Se, että ihminen ei kiroile eikä huuda, ei välttämättä tee hänestä yhtään parempaa ihmistä
Päinvastoin. Ihminen saattaa olla siitä huolimatta olla todella pöyristyttävä. Töissä on yksi tällainen ihminen: oikea piilovittuilija. Ja mitään virheitä ei saisi tulla, ei varsinkaan uusille työntekijöille. En ymmärrä tällaista käytöstä.
Kommentit (25)
Toisaalta, eipä se huutava kiroilijakaan mikään mallikansalainen ole. Epävarma ihminen pikemminkin, kun ei usko että asiansa tulee käsitellyksi ilman meteliä. Miksei vain voi olla ihan ihmismäisesti, miksi pitää huutaa?
Verbaalisesti lahjakkaat harvoin huutavat. Pystyvät ilmaisemaan itseään sujuvasti vain puhumalla normaalisti. Ainut mitä pelkäävät on fyysinen väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, eipä se huutava kiroilijakaan mikään mallikansalainen ole. Epävarma ihminen pikemminkin, kun ei usko että asiansa tulee käsitellyksi ilman meteliä. Miksei vain voi olla ihan ihmismäisesti, miksi pitää huutaa?
Ei osaa käsitellä tunteitaan ja ne räjähtävät ulos huudon muodossa.
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota että elokuvissa monesti huudetaan ja riehutaan helposti ? Ja se on meistä suomalaisista hauskaa, mutta tosi elämässä sitä ei suvaita? Ainakaan kaikissa piireissä.
Jännä.
Anopin ja miniän välinen suhde on monesti pelkkä hyvänpäiväntuttusuhde. Hyvää päivää, kirvesvartta.
Minä ainakin huusin kuin sireeni, pojalleni paikallisen halpahallin kahviossa vuosia sitten, kun ei osannut käyttäytyä. Oli sillon nuori pentu. Sellanen "palosammuttimen" kokoinen. Kaksi poliisia istui syömässä ihan siinä 2 metrin päässä seinämän "nurkan" takana. Olisittepa nähnee niiden ilmeet! Olisin itse ollut hiljempaa kyllä, jos olisin tiennyt heittin siinä istuskelevan... Mutta onneksi laki ei kiellä huutamasta. Ruumiilliseen kuritukseen en ole koskaan uskonutkaan. Minua ei niin kasvatettu, enkä kasvattanut poikaakaan ja ihan nuori ja fiksu aikuinen on tullut. Ei koskaan mitään ongelmia.