Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen nainen on ärsyttävä?

Vierailija
04.01.2015 |

Eräs mies sanoi mulle päin naamaa, että olen ärsyttävin ihminen jonka hän on koskaan tavannut. En saanut vastausta siihen, millä tavalla olen niin ärsyttävä. Millaista naista te miehet kuvailisitte todella ärsyttäväksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa!

Vierailija
2/3 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 kg ja valittaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskustelunavauksia näkyy täällä viikottain, mutta yritetäänpä taas antaa jotenkin rakentava vastaus:

- Sanoisin että 95 % naisista jotka olen tavannut ovat todella mukavia, normaaleja ihmisiä. Tietenkin monilla heistä on oikkuja ja omaperäisiä tapoja, mutta useimmilla ihmisillähän on niitä, sukupuolesta riippumatta. Ne ovat loppujen lopuksi pieniä asioita. Kaiken kaikkiaan suurin osa naisista jotka olen tavannut ovat tasapainoisia ihmisiä, jonka seurauksena on mukava olla heteromies. Naisista on helppo pitää. Joskus tulee sääli heteronaisia jotka vaikuttavat asuvan maailmassa jossa suurin osa miehistä on pataluhia kusipäitä.

- Jos ärsyttäviä piirteitä joutuu hakemaan niin sanotaan nyt vaikka nämä:

1) Yletön stressaaminen. Tiedän että tämä on klassinen stereotypia mutta se vain pätee valitettavan moneen naiseen, muttei onneksi kaikkiin. Naiset tietenkin sanovat että miehet eivät stressaa tarpeeksi vaan jättävät asiat viime tinkaan. Tämä on usein totta, mutta monissa asioissa jotkut naiset saisivat kyllä relata vähän enemmän. Elämäänän tämä vain on. Ei ole aina syytä ottaa kaikkea niin vakavasti.

2) Miesten arvioiminen vanhoollisten arvojen perusteella. Tämä ei vain ärsytä vaan enemmänkin harmittaa. Miehille on nyt vuosikymmenien ajan toitotettu että naisia pitää kodella tasa-arvoisina, ja hyvällä syyllä. Kuulun itse siihen sukupolveen joka on aina saanut kuulla siitä miten tärkeää tasa-arvo on, meille on opetettu sitä kädestä pitäen ja jos käyttäytymisemme on ollut vähemmän toivottavaa niin olemme saaneet heti kuulla siitä. Mutta se harmittaa että samaan aikaan hyvin useat naiset edelleen elättelevät fantasioita miehestä jolla on hyvin perinteisiä uroksen piirteitä, jotka kaiken lisäksi ovat usein ristiriitaisia sellaisten modernien piirteiden kanssa joita myös miehiltä halutaan. Jos mies ilmaisee vastaavanlaisia toiveita haavenaisestaan, mies leimataan sovinistiksi, mutta nainen voi julkisesti kertoa että hänen unelmamiehensä on kuin satujen ritari jonka pitää olla suojeleva, ostaa naiselle asioita ja palvoa maata hänen jalkojensa alla, ja tämä vain nähdään mukavana fantasiana.

3) Huumorintajuttomuus. Tämä tietenkin koskee niin naisia kuin miehiäkin, mutta kun naisten perässä juoksee niin tietenkin juuri se naisten huumorintajuttomuus pistää silmään. Ihimisaivojen pitäisi jatkuvasti olla siinä tilassa että se tunnistaa vitsin tai huumorilla tehdyn letkautuksen. Jollei näin tapahdu, niin saa heti sen mielikuvan että henkilöllä ei oikein leikkaa, että häneltä puuttuu terävyyttä ja tilannetajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän