täysi-ikäiset miehet huomio! voisitteko seurustella alaikäisen kanssa?
Kommentit (29)
Jos haluatte heittää ajatuksia, niin kertokaa myös että mikä viehättää nuorissa naisissa! Onko se esim viattoomuus tms...
Ap
En minkään siiderivalaan kanssa. Loput on niin viisaita, että etsivät jonkun muun miehen.
Pienet 16v. tytöt usein etsii vanhoja miehiä seksikumppaneiks esim. isäongelmien, hyväkskäyttökokemusten tai muuten huonon itsetunnon vuoksi. Ei tietenkään kaikki, mutta moni. Ja musta on yksinkertaisesti oksettavaa, jos joku 40v. Jorma kireen pillun himossa käyttää tilanteen hyväkseen.
Lain määrittämä suojaikäraja on keinotekoinen, eikä ole mitenkään sidottu todellisuuteen ja sen haasteisiin.
Ja mihin perustuu? Ihan omiin kokemuksiin, ystävien kertomuksiin jne.
Pieni ikäero on aivan eri asia.
Itse aikanaan alaikäisenä tyttönä seurustelin täysi-ikäisen miehen kanssa, ja se oli tosi turhauttavaa ja hankalaa monestakin syystä: en päässyt mukaan baareihin joten se vaan kasvatti epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, mies oli jo tehnyt kaiken mikä mulle oli uutta ja jännää, en ymmärtänyt mistä hän ja hänen kaverinsa puhuivat yms. Lisäksi mies yritti muokata minusta haluamansa kaltaista naista, kun oma identiteettini ei ollut vielä kovin vahva, mikääniä (osaltaan) johti syömishäiriöihin ja pahaan persoonallisuushäiriöön. Eli EN SUOSITTELE. Jos olet itse 16v. niin 18v. Poikaystävä on maksimi.
Kun aloimme seurustelemaan, olin 16 ja mieheni 22. Nyt seitsemän vuoden jälkeen olemme yhä yhdessä.
En vitussa.
"Lähdetäänkö laivalle viikonloppuna? Pyydetään sun äitiä sulle valvojaksi"
"Perkele, auto ei starttaa ja palaveri alkaa tunnin päästä. Voitko heittää mut mopoautolla töihin?"