täysi-ikäiset miehet huomio! voisitteko seurustella alaikäisen kanssa?
Kommentit (29)
no mun muija täyttää 3kk päästä 18 ja ite täytin just 19. en pidä pahana
30+ mies voisin kunhan on laillista. Lähinnä kyseeseen tulisi seksisuhde ei tosiaan mitään yhdessä asumisia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:55"]no mun muija täyttää 3kk päästä 18 ja ite täytin just 19. en pidä pahana
[/quote]
Toi on pieni ikäero. Ei mitään ongelmaa.
Voisin. Itse olen 28 ja oma nainen 16.
Itse en voisi kuvitella seurustelevani alle nelikymppisen kanssa.
m50
Tuskinpa vaan. Tykkään ikäisistäni naisista.
21v nainen enkä todellakaa voi.. naiseni tai mieheni pitää olla 4-5 vuotta vanhempi tai enemmänkin..
Ainiin, voisitteko laittaa perään oman ikänne ja sukupuolenne!
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:56"]
30+ mies voisin kunhan on laillista. Lähinnä kyseeseen tulisi seksisuhde ei tosiaan mitään yhdessä asumisia.
[/quote]
Niin, enpä tiedä voisiko siitä sen suurempaa rakkaustarinaa syntyä, mutta ainakin eroottinen novelli.
Mies 26v.
Voisin teknisesti jos ko. henkilö olisi jotenkin fiksu. Elämäntilanteeni toki eroaa teini-ikäisestä, mutta mitään fundamentaalia estettä en asialle näkisi. Tässä maailmassahan tätä ei saisi sanoa ääneen. M38
Ehdottomasti voisin. Olen itse 48-vuotias.
En voisi alaikäisen kanssa, mutta 18-20v kanssa hyvin mielellään M45
Olen tosi yllättynyt! Aika moni sanoo, että voisi. Itse olen alaikäinen ja kysyin tätä sen vuoksi kun välillä tuntuu, että ainoastaan vanhemmat miehet lähestyy. Harvemmin kukaan samanikäinen kuin minä olen. Enkä kyllä voisikaan seurustella saman ikäisen kanssa, sillä 16-17 v pojat eivät ole oikeastaan vielä miehiä. Monet eivät ole mitenkään henkisesti kypsiä. En tietenkään yleistä! Mutta kyllä minä ottaisin mielummin just vanhemman miehen, koska en jaksais mitään pojankloppia:D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:18"]Olen tosi yllättynyt! Aika moni sanoo, että voisi. Itse olen alaikäinen ja kysyin tätä sen vuoksi kun välillä tuntuu, että ainoastaan vanhemmat miehet lähestyy. Harvemmin kukaan samanikäinen kuin minä olen. Enkä kyllä voisikaan seurustella saman ikäisen kanssa, sillä 16-17 v pojat eivät ole oikeastaan vielä miehiä. Monet eivät ole mitenkään henkisesti kypsiä. En tietenkään yleistä! Mutta kyllä minä ottaisin mielummin just vanhemman miehen, koska en jaksais mitään pojankloppia:D
[/quote]
tämä on siis minun( alkuperäisen kirjoittajan) sanoja:)
No, en alle 30 vuotiaat on 95% täysin lapsia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:24"]Noh, aletaaks oleen? :D
[/quote
Hahha joo:D]
Olen parikymppinen nainen ja voisin seurustella 16-vuotiaan pojan kanssa.