Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täysi-ikäiset miehet huomio! voisitteko seurustella alaikäisen kanssa?

Vierailija
04.01.2015 |

Eli vaikka 16 tai 17 vuotiaan kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa. 

"Lähdetäänkö laivalle viikonloppuna? Pyydetään sun äitiä sulle valvojaksi"

"Perkele, auto ei starttaa ja palaveri alkaa tunnin päästä. Voitko heittää mut mopoautolla töihin?"

Vierailija
22/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte heittää ajatuksia, niin kertokaa myös että mikä viehättää nuorissa naisissa! Onko se esim viattoomuus tms...
Ap

Vierailija
24/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään siiderivalaan kanssa. Loput on niin viisaita, että etsivät jonkun muun miehen.

Vierailija
25/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet 16v. tytöt usein etsii vanhoja miehiä seksikumppaneiks esim. isäongelmien, hyväkskäyttökokemusten tai muuten huonon itsetunnon vuoksi. Ei tietenkään kaikki, mutta moni. Ja musta on yksinkertaisesti oksettavaa, jos joku 40v. Jorma kireen pillun himossa käyttää tilanteen hyväkseen.
Lain määrittämä suojaikäraja on keinotekoinen, eikä ole mitenkään sidottu todellisuuteen ja sen haasteisiin.

Ja mihin perustuu? Ihan omiin kokemuksiin, ystävien kertomuksiin jne.
Pieni ikäero on aivan eri asia.

Vierailija
26/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin t:18v kundi

Vierailija
27/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan alaikäisenä tyttönä seurustelin täysi-ikäisen miehen kanssa, ja se oli tosi turhauttavaa ja hankalaa monestakin syystä: en päässyt mukaan baareihin joten se vaan kasvatti epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, mies oli jo tehnyt kaiken mikä mulle oli uutta ja jännää, en ymmärtänyt mistä hän ja hänen kaverinsa puhuivat yms. Lisäksi mies yritti muokata minusta haluamansa kaltaista naista, kun oma identiteettini ei ollut vielä kovin vahva, mikääniä (osaltaan) johti syömishäiriöihin ja pahaan persoonallisuushäiriöön. Eli EN SUOSITTELE. Jos olet itse 16v. niin 18v. Poikaystävä on maksimi.

Vierailija
28/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustelemaan, olin 16 ja mieheni 22. Nyt seitsemän vuoden jälkeen olemme yhä yhdessä.

Vierailija
29/29 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin t: 18v kundi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan