Lue keskustelun säännöt.
Rasittavat puhelut ulkomaisista numeroista!
28.10.2021 |
Millä ihmeellä nämä saisi loppumaan. Välillä on hiljaista, mutta tänäänkin on tullut 15 puhelua Iso-Britanniasta. Ja kun hylkää puhelun niin sekunnin päästä soittaa toinen numero. Laitan kyllä kaikki saman tien estolistalle, mutta ei tunnu auttavan.
Toisinaan puhelut tulevat Irlannista, Hollannista tai Espanjasta ja Ruotsista.
Helppo olisi laittaa puhein äänettömälle, mutta kun odotan tänään ihan asiallisiakin puheluita tulevaksi.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Just. Mulle, jolla on vielä kaiken tuon lisäksi numero joka ei ole missään julkisessa luettelossa, on näitä ulkomaanpuheiluita yritetty pariin kertaan... Ensimmäisellä kerralla satuin vastaamaan, suuntanumero oli joku Suomen suuntaa muistuttava... ensin sanoi pari sanaa suomeksi sitten käänsi englanniksi, kun rupesin kyselemään että who's calling, niin sitten katkaisi puhelun. Tuon jälkeen on pari kertaa tullut vielä ulkomaan suunnasta, en ole vastannut...
Mutta kun kysyin jollain somepalstalla että mistä tää mun numero on lähtenyt jakoon, kun en ole sitä esim. ja tietenkään esim. minnekään facebookiin, tai muuhun somekanavaan rekisteröityessä jakanut minnekään, niin mulle vastattiin, että se joka soittelee ihan vaan arpomalla saa sen numeron... tietokone siis ilmeisesti arpoo.....
No, näitä ulkomaisia enemmän mulle tulee soittoja jostain suomalaisesta puhelinmyynnistä, pääasiassa taitaa olla asialla Hesari. En ole vastannut enää niihinkään, mutta se tietokone jaksaa sitä mun numeroa veivata...