Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se, että ihminen ei kiroile eikä huuda, ei välttämättä tee hänestä yhtään parempaa ihmistä

Vierailija
28.10.2021 |

Päinvastoin. Ihminen saattaa olla siitä huolimatta olla todella pöyristyttävä. Töissä on yksi tällainen ihminen: oikea piilovittuilija. Ja mitään virheitä ei saisi tulla, ei varsinkaan uusille työntekijöille. En ymmärrä tällaista käytöstä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan semmoista luulekaan?

Vierailija
2/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta olisi parempi, että hän huutaisi ja raivoaisi joka päivä? Kerro esimiehelle, että toivot nimenomaan tuollaista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kertokaa tämä sille yhdelle äidille, joka pari päivää sitten terrorisoi sitä kälyketjua.

Lapsille ei saa korottaa ääntään, pitää vain puhua hyytävän hiljaa, niin kyllä ne kuuntelee.

Tosi karmivaa sellainen. Pöyristyttävää.

Vierailija
4/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta julkisilla paikoilla tuota tekevä on tyhmä ja huonokäytöksinen tomppeli.

Vierailija
5/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kertokaa tämä sille yhdelle äidille, joka pari päivää sitten terrorisoi sitä kälyketjua.

Lapsille ei saa korottaa ääntään, pitää vain puhua hyytävän hiljaa, niin kyllä ne kuuntelee.

Tosi karmivaa sellainen. Pöyristyttävää.

Totta kai saa korottaa. Ei aina tarvitse olla hyytävän hiljaa tai sauhuta aggressiivisesti. Korottaa voi ääntä ilman että näyttäytyy superaggressiivisena.

Vierailija
6/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta olisi parempi, että hän huutaisi ja raivoaisi joka päivä? Kerro esimiehelle, että toivot nimenomaan tuollaista käytöstä.

Puhutaanko nyt lievästä huutamisesta vai raivoamisesta aggressiiviseen tyyliin. Niissä on eroja. Ensimmäisen hyväksyn lasten kanssa, jäkimmäisen en.

Vierailija
7/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ehkä parempaa mutta mielestäni mukavamman. Ainakin itse viihdyn tällaisten ihmisten parissa. Eikä ole tarvinnut valittaa yksinäisyyttä eikä ystävien puutetta.

Vierailija
8/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen ja raivoaminen kertoo yksinkertaisesta ihmisestä. Kun ei keksi sanottavaa alkaa huuto. Vihaiset ihmiset on hassunnäkösiä

Vierailija
9/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät näiltä muuten usein luonnistu molemmat: olla hillitty ja hallittu, silti kohtelias ja mukava? Tiedän useita tällaisia tyyppejä jotka ovat pohjimmiltaan todella ilkeitä. Näytellään kyllä hyväkäytöksistä, varsinkin alkuvaiheessa mutta sitten aletaan heittämään vaikka minkälaista sontaa silmille vaikka itse olisit kuinka kiltti heitä kohtaan.

Vierailija
10/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, minulla on juuri tuollainen miniä! Hän on NIIN "hyväkäytöksinen". Silti tämä luonnonsuojelijavegaani tuli meidän jääkaapille kauhistelemaan, mitä kaikkea sellaista siellä on, mikä ei sinne kuulu ja sanoi, että tuo ja tuo ja tuo pitää heittää pois ja toivoi, että kun hän seuraavan kerran tulee poikani kanssa käymään, niitä tuotteita ei sieltä jääkaapista löytyisi. Silloin minulta paloi pinna, enkä kadu sitä yhtään. Hänelle on AINA tarjottu kasvisruokaa, kun hän on syönyt meillä. 

Vierailija
11/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä olisi tullut hyviä kansakoulunopettajia.

Vierailija
12/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti ärräpäitä päästelevä ja välillä vähän ääntäänkin korottava voittaa tuollaiset tekoihmiset 6-0.

Vierailija
13/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tekee.

Vierailija
14/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siksi tuollaisia koska niitä ei ole kukaan koskaan ripittänyt kunnolla.

Vierailija
15/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukassa ja mustissa trikoissaan kailottavat ja v**ua hokevat on ihanan aitoja.

Vierailija
16/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Sitähän voi hymyssäsuin olla mitä sadistisin kusipää, jopa ääntään korottamatta. Käytännön esimerkkejä tapaat mm. terveydenhuollosta.

Vierailija
17/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah, minulla on juuri tuollainen miniä! Hän on NIIN "hyväkäytöksinen". Silti tämä luonnonsuojelijavegaani tuli meidän jääkaapille kauhistelemaan, mitä kaikkea sellaista siellä on, mikä ei sinne kuulu ja sanoi, että tuo ja tuo ja tuo pitää heittää pois ja toivoi, että kun hän seuraavan kerran tulee poikani kanssa käymään, niitä tuotteita ei sieltä jääkaapista löytyisi. Silloin minulta paloi pinna, enkä kadu sitä yhtään. Hänelle on AINA tarjottu kasvisruokaa, kun hän on syönyt meillä. 

Törkeä miniä!

Vierailija
18/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka harvoin kiroilee ja huutaa niin osaa hallita itsensä ja tunteensa. Ottaa ehkä muut huomioon paremmin. Itse harvoin kiroilen ja huudan mutta kyllä tarvittaessa "kerran vuodessa" menee hermot ja jos nyt pahasti veetyttää niin voin kumppanille kiroilla. Mutta muuten pyrin käyttäytymään korrektisti toisia kohtaan ja hallita itseni ja sanomiseni.

Vierailija
19/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä miniä!

Ap, mene sinne miniäsi ja poikasi luokse seuraavalla kerralla pihvilihojen kanssa ja sano hänelle: "Kultaseni, kullanmuruseni, minä toin nyt nämä lihat tullessani ja ajattelin laittaa meille muille wieninleikkeitä päivälliseksi, okei, kullannuppuseni?"

Vierailija
20/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka harvoin kiroilee ja huutaa niin osaa hallita itsensä ja tunteensa. Ottaa ehkä muut huomioon paremmin. Itse harvoin kiroilen ja huudan mutta kyllä tarvittaessa "kerran vuodessa" menee hermot ja jos nyt pahasti veetyttää niin voin kumppanille kiroilla. Mutta muuten pyrin käyttäytymään korrektisti toisia kohtaan ja hallita itseni ja sanomiseni.

Sama täällä. Vähintään kerran vuodessa pitää "poksahtaa". Sen jälkeen koittaa taas poutasää pitkiksi ajoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi