoinen pettymys. Kyllä se kakkonenkin ihan hyvä peli on, mutta ei läheskään ykkösen tasoa.
Musta ykkönen oli fantastinen peli mutta sen juonen rytmitys oli jotenkin heikompi, hahmot oli suurin osa yksiulotteisempia (ja niiden ääninäyttely ei niin mieleenpainuvaa), ja miljööt oli enemmän pelkkää samaa, kun kakkosessa maisemat vaihtuu ja koko ajan peli tuntuu tosi freesiltä.
Mut mun mielestä tossa oli hiottu ykkösosan mekaniikat huippuunsa ja ennen kaikkea juuri hahmot ja juoni erottui edukseen. Arthur on mielenkiintoisempi päähenkilö kuin John, avoin maailma "elää" enemmän, ja ylipäätään koko Van Der Linde -jengi on täynnä yksilöitä joiden kohtalosta aidosti välitin.
Jatkan vielä: se kun ykkösosassa pääsee ensi kertaa Meksikoon se oli kyllä elokuvamaisen eeppinen kohta josta menee kylmät väreet vieläkin kun muistelen. Hieno peli, 10/10 sekin eikä kakkonen paljoa parempi ole, ihan hiuksenhienosti.
Oregon Trail
You died of dysentery!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaturin portit.
Iivo Niskasen sanoja lainaten: sano nyt uittu numero! Ykkönen vai kakkonen?
Kakkonen on ykkönen, tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Call of Duty: Black Ops
https://external-preview.redd.it/099qkqYmHUQsjpmIwvUtMWDAz28LMiSYjIrC45…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Call of Duty: Black Ops
https://external-preview.redd.it/099qkqYmHUQsjpmIwvUtMWDAz28LMiSYjIrC45…
XD
GTA 3.
Seuraavat osat oli kyllä hienoja pelejä molemmat mutta kolmonen ja Vice City ylitti odotukset ihan eri tavalla, ton jälkeen rima oli jo korkealla. GTA 3/Vice City nosti sen sinne missä se edelleen sijaitsee.
En tiedä, koska olen aikuinen ja minulla on aikuisen ihmisen harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska olen aikuinen ja minulla on aikuisen ihmisen harrastukset.
Neulominen ja sanaristikot?
Vanhat point & click-seikkailut toimii edelleen ja noista mulle suuri suosikki ollut Broken Sword-sarja johtuen vielä huumorista mitä noissa peleissä viljellään.
Edelleen silloin tällöin intoutuu noita pelaamaan.