Olen niin kaunis, että vauvatkin rauhoittuvat katsoessaan kasvojani.
Kommentit (103)
Ohhoh mitä tosikkoja täällä on taas..
Kts yst Tiede-lehden artikkeli 'Kyllä on kasvoihin katsomista', en osaa linkittää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap [/quote] Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D [/quote] Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap
[/quote]
Ja minä kun pidän brunetteja tylsinä enkä oikein erota niitä toisistaan. Minulla meni hirveän kauan tajuta, että Kim Kardashian ei ole se pussy cat dollssin laulaja ja nyt on vielä kaupan päälle monta Kim-kopioa, jotka ovat kaikki yhtä mitäänsanomattomia. Ikävästi lätistin tässä teidän ristipissinnän. Shame on me.
[/quote]
sun mielipiteellähän ei ole paskaakaan väliä, että todellakin shame on you;)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:35"]Jotenkin huvittava ketju, siis mielestäni ei ap itse, vaan tämä osan tosikkomainen "luu kurkkuun ap:lle" asenne. Ap saattaa todellisuudessa vaikka olla susiruma tai sitten todella upea, se ei ole sinänsä oleellista, vaan se että täällä ei selkeestikään kestetä sitä, että joku kertoo ääneen olevansa kaunis. Ei edes vaikka tyyli on yhtä provosoiva kuin ap:lla. Kaikin keinoin täytyy todistella että kyllä se ap on oikeasti tosi ruma. Silläkö sitten itselle tulee parempi mieli?
Yleensäkin kaikki jonkun kauneuteen liittyvät keskustelut ovat täällä tuhoon tuomittuja, sillä osalle av-mammoista ja miehistä kaunis nainen käsitteenä on suurinta pahuutta maailmassa. Onko kyseessä kateus, epävarmuus vai mikä, sitä ei kait kukaan osaa kunnolla selittää. Tärkeintä täällä on, että "otetaan turhan luulot" välittömästä pois.
Anyway ap, carry on, lisää vettä myllyyn vaan! Tätä on hauska lukea!
[/quote]
Huoh XD
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap
[/quote]
Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D
[/quote]
Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap
[/quote]
Sittenhän me erotaan niin, että vain minä olen meistä sisäisesti kaunis! Paitsi että sun kroppas taitaa jäädä kauas mun kropasta, ja tiedän kyllä olevani sua kauniimpi, koska eipä tulisi mieleeni lesota tekemällä avausta tänne! Näiden parin viestin ajan on tosin ollut ihan kiva pistää sulle luuta kurkkuun, sori;)
[/quote]
Et sä mitään luuta kurkkuun ole pistänyt! Itsehän kerskut näissä viesteissäsi :D Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:45"]XD tää meno jo ihan niiku yli [/quote] Kateellinen? Ap
[/quote]
Miten se voi olla kateellinen kun ei edes tiedä minkänäkönen olet. Muuten kerro minkänäköinen naama sulla on?
[/quote]
Sirot ja kauniit luut. Hieman kapea leuka muttei liian. Mantelisilmät, kuitenkin jotenkin "suuret", muttei mulkosilmät. Nenää en osaa kuvailla, mutta monet ovat sanoneet olevansa kateellisia siitä. Pitkät, tummat ja tuuheat ripset. Tummat kulmakarvat, jotka ovat luonnostaan hyvän malliset. Täyteläiset huulet. Todella symmetriset kasvot. Ap
[/quote]
Itse asiassa, jos nyt saan olla rehellinen, niin ei sulla niin sirot luut ja kapea leuka ole. Kokonaisuudeltaan kasvosi ovat aika ridgeforrestermaiset. Maskuliiniset. Tylsän symmetrisyyden keskeltä on oikein etsimällä etsittävä jotakin mieleenjäävää. Sun kasvoja ei voi painaa mieleen millään tavalla. Ikävä kertoa tämä, mutta se on totta. Olen jo pitkään miettinyt asiaa..
T. L
AP miksi et ole ammatti-malli tolla ulkonäöllä?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:45"]XD tää meno jo ihan niiku yli [/quote] Kateellinen? Ap [/quote] Miten se voi olla kateellinen kun ei edes tiedä minkänäkönen olet. Muuten kerro minkänäköinen naama sulla on? [/quote] Sirot ja kauniit luut. Hieman kapea leuka muttei liian. Mantelisilmät, kuitenkin jotenkin "suuret", muttei mulkosilmät. Nenää en osaa kuvailla, mutta monet ovat sanoneet olevansa kateellisia siitä. Pitkät, tummat ja tuuheat ripset. Tummat kulmakarvat, jotka ovat luonnostaan hyvän malliset. Täyteläiset huulet. Todella symmetriset kasvot. Ap
[/quote]
ja vauvan äo
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap
[/quote]
Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D
[/quote]
Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap
[/quote]
Sittenhän me erotaan niin, että vain minä olen meistä sisäisesti kaunis! Paitsi että sun kroppas taitaa jäädä kauas mun kropasta, ja tiedän kyllä olevani sua kauniimpi, koska eipä tulisi mieleeni lesota tekemällä avausta tänne! Näiden parin viestin ajan on tosin ollut ihan kiva pistää sulle luuta kurkkuun, sori;)
[/quote]
Et sä mitään luuta kurkkuun ole pistänyt! Itsehän kerskut näissä viesteissäsi :D Ap
[/quote]
Niinhän mä just tossa vikassa lauseessa taisin sanoa..:)
Minun mummoni oli täsmälleen samaa mieltä itsestään, paitsi että hän ihmetteli sitä, kuinka näin ruma voi vauvan rauhoittaa. Itse asiassa monet vauvat eivät vain rauhoittuneet vaan peräti hymyilivät.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]AP miksi et ole ammatti-malli tolla ulkonäöllä?
[/quote]
No teen töitä mallina opiskelun ohella. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:45"]XD tää meno jo ihan niiku yli [/quote] Kateellinen? Ap
[/quote]
Miten se voi olla kateellinen kun ei edes tiedä minkänäkönen olet. Muuten kerro minkänäköinen naama sulla on?
[/quote]
Sirot ja kauniit luut. Hieman kapea leuka muttei liian. Mantelisilmät, kuitenkin jotenkin "suuret", muttei mulkosilmät. Nenää en osaa kuvailla, mutta monet ovat sanoneet olevansa kateellisia siitä. Pitkät, tummat ja tuuheat ripset. Tummat kulmakarvat, jotka ovat luonnostaan hyvän malliset. Täyteläiset huulet. Todella symmetriset kasvot. Ap
[/quote]
Itse asiassa, jos nyt saan olla rehellinen, niin ei sulla niin sirot luut ja kapea leuka ole. Kokonaisuudeltaan kasvosi ovat aika ridgeforrestermaiset. Maskuliiniset. Tylsän symmetrisyyden keskeltä on oikein etsimällä etsittävä jotakin mieleenjäävää. Sun kasvoja ei voi painaa mieleen millään tavalla. Ikävä kertoa tämä, mutta se on totta. Olen jo pitkään miettinyt asiaa..
T. L
[/quote]
En tunne sinua, L. Kerro nimeni ja asuinkaupunkini ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap [/quote] Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D [/quote] Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap [/quote]
Ja minä kun pidän brunetteja tylsinä enkä oikein erota niitä toisistaan. Minulla meni hirveän kauan tajuta, että Kim Kardashian ei ole se pussy cat dollssin laulaja ja nyt on vielä kaupan päälle monta Kim-kopioa, jotka ovat kaikki yhtä mitäänsanomattomia. Ikävästi lätistin tässä teidän ristipissinnän. Shame on me. [/quote] sun mielipiteellähän ei ole paskaakaan väliä, että todellakin shame on you;)
[/quote]
Auts, riipikö sielua, kun kuvattomat mulkut kisaa keskenään ulkonäöstä ja joku pilasi illuusion, että se kauneus ei välitykkään kiistattomana totuutena via internet? Rupeaa oikeasti pitkästyttämään tämä kloonikoneistettu yhteiskunta. Onhan se kiva, jos pidätte itseänne kauniina (saati sitten ole keneltäkään pois), mutta jospa se itsestään aasin tekeminen loppuisi tai menisi perille, ettei teidän näkemyksenne omasta peilikuvasta ole se absoluuttinen totuus. Tuuheat ripset ovat ostettavissa, samoin hiukset, tissit, litteät vatsat ja isot perseet. Ei teillä ole mitään, mitä rahalla ei kuka tahansa muukin saisi niin halutessaan.
kerro ap kuka julkkis muistuttaa sua eniten, niin saa vahan kasitysta sun ulkonaosta :) itse olen taatusti kade kaikille kauniille naisille, varsinkin kun itse on ruma ja levea pallonaama tihrusilma pullaposki, vaikka vartaloltani muuten hoikka. epavarmakin viela, olen pari kertaa todistanut miten avomies oikein jaa tuijottamaan hemaisevaa ylikaunista kaupankassaa, vetaa itsetunnon alas. mutta hyva sulle ap, joku on ees ollut onnekas geenilotossa. oon vahan katkera mut ehka se ian muota menee ohi. t. n21
En ymmärrä mitä ap on tehnyt loukatakseen teitä.
Tuutko hoitaan vauvaa? Voisit siinä tuijotella sen aikaa, kun nukkuisin pitkät yöunet.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:22"]kerro ap kuka julkkis muistuttaa sua eniten, niin saa vahan kasitysta sun ulkonaosta :) itse olen taatusti kade kaikille kauniille naisille, varsinkin kun itse on ruma ja levea pallonaama tihrusilma pullaposki, vaikka vartaloltani muuten hoikka. epavarmakin viela, olen pari kertaa todistanut miten avomies oikein jaa tuijottamaan hemaisevaa ylikaunista kaupankassaa, vetaa itsetunnon alas. mutta hyva sulle ap, joku on ees ollut onnekas geenilotossa. oon vahan katkera mut ehka se ian muota menee ohi. t. n21
[/quote]
Kivasti kirjoitit, älä kuiteska masennu, moni ei-niin kaunis nuorena on sitten myöhemmin elämässään löytänyt tyylinsä, useita ikä vaan pukee.
Hieno homma! Niin hieno, että piti oikein meille alempiarvoisille ja kateellisille ihmispaskoille ilmoittaa :)?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap
[/quote]
[/quote]
Minkä kokoiset tissit?
Yleensä vauvat pitävät pyöreistä kasvoista, sellaisista kuukasvoista :) ´´