Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (233)

Vierailija
221/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana olin ihan hetken yhdessä pojan kanssa, jolla oli liian paksu. Ei vaan mahtunut sisääni niin, ettei olisi sattunut. Poika kyllä yritti olla hellä, mutta minä en vaan pystynyt, kun sattui koko ajan.

Oliko teillä suuseksiä niin oliko liian iso imettäväksi ?

Ei ollut suuseksikään kivaa, koska leuat olivat ihan äärimmillään, jotta kalu mahtui suuhun. Ei pystynyt imemään.

t. sama

Vierailija
222/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehethän ovat pelkkiä isoja mulkkuja, joten yksikään järkevä nainen ei tuhlaa aikaansa mokomiin elukoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana olin ihan hetken yhdessä pojan kanssa, jolla oli liian paksu. Ei vaan mahtunut sisääni niin, ettei olisi sattunut. Poika kyllä yritti olla hellä, mutta minä en vaan pystynyt, kun sattui koko ajan.

Täytyy sanoa, että olen kyllä tyytyväinen kun vaimo nimenomaan tykkää kun sattuu kun paksullani nussin sitä. Ehkä sinäkin tänäpäivänä jo tykkäisit.

Vierailija
224/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olen kyllä tyytyväinen kun vaimo nimenomaan tykkää kun sattuu kun paksullani nussin sitä. Ehkä sinäkin tänäpäivänä jo tykkäisit.

Tykkäisitkö sinä, jos jokaisella työnnöllä penistäsi vihloisi kivuliaasti? Oppisitko iän myötä tykkäämään siitä vai ajattelisitko kuitenkin, että ehkä parempi löytää seksikumppani, jonka kassa sitä vihlovaa kipua ei ole, vaan tuntuu pelkästään hyvältä?

Vierailija
225/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari liian pitkää on tullut vastaan. On sattunut, kun eivät ole uskoneet, ettei saa työntää pohjaan asti. Yhtään liian paksua ei ole tullut. Hyvä esilämmittely ja vielä liukkaria, niin saan kesto-orgasmin. Niitä paksuja vain on tosi harvassa, pari niitäkin on ollut. Tietysti otantakin on vain n. 40. 

Samantapainen kokemushistoria. Kamalimpia ovat olleet äijät (3kpl), jotka rehentelevät pitkällä kyrvällään, eivätkä usko, ettei saa työntää pohjaan asti. Heidät on pitänyt ajaa pois. Paksut ja kohtuullisen pituiset ovat ihania. He vain ovat yleensä varattuja ja heistä saa nauttia vain lomalla. 

Vierailija
226/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran törmäsin niin isoon mulkkuun, että miestä ei nähnyt mulkun takaa ollenkaan! Mulkku oli aina tiellä kun yritti keskustella, ei saanut katsekontaktia kuin yksisilmäiseen ja mulkulle piti ostaa omat vaatteet Miehen lisäksi.

Ai hitto 😂

Kaipasin kunnon naurua tänään. Kiitos.

Vierailija
227/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

exällä oli, mutta eihän se tuntunut miltään, ja oli muutoinkin huono, ja luuli, että se mulkku riittää, muuta ei tarvita. Juuri kuten miehet yleensäkin.

Vierailija
228/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sellaista on tullut tavattua, jotka vat olleet liian isoja mulkkuja...

Vierailija
229/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimo puhunut että vihloisi, mutta sanoo että sattuu ja tulee pian sen jälkeen ja tulee uudelleen ja uudelleen, sanoo myös tykkäävänsä kun sattuu.

Mutta meillä onkin märkää ja tarvittaessa laitetaan liukkaria.

Vierailija
230/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimo puhunut että vihloisi, mutta sanoo että sattuu ja tulee pian sen jälkeen ja tulee uudelleen ja uudelleen, sanoo myös tykkäävänsä kun sattuu.

Mutta meillä onkin märkää ja tarvittaessa laitetaan liukkaria.

Pate?

Vierailija
231/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä semmoiseen yli kakskytsenttiseen olen "törmännyt". Ei ollut liian iso minulle, kun vain näin lentopallo vastustajalla suihkussa. Hyvin mahduttiin samaan pukukoppiin ja monta muutakin miestä lisäksi.

Vierailija
232/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
233/233 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehethän ovat pelkkiä isoja mulkkuja, joten yksikään järkevä nainen ei tuhlaa aikaansa mokomiin elukoihin.

Kiitos sulle sairasp_ska. Mätäne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän