En ole käynyt suihkussa kuukauteen
Kommentit (13)
Kylvyssäkö peset itsesi vai oletko vain syvästi masentuntu. Vai asutko metsässä?
En ole masentunut. Enkä ole koskaan tehnyt vastaavaa avausta, koska en ole ikinä ollut edes viikkoa peseytymättä.
Minulla ei ole tällä hetkellä peseytymismahdollisuutta. Huomenna pääsen hotelliin, missä peseydyn. Marraskuun alusta lähtien olen pessyt sen mitä pystyy vessassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kylppäri remontissa?
Jep. Eikä töissä mahdollista käydä suihkussa. Aluksi kävin uimahallissa, mutta en halua peseytyä kirkuvien lasten ja tuijottavien mummojen edessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole masentunut. Enkä ole koskaan tehnyt vastaavaa avausta, koska en ole ikinä ollut edes viikkoa peseytymättä.
Minulla ei ole tällä hetkellä peseytymismahdollisuutta. Huomenna pääsen hotelliin, missä peseydyn. Marraskuun alusta lähtien olen pessyt sen mitä pystyy vessassa.
Ap
Alapäänsäkin voi pestä, kun kaataa kannulla vettä sinne. Omassa lapsuudenkodissa oli vain wc ja lavuaari, ja taloyhtiön saunassa kerran viikossa. Pesin itseni siinä lavuaarissa miten kykenin, mutta en keksinyt, miten olisin pessyt alapääni, ja se harmitti. Olin ala-asteikäinen. Sairaanhoito-opistossa 80-luvulla roikkui vessan nauloissa muovikannut, joilla voi pestä alapäänsä. Ei ollut vissiin bideesuihkuja siihen aikaan keksitty.
Mikä tuossa on niin ihmeellistä. En ole käynyt suihkussa vuosiin, eikä meillä edes ole suihkua. Vettäkin kuluu vähemmän kun peseytyy pesuvadissa.
En minäkään käy kuin kerran viikossa yleensä. Näin on ollut jo pitkään. Ihan raha on syynä, yritän maksimoida säästöt. Muuten voisin käydä joka aamu ja ilta suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä töissä mahdollista käydä suihkussa. Aluksi kävin uimahallissa, mutta en halua peseytyä kirkuvien lasten ja tuijottavien mummojen edessä.
Ap
Sama tilanne oli itsellä ja nyt remontti viimein valmis ja voi mitä luksusta käydä kotona suihkussa! Sitä nyt oikeasti taas osaa arvostaa.
no laaniskassako oot pulahtanu sitte 🤨
kylypeepä kai siinäki 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama tilanne oli itsellä ja nyt remontti viimein valmis ja voi mitä luksusta käydä kotona suihkussa! Sitä nyt oikeasti taas osaa arvostaa.
Meilläkin on kahden kuukauden kylpyhuone- ja saunaremontti valmis. Kyllä helpottaa elämää.
En, koska kysyt tätä samaa vähän väliä. Miksi jankutat?