Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; yritin parhaani treffeillä

Vierailija
04.01.2015 |

Minulla oli siis toiset treffit yhden naisen kanssa, joka on aiemminkin vilautellut pieniä varoitusmerkkejä, mutta olen laittanut ne mahdollisen neurologisen erityisominaisuuden tai lievän vähälahjaisuuden piikkiin, vaikka en tiedä josko naiselta sellaista diagnoosia löytyy. Ensimmäisillä treffeillä hänen puheensa olivat normaaleja, mutta sen jälkeen tulleissa viesteissä tai ehkä jo sitä ennen tulleissa oli outoja ja tarpeettomia viittauksia johonkin exään. Sivuutin nuo kommentit huumorilla.

Nyt oli sitten tapaaminen yhteisen liikuntatoiminnan merkeissä ja hieman jäykän alun jälkeen minulle tuli melko hyvät fiilikset; oli yhteisiä onnistumisen kokemuksia, vaikka kommunikaatio oli todella vähäistä tuon hetken ajan. Sen jälkeen sitten vielä syötiin yhdessä ja ostin naiselle pienen välipalan omista rahoista, ennen kuin hän kerkesi kieltäytyä kohteliaisuudesta. Siitä hän kiitti vaisusti, rupesi pian syömään ja sitten tilattiin varsinainen ateria tai vastaava ruoka. Sitten alkoivatkin kyselyt siitä, olenko tapaillut myös muita lähiaikoina ja selittäminen siitä, miten hän aikoo nyt vielä tavata muutamia miehiä ja sitten häviää nettimarkkinoilta. Hän sanoi myös, että ei pidä eläimistä, kun kerroin hänelle kaikkia lemmikkiin liittyviä asioita. Lähinnä siinä mietin, että pitäisikö nyt sitten tasa-arvon vuoksi ruveta itsekin sanomaan mitä sattuu vai pitäisinkö puhelinmyyjämäisen asenteen päällä ja sivuuttaisin kaikki nuo käsittämättömiltä kuulostaneet puheet vaihtamalla sitkeästi aihetta. Paluumatkalla ei tullut paljon puhuttua, ymmärrettävistä syistä, kunnes nainen sitten rupesi taas selittämään persoonallisuushäiriöisenä pitämästä exästä, jolloin yritin sanoa mahdollisimman sievällä tavalla, että minua ei kiinnosta kuulla toisten menneisyydestä.

Tämä toistui vielä hetken ja naisen viimeiset sanat olivat jotakin outoa mutinaa siitä, miten hänellä alkaa nyt uusi elämä ja hän poistuu treffipalveluista jne. ja vähän voitoniloista hymyä päälle. Minä sanoin vielä jotakin siihen suuntaan, että myönteisistäkin asioista voisi puhua. Naisen kyyti tuli ja minkäänlaista lämpöä siihen eroamiseen ei sitten enää kuulunut, toisin kuin ensimmäisellä kerralla, jolloin hän sentään hymyili aidonoloisesti ja kosketin häntä kevyesti ennen kääntymistä. Kuiskasin puolihuolimattomasti heipat ja käänsin katseeni muualle. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 29- kyllä sen HETI tietää kun on oikea- eikä tarvitse yrittämällä yrittää

t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:28"]Boooooooooring
[/quote]

ite oot

Vierailija
64/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää?

[/quote]

No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista...

[/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen. 

-Mies 29v-

Vierailija
65/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:46"]

Kyllä olisi treffikumppani varmasti otettu kun saisi lukea itsestään tältä palstalta tuon avohoitopotilaan kirjoittamana. Not.

"Mies"29, mikä sulla oikein on päässä vialla?

[/quote]Miksi hänen pitäisi olla otettu? Siis naisellako pitää olla oikeus olla tökerö ja tilannetajuton henkilöä kohtaan treffeillä, mutta miehen pitäisi sen jälkeen imarrella häntä ihan omissa ajatuksissaankin eikä hän saisi käsitellä pahaa mieltään harmittomalla tavalla, vaikka se ei voi mitenkään vahingoittaa toista henkilöä? Miksi hänen pitäisi saada tunkeutua ihmisten yksityiselämään ja mahdollisuuteen käsitellä asioita kohteliaasti anonyyminä ilman minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa haittaa? Miksi sinusta on sopivaa pilkata mielenterveysongelmaisia tässä yhteydessä? 

Persoonaton massapuska, mikä sinulla on päässä vialla?

-Mies 29v-

Vierailija
67/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää?

[/quote]

No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista...
[/quote]

Olen tietoinen kirjoitetuista idiotismeista (ei ole ihmissuhteet opettaneet), mutta mistähän me voidaan palstalla tietää jonkun ihmisen olemus tai keskustelutaidot todellisessa elämässä? Kenelle vain, ilkeä kommentti. Ja mielestäni Mies 29v kirjoittaa silloin tällöin ihan asiaakin.

Vierailija
68/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:08"]Oletko oikeasti Mies29v?: )
[/quote]
on se!

Vierailija
69/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen. 

-Mies 29v-
[/quote]

Sinulla on oikeus mielipiteisiisi kuten meillä kaikilla. Mutta muistathan pitää mielessä, että monet nousevat takajaloilleen, kun mielipiteitä esitetään faktoina. Kun niitä tilastoista poikkeavia yksilöitäkin meissä naisissa on paljon. Ihan vain pienenä vinkkinä keskustelutaitoihin. Ei minulla muuta.

Löydät kyllä vielä parempaa treffi seuraa, uutta yritystä vain.

Vierailija
70/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote] Olen tietoinen kirjoitetuista idiotismeista (ei ole ihmissuhteet opettaneet), mutta mistähän me voidaan palstalla tietää jonkun ihmisen olemus tai keskustelutaidot todellisessa elämässä? Kenelle vain, ilkeä kommentti. Ja mielestäni Mies 29v kirjoittaa silloin tällöin ihan asiaakin.

[/quote]Minä voisin saada vain yhdestä kaupungista ja yhdestä tai useammasta ammattikunnasta jopa kymmeniä keski-ikäisiä ja nuoria naisia todistamaan sen puolesta, että olen tosielämässä mukava herrasmies. 

-Mies 29v-

Vierailija
71/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:19"]

Miten joku voi ilmaista itseään noin robottimaisesti...

[/quote]

Tossa tyypissä on jotain todella karmivaa, ihan oikeasti. Se oikein paistaa tuosta kummallisesta kirjoitustyylistä, että kaikki muumit ei todellakaan ole laaksossa. Ei ikinä ole tullut yhtä jäätävää tunnetta kenenkään kirjoittamisista.

[/quote]

Tyhmä äijä, kun ei edes tajua, että naisen puheet persoonallisuushäiriöisestä exästä olivat piilovit.. siis vihjailua mies29:n mielenvikaisuudesta, joka ei varmasti jää keneltäkään terveeltä huomaamatta!

Vierailija
72/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote] Olen tietoinen kirjoitetuista idiotismeista (ei ole ihmissuhteet opettaneet), mutta mistähän me voidaan palstalla tietää jonkun ihmisen olemus tai keskustelutaidot todellisessa elämässä? Kenelle vain, ilkeä kommentti. Ja mielestäni Mies 29v kirjoittaa silloin tällöin ihan asiaakin.

[/quote]Minä voisin saada vain yhdestä kaupungista ja yhdestä tai useammasta ammattikunnasta jopa kymmeniä keski-ikäisiä ja nuoria naisia todistamaan sen puolesta, että olen tosielämässä mukava herrasmies. 

-Mies 29v-

[/quote]

:D :D Luulosi ja äitisi kertomat mussutukset eivät ole välttämättä synkassa totuuden kanssa.

Vierailija
73/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:16"]Täysin ymmärrettävä reaktio naiselta sinun ollessa kyseessä. [/quote] Tuleeko toi ilkeys ihan luonnostaan vai pitääkö oikein yrittää? [/quote] No olihan tuo aika ilkeästi sanottu, mutta kieltämättä itsellekin tuli mieleen, että ettei olisi Mies 29 itse möläyttänyt ensin jotain idioottimaista, jonka jälkeen treffikumppani ei enää ole katsonut aiheelliseksi olla kohtelias. Kyseisen nimimerkin jutut tällä palstalla kun ainakin ovat useinkin sisältäneet aikamoista idiotismia ja typeriä kommentteja naisista... [/quote]Kyllä peukutusten perusteella suurin osa palstalaisista hyväksyy jonkinlaisen 'idiotismin', väkivaltahuumorin, miehen ruumiinosien kauhistelemisen ja muun seksismin eli suurin osa palstalaisnaisistakaan ei voi saada seuraa tuolla logiikalla. Minä en ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään niin loukkaavaa, kuin mitä minulle on sanottu, mutta kummasti se joiltakin unohtuu. Ilmeisesti näiden ihmisten mielestä itsemurhaan kiihottaminen on täysin sopiva neuvo sellaiselle ihmiselle, jonka mielestä esim.naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa. Eli minulle napsahtaa tuo tuomio jopa naurettavan vähästä ja unohdetaan kaikki kannustus- ja neuvontatyö, jota siinä sivussa olen tehnyt. Harvoin minulle varsinaista ylemmyydentunnetta tulee ja en tuosta naisestakaan ajattele mitään varsinaisesti pahaa, vaikka mielestäni suoriuduinkin itse tuosta tilanteesta selvästi sulavammin, vaikka en olekaan tilannetajuisin supliikkimies. Monet tähän ketjuun pulpunneet kommentit kuitenkin periaatteessa oikeuttaisivat ylemmyydentunteen.    -Mies 29v- [/quote] Sinulla on oikeus mielipiteisiisi kuten meillä kaikilla. Mutta muistathan pitää mielessä, että monet nousevat takajaloilleen, kun mielipiteitä esitetään faktoina. Kun niitä tilastoista poikkeavia yksilöitäkin meissä naisissa on paljon. Ihan vain pienenä vinkkinä keskustelutaitoihin. Ei minulla muuta. Löydät kyllä vielä parempaa treffi seuraa, uutta yritystä vain.

[/quote]Saa minun puolestani noustakin, mutta ei ole pakko ehdotella itsemurhaa tai käydä muuten henkilökohtaisuuksiin, kuten on monella tapana. En minä välttämättä edes haluaisi uskoa kaikkiin asioihin mitä olen esittänyt, vaan olisi kiva jos joku voisi todistaa ne vääräksi, mutta jos vastaukset ovat luokkaa "haista paska! kuole pian!" niin siitä tulee kyllä valitettavasti sellainen kuva, että olen jäänyt vahvoille ja pahimmat aavistukseni ovat totta. Jos ne hypoteesit esittää vähän itsevarmemmin, niin se voi ehkä kirvoittaa enemmän keskustelua ja yrityksiä kumota ne hypoteesit. Valitettavasti aika iso osa niistä kumoamisista on epäasiallisia ja liittyy ihan muuhun kuin itse keskusteltaviin asioihin. Kiitos kuitenkin kannustuksesta.

-Mies 29v-

Vierailija
74/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies29- kirjoitti mulle kerran niin söpösti täällä, että sydän aivan suli! :) Harmi kun vaikuttaa kuitenkin vähän pelottavalta ja sellaiselta, jota on todella vaikea miellyttää...

Vierailija
75/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:19"]

Miten joku voi ilmaista itseään noin robottimaisesti...

[/quote]

Tossa tyypissä on jotain todella karmivaa, ihan oikeasti. Se oikein paistaa tuosta kummallisesta kirjoitustyylistä, että kaikki muumit ei todellakaan ole laaksossa. Ei ikinä ole tullut yhtä jäätävää tunnetta kenenkään kirjoittamisista.

[/quote]

Tyhmä äijä, kun ei edes tajua, että naisen puheet persoonallisuushäiriöisestä exästä olivat piilovit.. siis vihjailua mies29:n mielenvikaisuudesta, joka ei varmasti jää keneltäkään terveeltä huomaamatta!
[/quote]

Täälä taitaa olla nyt joku todellakin omaan elämäänsä kyllästynyt, ilkeämielinen nautakarjan edustaja kirjoittelemassa. Eikö ole äiti opettanut, että lypsy on kuudelta? Mars navettaan, olet jo myöhässä.

Vierailija
76/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:19"] Miten joku voi ilmaista itseään noin robottimaisesti... [/quote] Tossa tyypissä on jotain todella karmivaa, ihan oikeasti. Se oikein paistaa tuosta kummallisesta kirjoitustyylistä, että kaikki muumit ei todellakaan ole laaksossa. Ei ikinä ole tullut yhtä jäätävää tunnetta kenenkään kirjoittamisista. [/quote] Tyhmä äijä, kun ei edes tajua, että naisen puheet persoonallisuushäiriöisestä exästä olivat piilovit.. siis vihjailua mies29:n mielenvikaisuudesta, joka ei varmasti jää keneltäkään terveeltä huomaamatta! [/quote] Täälä taitaa olla nyt joku todellakin omaan elämäänsä kyllästynyt, ilkeämielinen nautakarjan edustaja kirjoittelemassa. Eikö ole äiti opettanut, että lypsy on kuudelta? Mars navettaan, olet jo myöhässä.

[/quote]

Älä nyt suutu siellä, mies29! Kyllä sun probleeemaan löytyy aivan varmasti oikea lääkitys!

Vierailija
77/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko -Mies 29- ottanut huomioon sen, että tällä palstalla on muitakin miehiä, jopa poikia, eikä kaikki ole vaan meitä tavallisia 35-45-vuotiaita perheenäitejä. Jos sulle joku vastaa ilkeästi, niin älä oleta että se on meidän äitien joku kollektiivinen mielenilmaisu, vaan se voi olla 14-vuotiaan pojankoltiaisen kirjoittama, tai vaikka humalaisen kuusikymppisen karvaperseduunarimiehen? 

Ja minua on kyllä tälläisenä tavallisena, joskin lihavana, naisena montakin kertaa vähän ärsyttänyt sun omituisten oletukset naisista, ja vaikka moni sinua on yrittänyt oikaista, niin et tunnu koskaan uskovan niitä mitkä on muille ihmisille aika itsestään selvyyksiä. 

Vierailija
78/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:19"] Miten joku voi ilmaista itseään noin robottimaisesti... [/quote] Tossa tyypissä on jotain todella karmivaa, ihan oikeasti. Se oikein paistaa tuosta kummallisesta kirjoitustyylistä, että kaikki muumit ei todellakaan ole laaksossa. Ei ikinä ole tullut yhtä jäätävää tunnetta kenenkään kirjoittamisista. [/quote] Tyhmä äijä, kun ei edes tajua, että naisen puheet persoonallisuushäiriöisestä exästä olivat piilovit.. siis vihjailua mies29:n mielenvikaisuudesta, joka ei varmasti jää keneltäkään terveeltä huomaamatta! [/quote] Täälä taitaa olla nyt joku todellakin omaan elämäänsä kyllästynyt, ilkeämielinen nautakarjan edustaja kirjoittelemassa. Eikö ole äiti opettanut, että lypsy on kuudelta? Mars navettaan, olet jo myöhässä.

[/quote]

Älä nyt suutu siellä, mies29! Kyllä sun probleeemaan löytyy aivan varmasti oikea lääkitys!
[/quote]

En ole Mies 29v vaan Nainen 31v

Vierailija
79/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:53"]

naiset haluavat suuseksiä vähemmän kuin miehet, ovat huonompia biljardissa kuin miehet tai muuta faktaa.

-Mies 29v-

[/quote]

Juuri tuon kaltaisia kommentteja tarkoitin. Siis jos sinä treffeillä faktana alat väittämään naisista tuollaista soopaa, niin en ihmettele lainkaan, jollei treffikumppaniakaan kiinnosta enää sinun seurasi. Ylipäätään on hyvin typerää ja lapsellista tehdä naurettaia yleistyksiä koskien kokonaista sukupuolta ja vielä väittää niitä naurettavia yleistyksiään faktoiksi. Semminkin, kun omien sanojesi mukaan sinulla ei naisista ole edes kokemuksia sen vertaa, että olisit pätevä minkään valtakunnan yleistyksiä tekemään.

Oli miten oli, käyttäytyi tuo treffikumppanisi kyllä tosi oudosti ja epäkohteliaasti, joten kolmansia treffejä hänen kanssaan en sinun sijassasi suunnittelisi. Uutta matoa siis koukkuun vain, ja voisit vaikka uuden vuoden kunniaksi tehdä sellaisen lupauksen, että jatkossa luulet vähemmän "faktoja" naisista ja uskot enemmän naisia itseään kuin omia hyvin vähäiseen kokemukseen perustuvia uskomuksiasi. Tärkeintä olisi varmaan hahmottaa se, että naisetkin ovat yksilöitä, eivät siis yleistettävissä tiettyjen kategorioiden ja raja-aitojen sisään.

Vierailija
80/95 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:15"]

-Mies29- kirjoitti mulle kerran niin söpösti täällä, että sydän aivan suli! :) Harmi kun vaikuttaa kuitenkin vähän pelottavalta ja sellaiselta, jota on todella vaikea miellyttää...

[/quote]En tiedä mitä söpöä olen kirjoittanut ja miten olen ollut pelottava. Lähinnä tuli tuosta vain mieleen se, että on tavallaan pakko antaa itsestään kylmempi ja jäykempi kuin haluaisi, koska se vain kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen, paitsi ehkä jos on nainen tai todella hyväosainen mies. Kyllä ainakin minulle se itsestään antaminen on tärkeä asia oman tunne-elämän kannalta, mutta jos siihen ei anneta tilaisuutta tai annetaan ymmärtää, että kiinnostuneisuus olisi ahdistava asia, niin sitten on molempien arvokkuuden ja hyvinvoinnin kannalta itsekin pakko vähän kovettua ja lopettaa se itsensä tekeminen haavoittuvaiseksi ja lämpimäksi. 

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän