Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras koskaan pelaamasi videopeli?

Vierailija
28.10.2021 |

Ja saa valita VAIN YHDEN!

Kommentit (1005)

Vierailija
241/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

GTA V

Vierailija
242/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenoblades chronicles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite C64:lla.

Tätä varmaan ajallisesti eniten olen pelannut. Nykyisin ajellaan vaan rallia VR-lasella.

nm. Mies-53v

Vierailija
244/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Witcher 3. Pelkästään Blood and Wine -lisäosa on sisällöltään niin laaja ja laadukas että kävisi itsenäisestä pelistä ja sellaisen hinnan siitä olisin mielelläni myös maksanut.

Maksaisin maltaita siitä että saisi CD Projekt Redin tekemänä uuden Witcher-pelin jossa päähenkilönä olisi Ciri, Vesemir, Lambert tai Eskel, kun Geraltin saaga on ilmeisesti nyt taputeltu.

Vierailija
245/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaturin portit.

Vierailija
246/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star ocean Till The end of Time.

Vierailija
247/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan Witcher kolmosta. Oon pelannut vuodesta '95 ja varsinkin kun nuorempana suhtautui vähän intohimoisemmin peleihin niin mä luulin että nuo Baldur's Gatet, Fallout 1&2, Mass Effectit oli sellaisella tasolla, ettei niihin tulla koskaan enää pääsemään. Vaan vielä mitä, Witcher 3 hakee vertaistaan. RDR2 on ollut kyllä kanssa varsinainen valopilkku, sekin pääsee mun top 10 ihan heittämällä.

Jos olisi mahdollista pyyhkiä mun muistista Witcher 3 ja pelata se uudestaan ikään kuin ekan kerran, olisin valmis maksamaan tuosta lystistä sellaiset 300€.

Vierailija
248/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaturin portit.

Iivo Niskasen sanoja lainaten: sano nyt uittu numero! Ykkönen vai kakkonen?

Vierailija
249/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy crush

Vierailija
250/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Nier Automata ja Nier Replicant.

Miksi? Tätä on monesti suositeltu, mutta kukaan ei ole osannut perustella järkevästi.

Vierailija
251/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RDR2 kirjoitti:

Red Dead Redemption 2, ei epäilystäkään. Paras peli ikinä, kaikkien pitäisi kokeilla tätä. Tarina tempaa mukaansa, aivan valtavasti tehtävää, upeat grafiikat. Ratsastaminen, kalastaminen, leirinuotiolla istuminen luonnossa on todellista stressinlievitystä.

Todellakin. Eka olin että täh, ei oo fast travel -vaihtoehtoa, mitäs paskaa tää on? Sitten kun kehitin sitä leiriä ja sain sen mahdollisuuden niin aika vähän tuli käytettyä, kun sitä niin mielellään ratsasti pitkin preeriaa ja ihaili maisemia 😁 ja aika usein pidemmällä matkalla tuli sitten kaikenlaista häppeninkiä siinä matkan varrella.

Vierailija
252/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I used to be a gamer... But then I took an arrow in the knee

Vierailija
253/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverwinter Nights 2

Vierailija
254/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dragon Age: Inquisition

Vierailija
255/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku väittää et pelkästään kundit pelaa? On siis varmaan jokunen jätkä tähänkin vastanneiden keskuudessa mut silti.

Vierailija
256/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Dead Redemption 2 hipoo täydellisyyttä kokonaisuutena. 

Toki on paljon loistopelejä, kuten mainitut Witcherit, Neverwinterit jne. mutta yhdessäkään ei kokonaisuus ole mielestäni niin korkealla tasolla kuin RDR kakkosessa. Se loputon pyöriminen omaan tahtiinsa luonnossa on vaan jotain, joka nollaa pään mistä tahansa p*skasta. Ja ne grafiikat. Ja eläimet. Mysteerit, joita tulee sattumalta vastaan. En usko, että samanlaista kokemusta tulee vastaan ihan heti lähivuosina.

Vierailija
257/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red Dead Redemption 2 hipoo täydellisyyttä kokonaisuutena. 

Toki on paljon loistopelejä, kuten mainitut Witcherit, Neverwinterit jne. mutta yhdessäkään ei kokonaisuus ole mielestäni niin korkealla tasolla kuin RDR kakkosessa. Se loputon pyöriminen omaan tahtiinsa luonnossa on vaan jotain, joka nollaa pään mistä tahansa p*skasta. Ja ne grafiikat. Ja eläimet. Mysteerit, joita tulee sattumalta vastaan. En usko, että samanlaista kokemusta tulee vastaan ihan heti lähivuosina.

Mä olin ihan varma et hypee ei kannata uskoa ja pidin mahdottomana että nousisi samalle tasolle kuin GTA 4-5 (jotka oli mulle molemmat ihan 6/5), varsinkin kun tuo länkkäriteema ei mitenkään oo mun suosikkifiktiota... Mut aivan maaginen peli. Todellinen taideteos. Mä masennuin ihan himpsusti kun peli loppui.

Vierailija
258/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoshi's Island

Vierailija
259/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knights of the Old Republic

Vierailija
260/1005 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi loistopeli on myös L.A. Noire, suosittelen lämpimästi! 

Aiempi kommentti Sims kakkosen ylivoimaisuudesta uudempiin osiin nähden on täyttä totta, palaan itsekin aina takaisin siihen. Sitä voi modata loputtomasti (jopa ilman että nikottelee), koodeilla ja tietyillä lisäosilla saa aikaan mm. rivareita (samaan aikaan uusissa osissa voi hädintuskin päättää, minne omakotitalonsa rakentaa...), ostarit voivat olla valtavia palatseja jonne voi suunnitella ja toteuttaa joka ikisen yksityiskohdan itse. Kaipaisin itse vielä pidemmälle vietyä peliä tähän liittyen, eli haluaisin suunnitella kaupungin- mutta niin, että voin vaikuttaa mahdollisimman paljon sen jokaiseen rakennukseen, maisemaan jne.