Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1005)
Vierailija kirjoitti:
Dungeon Master
loistava peli.
Vierailija kirjoitti:
Baldur's Gate II: Shadows of Amn
Kah, ihan ekassa viestissä tuli oma vastaus.
Kun pelaa samalla hahmolla koko stoorin Baldur's Gate, Tales of the Sword Coast, BG2: SoA ja vielä Throne of Bhaal läpi niin kyllä tuossa riittää kuukausitolkulla jännitystä, vaikka tota hakkaa väkisinkin monta tuntia joka päivä.
Baldur's Gate 2 kuitenkin se paras jos yksi peli valittava. Throne of Bhaal on myös huomattavasti parempi lisäosa kuin Tales of the Sword Coast. Ja se tunne kun pääsee vihdoin käyttämään niitä level 9 taikoja mitä on fiilistellyt ajatuksissaan ja ehkä käyttänyt yhden irrallisen scrollin!
Eräs ystäväni suositteli Dragon Age: Originsia minulle joskus kun olimme 15 vuotiaita. Silloin en ollut kiinnostunut, mutta muutamia vuosia myöhemmin latasin ps+ pelinä ilmaiseksi ja siitä tuli ensimmäinen roolipelini. Rakkauteni roolipeleihin alkoi siitä päivästä, jona aloitin Dragon Agen. En edes muista millaisia pelejä pelasin ennen DA:ta. :D Toinen hyvä peli/pelisarja on Kingdom Hearts, paitsi KH: Memory of melody (we don’t talk about that ever)
Vierailija kirjoitti:
Dungeon Keeper 2
Ai hitto, en edes muistanut näitä pelejä! Tykkäsin ihan sikana Dungeon Keeperistä. Aika omaperäinen peli, tavallaan strategiapeli jossa kehitetään omaa tukikohtaa mutta kun örvelöt tappelee itsenäisesti niin se onkin vähän sellainen fantasiahirviöiden Sim City.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväni suositteli Dragon Age: Originsia minulle joskus kun olimme 15 vuotiaita. Silloin en ollut kiinnostunut, mutta muutamia vuosia myöhemmin latasin ps+ pelinä ilmaiseksi ja siitä tuli ensimmäinen roolipelini. Rakkauteni roolipeleihin alkoi siitä päivästä, jona aloitin Dragon Agen. En edes muista millaisia pelejä pelasin ennen DA:ta. :D Toinen hyvä peli/pelisarja on Kingdom Hearts, paitsi KH: Memory of melody (we don’t talk about that ever)
Lisään vielä että DA:O:n dlct ovat todella hyviä ja Morrigan ja Leliana ovat parhaat hahmot.
Red Alert joskus ysärin puolivälin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska olen aikuinen ja minulla on aikuisen ihmisen harrastukset.
Neulominen ja sanaristikot?
Ei vaan esim seksin harrastaminen, toisin kuin teillä ikuisilla neitsyillä.
Vierailija kirjoitti:
Orgasm Girl
Ai se raiskaus simulaattori jossa pitää antaa nukkuvalle naiselle orkku ilman että se herää? No hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska olen aikuinen ja minulla on aikuisen ihmisen harrastukset.
Neulominen ja sanaristikot?
Ei vaan esim seksin harrastaminen, toisin kuin teillä ikuisilla neitsyillä.
Tämä viestisi saakin sinut vaikuttamaan niin kovin aikuiselta, lapsukainen.
Kyllä nethack on edelleen paras!
Halo 1-3, diablo 2 ja heroes 3 oli lapsuuteni. Nuo pelit on kuin Mona Lisa maalauksia.
Diablo 2 ja heroes 3 on pelejä joita pelaan vieläkin 20 vuotta myöhemmin säännöllisesti eli sanoisin silloin että nämä kaksi on parhaimpia pelejä. Nyt pelaan esim diablo 2 remasteria diablo 2 resurrectediä. Lempi buildi on summon necro corpse explotionilla. Heroes 3 lempi factioni on fortress.
GTA san andreas. Se tunnelma, paras ääniraita, avoin maailma, radiomainokset... Jos tuosta pelistä tulisi päivitetty versio, paremmat grafiikat, asuntojen sisäpuolet kuuluisi peliin, Typerät missiot olisi korvattu paremmilla, vielä enemmän klassikko kappaleita.............. Hunajaa:)
Vierailija kirjoitti:
Master of Magic
https://www.dsogaming.com/news/master-of-magic-remake-announced-release…
Ensi vuonna! <3
Teerenpeli