Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kaunis, että vauvatkin rauhoittuvat katsoessaan kasvojani.

Vierailija
04.01.2015 |

Että sillälailla. N22

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tykkäät ulkonäöstäsi<3 mutta älä kehuile liikaa, pienenä vinkkinä ;)

Vierailija
62/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvat rauhoittuu sinun täytyy olla panda. Vauvathan näkevät vain pyöreitä mustavalkoisia muotoja. Onnea, olet maailman suloisin, mutta uhanalaisin olento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap
[/quote]

Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D
[/quote]

Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap
[/quote]

Sittenhän me erotaan niin, että vain minä olen meistä sisäisesti kaunis! Paitsi että sun kroppas taitaa jäädä kauas mun kropasta, ja tiedän kyllä olevani sua kauniimpi, koska eipä tulisi mieleeni lesota tekemällä avausta tänne! Näiden parin viestin ajan on tosin ollut ihan kiva pistää sulle luuta kurkkuun, sori;)

Vierailija
64/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen niin ruma, että vauvat kilometrin säteellä alkavat parkua minut nähdessään, kukat lakastuvat ja koirat juoksevat laumoina piiloon.

Vierailija
65/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:54"]Kauneus on katsojan silmässä. Lempeys vetoaa myös. Mutta itserakkaus tuskin vetää puoleensa.
[/quote]

ASIAA!!!

Vierailija
66/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii teinileena, aika lopettaa se unelmointi ja mennä nukkumaan, huomenna kai on koulupäivä.

Vierailija
67/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mä taas olen niin hyytävän ruma, että vauvatkin vaikenee. Tekeytyvät kuolleeksi.

Vierailija
68/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:16"]Mielenkiintoista. Mä taas olen niin hyytävän ruma, että vauvatkin vaikenee. Tekeytyvät kuolleeksi.
[/quote]

Nythän se selvisi, tästä on siis ap:nkin tapauksessa kyse!

Vierailija
69/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kaunis että usein kellotkin pysähtyy mun katseesta ja sähkölaitteet reistailee. Moni on saanut sydänkohtauksen mut nähtyään kun ei vaan tajua sitä kauneuden määrää. Mun ei tarvi ruokakaupan kassallakaan ikinä maksaa ostoksia kun kassa vaan tuijottaa mun kauneutta ja unohtaa rahastaa. Helppoa tää elämä kauniina,

Vierailija
70/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä töihin koliikkihoitajaksi! Susta vois olla korvaamaton apu väsyneille vanhemmille! Koliikkivauvat voisivat rauhoittua katselemalla kauniita kasvojasi...

Vierailija
71/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:37"]Teidän kaikkien on vaikea käsittää minun olevan kaunis. Se johtuu vain kateudestanne, ette kestä että joku on aidosti kaunis :D Ap [/quote] Voisin löydä vaikka vetoa että olen kauniimpi kuin sinä! 20v, timmi kroppa, itselläni on paksut, tummanruskeat hyväkuntoiset hiukset, pitkät, tuuheat, tummat ripset + kulmat, kauniin muotoiset kasvot, niin kauniin siniset silmät että monet ovat kysyneet käytänkö värillisiä piilolinssejä, ihoni on kuulas ja virheetön, huuleni ovat luonnollisesti pulleat. lisäksi olen vielä luonteeltani ystävällinen, kiltti ja jalat maassa kulkeva. Ehkä juuri siksi pidän tälläisen aloituksen tekemistä naurettavana,ja siten ap paljastaa itse itsensä, ettei ole kovin kaunis. Joten ei, et voi vedota siihen että kaikki ovat sinulle kateellisia:D [/quote] Minulla myös samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta mustanruskeat. Silmäni ovat ruskeat ja monet ovat sanoneet todella upeiksi niitä. Omakin ihoni on todella virheetön, jotkut ovat jopa kuvailleet sitä "nukkemaiseksi". Minulla on samanlaiset ripset ja kulmakarvat kuin sinulla. En meikkaa. Huulenikin ovat samanlaiset kuin sinulla. Ap

[/quote]

Ja minä kun pidän brunetteja tylsinä enkä oikein erota niitä toisistaan. Minulla meni hirveän kauan tajuta, että Kim Kardashian ei ole se pussy cat dollssin laulaja ja nyt on vielä kaupan päälle monta Kim-kopioa, jotka ovat kaikki yhtä mitäänsanomattomia.  Ikävästi lätistin tässä teidän ristipissinnän. Shame on me.

Vierailija
72/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä sanoa näin, mutta mun vauvani hymyilee juuri kauniille ja söpöille naisille/tytöille.. Että ap:n kasvot on sit pakko olla ihan kauniit ihan sama mitä sanotte :D

Vierailija
73/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:50"]Ap:n naama on varmaan tissin näköinen, kun se rauhtoittaa ne. [/quote] Eli olet kateellinen. Se on tutkittu juttu, että vauvat rauhoittuvat katsellessaan kauniita kasvoja. Ap

[/quote]

No tosi kateellinen noin paskalle provoajalle. Tissinaama.
[/quote]

Niin unohdin mainita että olen pallopää.

Vierailija
74/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:29"]

Ihan hirveetä sanoa näin, mutta mun vauvani hymyilee juuri kauniille ja söpöille naisille/tytöille.. Että ap:n kasvot on sit pakko olla ihan kauniit ihan sama mitä sanotte :D

[/quote]

Mun vauva suorastaan nauroi joidenkin kasvoille...

Vierailija
75/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:44"]Että sillälailla. N22
[/quote]

Kyl se niin on et meidän poju ei rauhoittus, hän on nimittäin aika kova vierastamaan. Mut toki sä voit elää siinä uskossa että se on just se sun naama mikä miellyttää.

Vierailija
76/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittava ketju, siis mielestäni ei ap itse, vaan tämä osan tosikkomainen "luu kurkkuun ap:lle" asenne. Ap saattaa todellisuudessa vaikka olla susiruma tai sitten todella upea, se ei ole sinänsä oleellista, vaan se että täällä ei selkeestikään kestetä sitä, että joku kertoo ääneen olevansa kaunis. Ei edes vaikka tyyli on yhtä provosoiva kuin ap:lla. Kaikin keinoin täytyy todistella että kyllä se ap on oikeasti tosi ruma. Silläkö sitten itselle tulee parempi mieli?

Yleensäkin kaikki jonkun kauneuteen liittyvät keskustelut ovat täällä tuhoon tuomittuja, sillä osalle av-mammoista ja miehistä kaunis nainen käsitteenä on suurinta pahuutta maailmassa. Onko kyseessä kateus, epävarmuus vai mikä, sitä ei kait kukaan osaa kunnolla selittää. Tärkeintä täällä on, että "otetaan turhan luulot" välittömästä pois.

Anyway ap, carry on, lisää vettä myllyyn vaan! Tätä on hauska lukea!

Vierailija
77/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno asia. Lämmittää sekä sydäntä että mieltä. Pusuja ja haleja roppakaupalla.

Vierailija
78/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rumia huoria alapersepeukuttamassa :D

Vierailija
79/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki kuviis tänne, että uskotaan minkänäköinen olet jos tännekki voit tulla huutelemaan miten kaunis olet :D

Vierailija
80/103 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh mitä tosikkoja täällä on taas..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä