Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; yritin parhaani treffeillä

Vierailija
04.01.2015 |

Minulla oli siis toiset treffit yhden naisen kanssa, joka on aiemminkin vilautellut pieniä varoitusmerkkejä, mutta olen laittanut ne mahdollisen neurologisen erityisominaisuuden tai lievän vähälahjaisuuden piikkiin, vaikka en tiedä josko naiselta sellaista diagnoosia löytyy. Ensimmäisillä treffeillä hänen puheensa olivat normaaleja, mutta sen jälkeen tulleissa viesteissä tai ehkä jo sitä ennen tulleissa oli outoja ja tarpeettomia viittauksia johonkin exään. Sivuutin nuo kommentit huumorilla.

Nyt oli sitten tapaaminen yhteisen liikuntatoiminnan merkeissä ja hieman jäykän alun jälkeen minulle tuli melko hyvät fiilikset; oli yhteisiä onnistumisen kokemuksia, vaikka kommunikaatio oli todella vähäistä tuon hetken ajan. Sen jälkeen sitten vielä syötiin yhdessä ja ostin naiselle pienen välipalan omista rahoista, ennen kuin hän kerkesi kieltäytyä kohteliaisuudesta. Siitä hän kiitti vaisusti, rupesi pian syömään ja sitten tilattiin varsinainen ateria tai vastaava ruoka. Sitten alkoivatkin kyselyt siitä, olenko tapaillut myös muita lähiaikoina ja selittäminen siitä, miten hän aikoo nyt vielä tavata muutamia miehiä ja sitten häviää nettimarkkinoilta. Hän sanoi myös, että ei pidä eläimistä, kun kerroin hänelle kaikkia lemmikkiin liittyviä asioita. Lähinnä siinä mietin, että pitäisikö nyt sitten tasa-arvon vuoksi ruveta itsekin sanomaan mitä sattuu vai pitäisinkö puhelinmyyjämäisen asenteen päällä ja sivuuttaisin kaikki nuo käsittämättömiltä kuulostaneet puheet vaihtamalla sitkeästi aihetta. Paluumatkalla ei tullut paljon puhuttua, ymmärrettävistä syistä, kunnes nainen sitten rupesi taas selittämään persoonallisuushäiriöisenä pitämästä exästä, jolloin yritin sanoa mahdollisimman sievällä tavalla, että minua ei kiinnosta kuulla toisten menneisyydestä.

Tämä toistui vielä hetken ja naisen viimeiset sanat olivat jotakin outoa mutinaa siitä, miten hänellä alkaa nyt uusi elämä ja hän poistuu treffipalveluista jne. ja vähän voitoniloista hymyä päälle. Minä sanoin vielä jotakin siihen suuntaan, että myönteisistäkin asioista voisi puhua. Naisen kyyti tuli ja minkäänlaista lämpöä siihen eroamiseen ei sitten enää kuulunut, toisin kuin ensimmäisellä kerralla, jolloin hän sentään hymyili aidonoloisesti ja kosketin häntä kevyesti ennen kääntymistä. Kuiskasin puolihuolimattomasti heipat ja käänsin katseeni muualle. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen.    -Mies 29v- [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteisiisi kuten meillä kaikilla. Mutta muistathan pitää mielessä, että monet nousevat takajaloilleen, kun mielipiteitä esitetään faktoina. Kun niitä tilastoista poikkeavia yksilöitäkin meissä naisissa on paljon. Ihan vain pienenä vinkkinä keskustelutaitoihin. Ei minulla muuta. Löydät kyllä vielä parempaa treffi seuraa, uutta yritystä vain.

[/quote]Saa minun puolestani noustakin, mutta ei ole pakko ehdotella itsemurhaa tai käydä muuten henkilökohtaisuuksiin, kuten on monella tapana. En minä välttämättä edes haluaisi uskoa kaikkiin asioihin mitä olen esittänyt, vaan olisi kiva jos joku voisi todistaa ne vääräksi, mutta jos vastaukset ovat luokkaa "haista paska! kuole pian!" niin siitä tulee kyllä valitettavasti sellainen kuva, että olen jäänyt vahvoille ja pahimmat aavistukseni ovat totta. Jos ne hypoteesit esittää vähän itsevarmemmin, niin se voi ehkä kirvoittaa enemmän keskustelua ja yrityksiä kumota ne hypoteesit. Valitettavasti aika iso osa niistä kumoamisista on epäasiallisia ja liittyy ihan muuhun kuin itse keskusteltaviin asioihin. Kiitos kuitenkin kannustuksesta.

-Mies 29v-
[/quote]

Itseasiassa minä olen vastannut sinulle monta kertaa hyvin asiallisesti ja napakasti, silti tunnut elävän jossain mielikuvitusmaailmassasi, jossa naisilla on aika alhainen paikka. Et suostu millään kyseenalaistamaan käsityksiäsi, vaan jankkaat ja intät samaa naista halventavaa sontaa sivukaupalla todella ylimielisen sävyyn. Ihan turha esittää symppistä ressukkaa, joka vain ystävällisesti yrittää keskustella, sillä sellainen et ole ennenkään ollut. Tosin jos olet käynyt terapiassa ja terapeutti on onnistunut hoitosi kanssa, niin onnittelut!
T: nainen 29-vee

Vierailija
22/95 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen.    -Mies 29v- [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteisiisi kuten meillä kaikilla. Mutta muistathan pitää mielessä, että monet nousevat takajaloilleen, kun mielipiteitä esitetään faktoina. Kun niitä tilastoista poikkeavia yksilöitäkin meissä naisissa on paljon. Ihan vain pienenä vinkkinä keskustelutaitoihin. Ei minulla muuta. Löydät kyllä vielä parempaa treffi seuraa, uutta yritystä vain. [/quote]Saa minun puolestani noustakin, mutta ei ole pakko ehdotella itsemurhaa tai käydä muuten henkilökohtaisuuksiin, kuten on monella tapana. En minä välttämättä edes haluaisi uskoa kaikkiin asioihin mitä olen esittänyt, vaan olisi kiva jos joku voisi todistaa ne vääräksi, mutta jos vastaukset ovat luokkaa "haista paska! kuole pian!" niin siitä tulee kyllä valitettavasti sellainen kuva, että olen jäänyt vahvoille ja pahimmat aavistukseni ovat totta. Jos ne hypoteesit esittää vähän itsevarmemmin, niin se voi ehkä kirvoittaa enemmän keskustelua ja yrityksiä kumota ne hypoteesit. Valitettavasti aika iso osa niistä kumoamisista on epäasiallisia ja liittyy ihan muuhun kuin itse keskusteltaviin asioihin. Kiitos kuitenkin kannustuksesta.   -Mies 29v- [/quote] Itseasiassa minä olen vastannut sinulle monta kertaa hyvin asiallisesti ja napakasti, silti tunnut elävän jossain mielikuvitusmaailmassasi, jossa naisilla on aika alhainen paikka. Et suostu millään kyseenalaistamaan käsityksiäsi, vaan jankkaat ja intät samaa naista halventavaa sontaa sivukaupalla todella ylimielisen sävyyn. Ihan turha esittää symppistä ressukkaa, joka vain ystävällisesti yrittää keskustella, sillä sellainen et ole ennenkään ollut. Tosin jos olet käynyt terapiassa ja terapeutti on onnistunut hoitosi kanssa, niin onnittelut! T: nainen 29-vee

[/quote]Ilman linkkiviittauksia sinun tulkintasi ovat tyhjiin perustuvia. 

Joo, mutta kiitos kaikista asiallisista vastauksista. Varsinkin pari vastausta oli ihania; se sydämen sulamisjuttu ja se nuolemisjuttu aiemmalla sivulla.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko keskustellaan tai haitataan sitä pitäisikö nimeksi muuttaa keskustelun tyrmäys palsta?

Vauva lehden hedelmättömyys palsta? Mitään synnyttämätön? Steriili? Impo? Maho? Suomalainen keskustelu on kädetöntä niin sanotusti ei paljoa saa aikaan eikä mitään auta.

Vierailija
24/95 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen.    -Mies 29v- [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteisiisi kuten meillä kaikilla. Mutta muistathan pitää mielessä, että monet nousevat takajaloilleen, kun mielipiteitä esitetään faktoina. Kun niitä tilastoista poikkeavia yksilöitäkin meissä naisissa on paljon. Ihan vain pienenä vinkkinä keskustelutaitoihin. Ei minulla muuta. Löydät kyllä vielä parempaa treffi seuraa, uutta yritystä vain. [/quote]Saa minun puolestani noustakin, mutta ei ole pakko ehdotella itsemurhaa tai käydä muuten henkilökohtaisuuksiin, kuten on monella tapana. En minä välttämättä edes haluaisi uskoa kaikkiin asioihin mitä olen esittänyt, vaan olisi kiva jos joku voisi todistaa ne vääräksi, mutta jos vastaukset ovat luokkaa "haista paska! kuole pian!" niin siitä tulee kyllä valitettavasti sellainen kuva, että olen jäänyt vahvoille ja pahimmat aavistukseni ovat totta. Jos ne hypoteesit esittää vähän itsevarmemmin, niin se voi ehkä kirvoittaa enemmän keskustelua ja yrityksiä kumota ne hypoteesit. Valitettavasti aika iso osa niistä kumoamisista on epäasiallisia ja liittyy ihan muuhun kuin itse keskusteltaviin asioihin. Kiitos kuitenkin kannustuksesta.   -Mies 29v- [/quote] Itseasiassa minä olen vastannut sinulle monta kertaa hyvin asiallisesti ja napakasti, silti tunnut elävän jossain mielikuvitusmaailmassasi, jossa naisilla on aika alhainen paikka. Et suostu millään kyseenalaistamaan käsityksiäsi, vaan jankkaat ja intät samaa naista halventavaa sontaa sivukaupalla todella ylimielisen sävyyn. Ihan turha esittää symppistä ressukkaa, joka vain ystävällisesti yrittää keskustella, sillä sellainen et ole ennenkään ollut. Tosin jos olet käynyt terapiassa ja terapeutti on onnistunut hoitosi kanssa, niin onnittelut! T: nainen 29-vee

[/quote]Ilman linkkiviittauksia sinun tulkintasi ovat tyhjiin perustuvia. 

Joo, mutta kiitos kaikista asiallisista vastauksista. Varsinkin pari vastausta oli ihania; se sydämen sulamisjuttu ja se nuolemisjuttu aiemmalla sivulla.

-Mies 29v-
[/quote]

Jokainen joka sinun juttujasi on palstalta lukenut, tietää mistä puhun. Se ettet sinä tajua, kertoo siitä, että olet yhä se sairas jankkaaja, joka ei tajua omaa sairauttaan. En todellakaan ala etsimään ja linkkailemaan sinulle mitään, siinä menis monta tuntia etsiä niitä kyseisiä kirjoituksia, kun en muista enää keskustelujen nimiä. Minulla on elämäkin, ja aion tehdä tänään paljon muutakin, kuin palstailla. Mutta mieti itseäsi ja omaa käytöstäsi, mieti tarkkaan, miksi saat niin paljon kritiikkiä ja ilkeitä kommentteja. Siihen on olemassa syy.
T. Nainen 29-vee

Vierailija
25/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa.

Vierailija
26/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

She is just not that into you.

Vierailija
27/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin paljon hiljaisia hetkiä? Yrititkö itsekään jutella vai oletteko molemmat ujoja.

Vierailija
28/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti Mies29v?: )

Vierailija
29/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:07"]

Miksi noin paljon hiljaisia hetkiä? Yrititkö itsekään jutella vai oletteko molemmat ujoja.

[/quote]Enemmän minä juttelin, sitten kun se oli luontevaa, mutta sitten rupesi tulemaan noita minun mielestäni tökeröitä ja loukkaaviakin juttuja ja niistä hämmentyneenä en sitten osannut enää sanoa mitään ihmeellisempää eikä tietysti tarvinnutkaan. 

-Mies 29v-

Vierailija
30/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä jotenkin vajakki, kun en ymmärtynyt mikä tossa oli loukkaavaa?? Sanoo suoraan et haluu tavata muitakin. Niin?? Ei pidä eläimistä??? Puhui exästä?? Oon mä ehkä vajakki, kun en ite loukkaantuis noista. Jos ei miellytäs puheet, unohtasin tyypin.

Vierailija
31/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 stäkö bongasit?

Vierailija
32/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei viihtynyt sinun seurassasi etkä sinä hänen seurassaan, joten miksi edes ajattelet koko asiaa enää?

Vierailija
33/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:12"]Oonko mä jotenkin vajakki, kun en ymmärtynyt mikä tossa oli loukkaavaa?? Sanoo suoraan et haluu tavata muitakin. Niin?? Ei pidä eläimistä??? Puhui exästä?? Oon mä ehkä vajakki, kun en ite loukkaantuis noista. Jos ei miellytäs puheet, unohtasin tyypin.
[/quote]

Juu, oot vajakki. Tokat treffin. Täysin asiatonta. Oletko se alkuperäinen Mies 29v? Mutta olit tai et, uutta matoa koukkuun. Liian outo akka.

Vierailija
34/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:12"]

Oonko mä jotenkin vajakki, kun en ymmärtynyt mikä tossa oli loukkaavaa?? Sanoo suoraan et haluu tavata muitakin. Niin?? Ei pidä eläimistä??? Puhui exästä?? Oon mä ehkä vajakki, kun en ite loukkaantuis noista. Jos ei miellytäs puheet, unohtasin tyypin.

[/quote]Se loukkaavuus on siis siinä, että ensinnäkin käyttää toista ihmistä valittamiseen ja omaan henkiseen likapyykkiin. Toiseksi siinä, että saa treffikumppanin tuntemaan itsensä mitättömäksi puhumalla mielekkäiden asioiden sijaan vieläkin mielessä pyörivistä entisistä kumppaneista ja vihjailee muutenkin rivien välistä, että kukaan ei ole tarpeeksi kiinnostava. 

-Mies 29v-

Vierailija
35/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä.

Vierailija
36/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan sillä naisella selvästi jotain "kesken" sen exän suhteen, ei missään ensimmäisillä treffeillä kyllä normaalisti aleta mistään existä puhumaan. Ja jos nainen olisi ollut tosiaan susta kiinnostunut niin ei varmaan olisi sanonut suoraan että ei tykkää eläimistä, tai sitten hän vaan oli sosiaalisesti täysin törppö. Muutenkin ehkä vähän muijalla viiraa...

Vierailija
37/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä.
[/quote]

Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää?

Vierailija
38/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:15"]

Hän ei viihtynyt sinun seurassasi etkä sinä hänen seurassaan, joten miksi edes ajattelet koko asiaa enää?

[/quote]No halusinpa vain purkaa vähän ajatuksiani, koska naisia ei tapaa edes joka vuosi; edes niitä vähiten antavia. Tämä vuosihan on toki vielä varsin nuori, joten on pieni mahdollisuus, että jotakin muutakin ehtii tapahtua.

-Mies 29v-

Vierailija
39/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:08"]

Oletko oikeasti Mies29v?: )

[/quote]Jos olet, niin tervetuloa takaisin!!

Vierailija
40/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän mieleen Amy Farrah Fawler treffeillä. Mutta ei Sheldonin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi