Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen viettää tylsää elämää

Ahdistaako korona
28.10.2021 |

Eikä vietä sosiaalista elämää, on kuitenkin sanavalmis tarvittaessa ja normaalikäytöksinen, miksi niin hanakasti ulkopuoliset haluaa lyödä jonkun diagnoosin tyyliin, ahdistus, masennus muu mt ongelma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä diagnooseja yleensä tulla pyytämättä kotiin ihmiselle jakamaan.

Eli missä yhteydessä tällaisia diagnooseja sinuun lyödään?

Vierailija
2/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset diagnisoivat kaiken. Naapuri ei lähettänyt joulukorttia, joten hän on narsisti. Työkaveri kompastui, joten hänellä on jokin päävamma, joka aiheuttaa kömpelyyttä. Serkku ei jaksanut lähteä juhlimaan baariin, joten hän on masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla saa helposti diagnoosin. Osa näyttää sitä haluavan jostain syystä.

4/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan ole kukaan mitään diagnoosia lyönyt, vaikka talvisin tylsäilenkin.

Vierailija
5/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä etenkin tällä palstalla ihmiset tuntuvat olevan oikein ylpeitä elämättäömästä elämästään. Ihmetellään, miksi muille on vaikeaa pysytellä yksin kotona vuodesta toiseen ilman ihmiskontakteja ja tehdään erakkomaisuudesta jonkinlainen vahvuus.

Vierailija
6/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetelen minäkin kirjoitti:

Jostain syystä etenkin tällä palstalla ihmiset tuntuvat olevan oikein ylpeitä elämättäömästä elämästään. Ihmetellään, miksi muille on vaikeaa pysytellä yksin kotona vuodesta toiseen ilman ihmiskontakteja ja tehdään erakkomaisuudesta jonkinlainen vahvuus.

Nyt pitää määritellä "elämätön elämä".

Minusta ainakin pintaliitotylsimysten kanssa vietetty vapaa-aika on silkkaa haaskausta, jos voi viettää aikaansa itseensä mieleiseen tietoisuuteen kehittäen ahdistumatta.

Vierailija
7/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ahdistunut ja olen vain kotona. Pystyn käymään töissäkin jos niitä saan ja olen sananvalmis jopa haitaksi asti. Oma diaknoosi on että miehessä on vikaa. 

Vierailija
8/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä diagnooseja yleensä tulla pyytämättä kotiin ihmiselle jakamaan.

Eli missä yhteydessä tällaisia diagnooseja sinuun lyödään?

En ole ap mutta eihän virallisia diagnooseja voi kukaan kellekään lyödä, muu kun lääkäri jos on käynyt vastaanotolla. Ihmiset vaan näyttävät muodostavan mielipiteet ja supinat helposti jostain jota eivät edes tunne. Jotkut tahattomasti jotkut tahalleen.

Vierailija
9/9 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ahdistunut ja olen vain kotona. Pystyn käymään töissäkin jos niitä saan ja olen sananvalmis jopa haitaksi asti. Oma diaknoosi on että miehessä on vikaa. 

Kas kas mäkin olen ahdistunut, mutta en suinkaan töiden puutteesta vaan rahan puutteesta. Miehessä on kyllä vikaa, mutta ei se mun "diaknoosi" ole. Hänellä omat diagnoosinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme